logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i gospodarczego przy ul. Księżnej Dąbrówki 33 w Szczecinie oraz likwidacja pozostałości po budynku przy ul. Gdańskiej 48 w Szczecinie, wraz z uporządkowaniem terenu
data publikacji: 2010-06-17, termin otwarcia ofert: 2010-07-02

Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i gospodarczego przy ul. Księżnej Dąbrówki 33 w Szczecinie oraz likwidacja pozostałości po budynku przy ul. Gdańskiej 48 w Szczecinie, wraz z uporządkowaniem terenu”.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17 czerwca 2010 r., pod numerem 157343-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 48 93 831, 91 48 93 832.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego i gospodarczego przy ul. Księżnej Dąbrówki 33 w Szczecinie oraz likwidacja pozostałości po budynku przy ul. Gdańskiej 48 w Szczecinie, wraz z uporządkowaniem terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynku mieszkalnego i gospodarczego przy ul. Księżnej Dąbrówki 33 w Szczecinie oraz likwidacja pozostałości po budynku przy ul. Gdańskiej 48 w Szczecinie, wraz z uporządkowaniem terenu.

2.     Charakterystyka obiektów do rozbiórki:

1)     budynek mieszkalny i gospodarczy przy ul. Księżnej Dąbrówki 33 w Szczecinie (nr działki 57 z obrębu 3008) - budynek położony jest w Szczecinie na działce nr 57 ark. 3008 będącej we władaniu Zarządu ZBiLK. Budynek ten nie posiada dokumentacji archiwalnej. Przedmiotowy obiekt posiada piwnice, dwie kondygnacje nadziemne
z częściowym poddaszem użytkowym. Budynek wybudowany został w latach przedwojennych. Budynek obecnie jest nie użytkowany. Na działce przynależnej do budynku mieszkalnego występuje fragment murów po zabudowaniu gospodarczym. Ściany murowane z bloczków siporeksu, betonowych i cegły ceramicznej. Pozostał fragment pokrycia dachowego płytą żelbetowa gr 8 cm.

Dane liczbowe:

budynek mieszkalny

a)     powierzchnia zabudowy - 187,56 m²

b)     powierzchnia użytkowa 422,82 m²

c)     kubatura – 2 344,50 m³;

budynek gospodarczy

a)     kubatura – 44 m³.

2)     pozostałości po budynku przy ul. Gdańskiej 48 w Szczecinie (nr działki 28/6 z obrębu 1084).

Dane liczbowe:

a)     powierzchnia zabudowy- 130,00 m².

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 35 dni.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.     Wadium należy wnieść w wysokości 2.362,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt dwa złote), w terminie do dnia 02.07.2010 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.     Wadium może być wnoszone:

1)   w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu rozbiórki budynku mieszkalnego lub użytkowego o kubaturze budynku nie mniejszej niż 1000,00 m3.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

2)     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

3)     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5):

1)     oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)     odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz)

3)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1  do siwz potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia w danej części zamówienia

4)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców)

5)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca  na wezwanie Zamawiającego przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorys szczegółowy sporządzony zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale X siwz. Wartość kosztorysu musi być równa wartości ceny ofertowej.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

1)     W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji umowy, jeżeli:

a)     jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy,

b)     zostaną stwierdzone braki lub wady dokumentacji projektowej – w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych warunków realizacji, tj. np. nastąpi odkrycie nie zinwentaryzowanych obiektów, elementów instalacji podziemnej,

c)     wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów,

d)     wystąpią siły wyższe, czyli zdarzenia zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, np. huragan, powódź,

2)     wystąpią zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,

3)     zmiany tekstu umowy, jeżeli nie będą miały wpływu na treść ustalonych w umowie zobowiązań stron.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10 po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 60,00 zł dokonanej na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

 

IV.4.4) Termin składania: 02.07.2010r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin pokój nr 10.

Termin otwarcia ofert: 02.07.2010r. godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Szczecin, dnia 17 czerwca 2010 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-06-17 o godzinie: 15:04:53 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-08-04 o godzinie: 11:34:04 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-08-04 o godzinie: 11:34:04 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2170 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika169 kB2010-06-17, 15:05:16
Załączniki
1Załącznik nr 01 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika46.5 kB2010-06-17, 15:05:55
2Załącznik nr 02 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika35 kB2010-06-17, 15:06:23
3Załącznik nr 03 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-06-17, 15:06:45
4Załącznik nr 04 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-06-17, 15:06:58
5Załącznik nr 06 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-06-17, 15:07:46
6Załącznik nr 07 - Oświadczenie osób fizycznychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-06-17, 15:08:05
7Załącznik nr 08 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika109.5 kB2010-06-17, 15:08:33
8Załącznik nr 09 - Specyfikacja techniczna - Dąbrówki 33ikona rozszerzenia załącznika135.8 kB2010-06-17, 15:09:01
9Załącznik nr 10 - Specyfikacja techniczna - Gdańska 48ikona rozszerzenia załącznika167 kB2010-06-17, 15:09:21
10Załącznik nr 11 - Przedmiar. Dąbrówki 33ikona rozszerzenia załącznika93.5 kB2010-06-17, 15:09:38
11Załącznik nr 12 - Przedmiar. Gdańska 48ikona rozszerzenia załącznika69.1 kB2010-06-17, 15:09:57
12Załącznik nr 13 - Projekt rozbiórki. Opis ul. Dąbrówki 33ikona rozszerzenia załącznika1145.9 kB2010-06-17, 15:10:44
13Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 01ikona rozszerzenia załącznika95.6 kB2010-06-17, 15:12:34
14Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 02ikona rozszerzenia załącznika88.6 kB2010-06-17, 15:12:43
15Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 03ikona rozszerzenia załącznika89.6 kB2010-06-17, 15:12:50
16Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 04ikona rozszerzenia załącznika90.4 kB2010-06-17, 15:12:58
17Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 05ikona rozszerzenia załącznika55.6 kB2010-06-17, 15:13:08
18Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 06ikona rozszerzenia załącznika55.8 kB2010-06-17, 15:13:19
19Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 07ikona rozszerzenia załącznika55.4 kB2010-06-17, 15:13:33
20Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 08ikona rozszerzenia załącznika59.5 kB2010-06-17, 15:13:53
21Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 09ikona rozszerzenia załącznika56.4 kB2010-06-17, 15:14:07
22Załącznik nr 14 - Projekt. Dąbrówki 33 - rysunek 10ikona rozszerzenia załącznika66.3 kB2010-06-17, 15:14:16
23Załącznik nr 15 - Projekt. Plan sytuacyjny. Dąbrówki 33ikona rozszerzenia załącznika333.6 kB2010-06-17, 15:15:12
24Załącznik nr 16 - Dokumentacja zdjęciowa. Gdańska 48ikona rozszerzenia załącznika1068.8 kB2010-06-17, 15:15:40
25Załącznik nr 05 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zadaniaikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-06-21, 10:11:15
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 26.07.2010r.ikona rozszerzenia załącznika59.5 kB2010-07-26, 14:23:00