logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki budynków przy ul. Strzeleckiej 6 i ul. Jagiellońskiej 26 w Szczecinie, w podziale na dwie części: 1. Część I – Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego przy ul. Strzeleckiej 6, 2. Część II – Wykonanie rozbiórki lokalu użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 26 wraz z robotami towarzyszącymi (remont i przebudowa pomieszczenia w piwnicy oficyny lewej oraz remont pomieszczenia na parterze w oficynie lewej).
data publikacji: 2010-06-02, termin otwarcia ofert: 2010-06-18

Wykonanie rozbiórki budynków przy ul. Strzeleckiej 6 i  ul.  Jagiellońskiej  26 w Szczecinie,  w podziale na dwie części:

1.     Część I – Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego przy ul. Strzeleckiej 6, 

2.     Część II – Wykonanie rozbiórki lokalu użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 26 wraz z robotami towarzyszącymi (remont i przebudowa pomieszczenia w piwnicy oficyny lewej oraz remont pomieszczenia na parterze w oficynie lewej).

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02 czerwca 2010 r., pod numerem 142475-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 48 93 831, 91 48 93 832.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki budynków przy ul. Strzeleckiej 6 i ul. Jagiellońskiej 26 w Szczecinie, w podziale na dwie części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków przy w podziale na dwie części:

1)   Część I - Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego przy ul. Strzeleckiej 6,

2)   Część II - Wykonanie rozbiórki lokalu użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 26 wraz z robotami towarzyszącymi (remont i przebudowa pomieszczenia w piwnicy oficyny lewej oraz remont pomieszczenia na parterze w oficynie lewej).

2.     Charakterystyka obiektów do rozbiórki:

1)   Część I zamówienia - ul. Strzelecka 6 (nr działki 9/31 z obrębu 2148) - budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, murowany, częściowo otynkowany. Stropodach drewniany, kryty papą. Stolarka okienna drewniana. Brak skrzydeł drzwiowych, istnieją ościeżnice drewniane i stalowe.

Dane liczbowe:

a)     powierzchnia zabudowy - 69,5 m²,

b)     powierzchnia użytkowa - 56,26 m²,

c)     kubatura - 186,8 m³,

d)     wysokość budynku - 2,5-3,0m

e)     wysokość komina ceglanego - 8,85 m.

 

2)   Część II zamówienia - ul. Jagiellońska 26 (nr działki 8/9, 8/10 i 8/37 z obrębu 1033) - budynek użytkowy wykonany w technologii tradycyjnej murowej, wybudowany jednocześnie z dwoma oficynami i z budynkiem frontowym. Obiekty wybudowano na początku XX wieku (dokumentacja archiwalna z Archiwum Państwowego w Szczecinie datowana jest na rok 1903). Budynek użytkowy zagłębiony częściowo w terenie połączony poprzez dwa otwory drzwiowe i drewniane schody z pomieszczeniami w oficynie lewej (piwnica i parter).

Dane liczbowe:

a)     powierzchnia zabudowy - 79,85 m²,

b)     powierzchnia użytkowa - 56,82 m²,

c)     kubatura - 209,2 m³.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 60 dni.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.     Wadium należy wnieść w wysokości:

1)   dla Części I zamówienia (ul. Strzelecka 6) – 1.407,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta siedem złotych),

2)   dla Części II zamówienia (ul. Jagiellońska 26) – 1.356,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta pięćdziesiąt sześć złotych),

w terminie do dnia 18 czerwca 2010 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

Uwaga! W przypadku złożenia oferty na 2 części zamówienia kwoty wadium ulegają zsumowaniu.

2.     Wadium może być wnoszone:

1)   w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu rozbiórki budynku mieszkalnego lub użytkowego, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, bez względu na ilość części na jaką złożą ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, bez względu na ilość części na jaką złożą ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

2)     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

3)     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5):

1)     oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)     odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

1)     W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji umowy, jeżeli:

a)     jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy,

b)     zostaną stwierdzone braki lub wady dokumentacji projektowej – w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. np. nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów, elementów instalacji podziemnej,

c)     wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów,

d)     wystąpią siły wyższe, czyli zdarzenia zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź,

2)     wystąpią zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

3)     zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10 po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 60,00 zł dokonanej na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

 

IV.4.4) Termin składania: 18.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin pokój nr 10.

Termin otwarcia ofert: 18.06.2010 godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1

NAZWA: Wykonanie rozbiórki budynku gospodarczego przy ul. Strzeleckiej 6.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

Budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, murowany, częściowo otynkowany. Stropodach drewniany, kryty papą. Stolarka okienna drewniana. Brak skrzydeł drzwiowych, istnieją ościeżnice drewniane i stalowe.

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2

NAZWA: Wykonanie rozbiórki lokalu użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 26 wraz z robotami towarzyszącymi (remont i przebudowa pomieszczenia w piwnicy oficyny lewej oraz remont pomieszczenia na parterze w oficynie lewej).

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

budynek użytkowy wykonany w technologii tradycyjnej murowej, wybudowany jednocześnie z dwoma oficynami i z budynkiem frontowym. Obiekty wybudowano na początku XX wieku (dokumentacja archiwalna z Archiwum Państwowego w Szczecinie datowana jest na rok 1903). Budynek użytkowy zagłębiony częściowo w terenie połączony poprzez dwa otwory drzwiowe i drewniane schody z pomieszczeniami w oficynie lewej (piwnica i parter).

 

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

Szczecin, dnia 02 czerwca 2010 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-06-02 o godzinie: 12:27:08 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-07-14 o godzinie: 12:45:53 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-07-14 o godzinie: 12:45:53 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2352 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1
Ogłoszenie o zamówieniu
 .doc
67.5 Kb
2010-06-02, 12:29:35
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika170 kB2010-06-02, 12:29:21
Załączniki
1Załącznik nr 01 do SIWZ - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika46.5 kB2010-06-02, 12:30:12
2Załącznik nr 02 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-06-02, 12:30:32
3Załącznik nr 03 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-06-02, 13:33:19
4Załącznik nr 04 do SIWZ - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-06-02, 12:31:09
5Załącznik nr 05 do SIWZ - Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-06-02, 12:31:38
6Załącznik nr 06 do SIWZ - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-06-02, 12:32:13
7Załącznik nr 07 do SIWZ - Oświadczenie osób fizycznychikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-06-02, 13:32:48
8Załącznik nr 08 do SIWZ - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika107 kB2010-06-02, 12:32:51
9Załącznik nr 09 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - Strzelecka 6ikona rozszerzenia załącznika142 kB2010-06-02, 12:33:42
10Załącznik nr 10 do SIWZ - SST - Strzelecka 6ikona rozszerzenia załącznika117.3 kB2010-06-02, 12:34:02
11Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna - Jagiellońska 26ikona rozszerzenia załącznika194.1 kB2010-06-02, 12:34:35
12Załącznik nr 12 do SIWZ - Przedmiar - Strzelecka 6ikona rozszerzenia załącznika88.8 kB2010-06-02, 12:42:56
13Załącznik nr 13 do SIWZ - Przedmiar - Jagiellońska 26ikona rozszerzenia załącznika121.6 kB2010-06-02, 12:44:06
14Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt rozbiórki - Strzelecka 6 - elewacja południowa obiektuikona rozszerzenia załącznika82.9 kB2010-06-02, 12:46:12
15Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt rozbiórki - Strzelecka 6 - elewacja północna obiektuikona rozszerzenia załącznika84.1 kB2010-06-02, 12:46:06
16Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt rozbiórki - Strzelecka 6 - elewacja wschodnia obiektuikona rozszerzenia załącznika93.3 kB2010-06-02, 12:45:59
17Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt rozbiórki - Strzelecka 6 - elewacja zachodnia obiektuikona rozszerzenia załącznika101.9 kB2010-06-02, 13:34:05
18Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt rozbiórki - Strzelecka 6 - Opisikona rozszerzenia załącznika7083.2 kB2010-06-02, 12:47:35
19Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt rozbiórki - Strzelecka 6 - Plan sytuacyjnyikona rozszerzenia załącznika2571.8 kB2010-06-02, 12:50:43
20Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt rozbiórki - Strzelecka 6 - Przekrój A-A obiektuikona rozszerzenia załącznika86.5 kB2010-06-02, 12:51:00
21Załącznik nr 14 do SIWZ - Projekt rozbiórki - Strzelecka 6 - Rzut obiektuikona rozszerzenia załącznika87.1 kB2010-06-02, 12:51:14
22Załącznik nr 15 do SIWZ - Projekt rozbiórki, plan sytuacyjny, rysunki - Jagiellońska 26 ikona rozszerzenia załącznika10829.1 kB2010-06-02, 12:53:14
23Załącznik nr 15 do SIWZ - Projekt rozbiórki, opis - Jagiellońska 26ikona rozszerzenia załącznika16939 kB2010-06-02, 12:55:45
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku z dnia 28.06.2010r.ikona rozszerzenia załącznika60 kB2010-06-28, 15:54:10