logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie remontu dachów w budynkach przy ul. Mickiewicza 20, ul. Mickiewicza 22, ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie, w podziale na dwie części
data publikacji: 2010-06-11, termin otwarcia ofert: 2010-06-30

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na:

 

Wykonanie remontu dachów w budynkach przy ul. Mickiewicza 20,

ul. Mickiewicza 22, ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie,

w podziale na dwie części

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  11.06. 2010 r. pod numerem 165456-2010.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dachów w budynkach przy ul. Mickiewicza 20, ul. Mickiewicza 22, ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie, w podziale na dwie części.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachów w budynkach przy ul. Mickiewicza 20, ul. Mickiewicza 22, ul. Jagiellońskiej 34 C w Szczecinie, w podziale na dwie części 1) Część I zamówienia: a) - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 20 b) - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 22 2) Część II zamówienia : - remont dachu budynku przy ul. Jagiellońskiej 34 C (oficyna) 2. Szczegółowy zakres robót : 2.1. Część I zamówienia - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 20 - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 22 1) wykonanie rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego z dachówki , ołacenia i stolarki okiennej w części strychowej i rynien, 2) naprawa więźby dachowej, 3) wymiana pokrycia z dachówki karpiówki 4) wymiana rynien , rur spustowych i obróbek blacharskich, 5) montaż ław kominiarskich oraz przemurowanie kominów i wykonanie tynków na kominach, montaż płotków przeciwśniegowych, 6) wymiana stolarki okiennej w części strychowej, 7) wymiana obróbek blacharskich 8) sprawdzenie drożności pionów kanalizacji deszczowej, 9) sprawdzenie drożności przewodów kominowych. 2.2. Część II zamówienia - remont dachu budynku przy ul. Jagiellońskiej 34 C (oficyna) 1) wykonanie rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego z dachówki , ołacenia i stolarki okiennej w części strychowej i rynien, 2) naprawa więźby dachowej, 3) wymiana pokrycia z dachówki karpiówki 4) wymiana rynien , rur spustowych i obróbek blacharskich, 5) montaż ław kominiarskich oraz przemurowanie kominów i wykonanie tynków na kominach, montaż płotków przeciwśniegowych, 6) wymiana stolarki okiennej w części strychowej, 7) wymiana obróbek blacharskich 8) sprawdzenie drożności pionów kanalizacji deszczowej, 9) sprawdzenie drożności przewodów kominowych..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-7.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w dniach: 60.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla I części zamówienia 3200,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście złotych) 2) dla II części zamówienia 1600,00 zł ( słownie jeden tysiąc sześćset złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia  30 czerwca 2010 r. do godziny 10:00 Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy najpóźniej do dnia podpisania umowy, w wysokości 6 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: a) wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną robotę budowlaną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę więźby dachowej wraz z pokryciem dachówką i montażem obróbek blacharskich lub wykonanie prac remontowych więźby dachowej wraz z pokryciem dachu dachówką i wymianą obróbek blacharskich, o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 1. dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że: a)dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b) jedną osobą z przygotowaniem w zawodzie dekarza, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

3) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:

 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt.1 siwz

 3) kosztorys ofertowy, sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej, zawierający pełen zakres robót niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia, ujętych dokumentacji przetargowej ( przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z opisem robót remontowych dachu) oraz siwz.

 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców),

 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności,

6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz zakres robót w przypadku:

a) zmian w dokumentacji projektowej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie jej opracowania,

b) wystąpienia intensywnych opadów atmosferycznych.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 , godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706, cena 30 zł.

 

IV.4.4) Termin składania  ofert: 30 czerwca 2010 r.  godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin , pok. nr 9.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: I NAZWA: Część 1 zamówienia: a) - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 20 b) - remont dachu budynku przy ul. Mickiewicza 22.

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

1) wykonanie rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego z dachówki , ołacenia i stolarki okiennej w części strychowej i rynien, 2) naprawa więźby dachowej, 3) wymiana pokrycia z dachówki karpiówki 4) wymiana rynien , rur spustowych i obróbek blacharskich, 5) montaż ław kominiarskich oraz przemurowanie kominów i wykonanie tynków na kominach, montaż płotków przeciwśniegowych, 6) wymiana stolarki okiennej w części strychowej, 7) wymiana obróbek blacharskich 8) sprawdzenie drożności pionów kanalizacji deszczowej, 9) sprawdzenie drożności przewodów kominowych..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: II NAZWA: Część 2 zamówienia - remont dachu budynku przy ul. Jagiellońskiej 34 C (oficyna).

Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

1) wykonanie rozbiórki istniejącego pokrycia dachowego z dachówki , ołacenia i stolarki okiennej w części strychowej i rynien, 2) naprawa więźby dachowej, 3) wymiana pokrycia z dachówki karpiówki 4) wymiana rynien , rur spustowych i obróbek blacharskich, 5) montaż ław kominiarskich oraz przemurowanie kominów i wykonanie tynków na kominach, montaż płotków przeciwśniegowych, 6) wymiana stolarki okiennej w części strychowej, 7) wymiana obróbek blacharskich 8) sprawdzenie drożności pionów kanalizacji deszczowej, 9) sprawdzenie drożności przewodów kominowych..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-06-11 o godzinie: 15:35:42 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-08-04 o godzinie: 11:34:34 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-08-04 o godzinie: 11:34:34 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1574 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika178.5 kB2010-06-11, 15:39:26
Załączniki
1Załącznik nr 01 - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika44 kB2010-06-11, 15:43:36
2Załącznik nr 02 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-06-11, 15:43:26
3Załącznik nr 03 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-06-11, 15:43:17
4Załącznik nr 04 - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-06-11, 15:43:07
5Załącznik nr 05 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-06-11, 15:42:56
6Załącznik nr 06 - oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-06-11, 15:42:46
7Załącznik nr 07 - oświadczenie osób fizycznych ikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2010-06-11, 15:44:00
8Załącznik nr 08 - wzór umowyikona rozszerzenia załącznika130.5 kB2010-06-11, 15:44:14
9Załącznik nr 09 - przedmiar robót – Mickiewicza 20ikona rozszerzenia załącznika136 kB2010-06-11, 15:44:34
10Załącznik nr 10 - przedmiar robót – Mickiewicza 22ikona rozszerzenia załącznika136.4 kB2010-06-11, 15:44:52
11Załącznik nr 11 - przedmiar robót – Jagiellońska 34C oficynaikona rozszerzenia załącznika135.6 kB2010-06-11, 15:45:10
12Załącznik nr 12 - Mickiewicza 20 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana wraz z opisem robót remontowych dachuikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2010-06-11, 15:45:40
13Załącznik nr 13 - Mickiewicza 22 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana wraz z opisem robót remontowych dachuikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2010-06-11, 15:46:18
14Załącznik nr 14 - Jagiellońska 34C oficyna - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża budowlana wraz z opisem robót remontowych dachuikona rozszerzenia załącznika44.5 kB2010-06-11, 15:46:51
15Załącznik nr 15 - Mickiewicza 20 - dokumentacja fotograficzna budynkuikona rozszerzenia załącznika16281.7 kB2010-06-11, 15:47:51
16Załącznik nr 16 - Mickiewicza 22 - dokumentacja fotograficzna budynkuikona rozszerzenia załącznika19741.6 kB2010-06-11, 15:48:40
17Załącznik nr 17 - Jagiellońska 34C oficyna - dokumentacja fotograficzna budynkuikona rozszerzenia załącznika16748.2 kB2010-06-11, 15:49:23
18Załącznik nr 18 - Mickiewicza 20 mapa – lokalizacja budynkuikona rozszerzenia załącznika334.6 kB2010-06-11, 15:49:40
19Załącznik nr 19 - Mickiewicza 22 mapa – lokalizacja budynkuikona rozszerzenia załącznika408 kB2010-06-11, 15:49:58
20Załącznik nr 20 - Jagiellońska 34C oficyna mapa – lokalizacja budynkuikona rozszerzenia załącznika442.9 kB2010-06-11, 15:50:17
Wynik postępowania
1ogłoszenie o wyniku z dnia 07.07.2010 r.ikona rozszerzenia załącznika181 kB2010-07-07, 14:21:10