logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług wywozu gabarytów, gruzu, liści i innych odpadów komunalnych składowanych na terenie posesji w rejonach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
data publikacji: 2009-05-15, termin otwarcia ofert: 2009-05-26

 O G Ł O S Z E N I E

Gmina Miasto Szczecin
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
Zakład Budżetowy
70 – 546 Szczecin, ul. Mariacka 25
tel. 091 48 86 333, fax 091 48 93 832
strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl
NIP 852-18-54-341 REGON 810481679
godziny pracy: pn 9.00-17.00, wt-pt 7.30-15.30

na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, ze zmianami)

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy na:

„Świadczenie usług wywozu gabarytów, gruzu, liści i innych odpadów komunalnych składowanych na terenie posesji w rejonach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie”

Kod CPV – 90511000-2
90513100-7

I. Przedmiot i zakres zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu gabarytów, gruzu, liści i innych odpadów komunalnych składowanych na terenie posesji w rejonach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie. 
2. Świadczenie usług polegać będzie w szczególności na:
2.1. zniesieniu ze strychu, wyniesieniu z piwnicy, z lokalu lub innego pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego, znajdujących się tam gabarytów i innych odpadów,
2.2. zebraniu z ziemi gruzu, liści i innych odpadów, jeżeli zajdzie taka potrzeba przewiezienia taczką, załadunek na samochód do kontenera lub innego pojemnika do pełnej jego ładowności (minimum 3 tony),
2.3. przewozie gabarytów, odpadów, nieczystości w sposób nie powodujący zanieczyszczenia środowiska ani zagrożenia dla innych uczestników drogi przewozowej, do miejsc odbioru, składowania odpadów komunalnych,
2.4. poinformowaniu upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wykonaniu usługi, w celu umożliwienia wykonania czynności kontrolnych i uzyskania potwierdzenia prawidłowości wykonania usługi. 
3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z przepisami:
3.1. Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r, nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami)
3.2. Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206) – grupa 20, podgrupy 02 i 03 oraz grupa 17 podgrupa 01. Kody: 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 07, 20 03 99, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 82). 
3.3. Uchwały NR LXIII/1175/06 Rady Miasta Szczecin z dnia 16 października 2006r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Szczecin. 
4. Wykonawca będzie świadczył usługi objęte przedmiotem zamówienia stosownie do zlecenia pisemnego (fax) bądź telefonicznego, upoważnionego przedstawiciela zamawiającego. W zleceniu zamawiający określi termin (rozpoczęcia i zakończenia) oraz miejsce realizacji prac, ilości odpadów – nieczystości do wywiezienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 
7. Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 
9. Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej.

II. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 
1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe:  
1.5.1. dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 samochodami z otwartą skrzynią, przystosowanymi do przewozu odpadów komunalnych o ładowności min. 3 tony,
1.5.2. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zmianami),
1.5.3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł.
2. Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia.

III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy 
W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
3. Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych zamówieniem - wydane na podstawie art. 28 oraz art. 63 ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zmianami).
W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.
4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz.
5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 4, wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 
6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł. 
W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

IV. Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl – od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie pokój nr 9 w godz. 9.00 – 13.00 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 cena kpl. – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).

Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są:
1) w sprawie przedmiotu zamówienia – Liliana Kardas, 
2) w sprawie siwz - Renata Romanowska,
fax 091 48 86 346 

Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do 26 maja 2009 r. do godziny 10.00 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pokój nr 9. 
Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26 maja 2009 r. o godzinie 10.15 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie. 

V. Kryterium oceny ofert: cena - 100 %

VI. Termin związania ofertą - 30 dni.

VII. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.05.2009 r., pod numerem 76109 - 2009.





Szczecin, dnia 15 maja 2009 r.




 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-05-15 o godzinie: 13:56:31 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:09:20 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:09:20 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2841 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1SIWZikona rozszerzenia załącznika191.5 kB2009-05-15, 13:58:59
Załączniki
1Załącznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika45 kB2009-05-15, 14:09:55
2Załącznik nr 2 do siwz - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika38 kB2009-05-15, 14:00:16
3Załącznik nr 3 do siwz - Wykaz narzędzi i urządzeńikona rozszerzenia załącznika49 kB2009-05-15, 14:09:42
4Załącznik nr 4 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika82.5 kB2009-05-15, 14:10:04
5Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 2ikona rozszerzenia załącznika30.5 kB2009-05-15, 14:02:03
6Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 3ikona rozszerzenia załącznika19.5 kB2009-05-15, 14:02:20
7Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 4ikona rozszerzenia załącznika17.5 kB2009-05-15, 14:02:40
8Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 5ikona rozszerzenia załącznika18 kB2009-05-15, 14:02:54
9Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 6ikona rozszerzenia załącznika34 kB2009-05-15, 14:03:07
10Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 7ikona rozszerzenia załącznika16.5 kB2009-05-15, 14:03:24
11Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 8ikona rozszerzenia załącznika19.5 kB2009-05-15, 14:03:40
12Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 9ikona rozszerzenia załącznika16.5 kB2009-05-15, 14:04:01
13Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 10ikona rozszerzenia załącznika22 kB2009-05-15, 14:04:19
14Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 13ikona rozszerzenia załącznika24.5 kB2009-05-15, 14:04:33
15Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 14ikona rozszerzenia załącznika20.5 kB2009-05-15, 14:05:01
16Załącznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu Rejon 15ikona rozszerzenia załącznika16.5 kB2009-05-15, 14:05:18
17Załącznik nr 2 do umowy - Protokół wykonania usługikona rozszerzenia załącznika15 kB2009-05-15, 14:08:14
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika82.5 kB2009-06-05, 11:46:44