logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z podłączeniem budynków przy ulicy Stołczyńskiej nr 150,152,154 w Szczecinie
data publikacji: 2010-07-06, termin otwarcia ofert: 2010-07-27

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na:

 

Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z podłączeniem budynków przy ulicy Stołczyńskiej nr 150,152,154 w Szczecinie

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu  06.07. 2010 r. pod numerem 197 400

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z podłączeniem budynków przy ulicy Stołczyńskiej nr 150,152,154 w Szczecinie.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie zaplecza budynków przy ul. Stołczyńskiej nr 150, 152,154 i ich podłączenie do kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz budowa przepompowni wód opadowych wraz z likwidacją istniejących szamb i przewodów kanalizacyjnych. Inwestycja zlokalizowana na terenie działek nr 21/4.21/5,21/6,21/7,20/1 - obręb nr 3021. Zakres robót obejmuje : 1) budowę sieci kanalizacji sanitarnej ( rury Ø200 PP SN 16, Ø 160 PP SN 16 , studzienki rewizyjne z kręgów betonowych typu BS z włazami B125, zgodnie z normą PN-B-10729) , 2) budowa przyłączy kanalizacyjnych do budynków, 3) kanalizacja deszczowa rury Ø 160 PP, i Ø 315 PP, 4) przepompownia wód deszczowych - zbiornik żelbetowy Ø1500, h =2,6 m; zasilenie w energię elektryczną przepompowni wód deszczowych, 5) wyłączenie z eksploatacji istniejących zbiorników , likwidacja istniejących szamb poprzez ich zasypanie - zbiorniki prostokątne

(materiał do zasypki 19,30 m³),- zbiorniki okrągłe ( materiał do zasypki 28 m³) oraz likwidacja istniejących przewodów kanalizacyjnych..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.20.00-0, 45.23.00.00-8.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium należy wnieść w wysokości: 4000,00 zł ( słownie : cztery tysiące złotych) 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.07. 2010 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 1.3.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę budowy kanalizacji o średnicy  min. 315 mm z przyłączami, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł  ( brutto). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że: a) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego. b) dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,

e) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny  dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą  niż 250 000,0 zł.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt.1 siwz 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności,

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 , godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty konto ING Bank Śląski O/Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706, cena 70,0 zł.

 

IV.4.4) Termin składania  ofert:  27.07.2010 r. godzina 10:00, miejsce: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 .

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-07-06 o godzinie: 15:38:47 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-09-09 o godzinie: 15:32:31 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-09-09 o godzinie: 15:32:31 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1450 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Spacyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika189.5 kB2010-07-06, 15:39:25
Załączniki
1Załącznik nr 01 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika37.5 kB2010-07-06, 15:39:42
2Załącznik nr 02 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-07-06, 15:40:07
3Załącznik nr 03 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-07-06, 15:40:26
4Załącznik nr 04 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-07-06, 15:40:38
5Załącznik nr 05 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-07-06, 15:40:51
6Załącznik nr 06 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-07-06, 15:41:20
7Załącznik nr 07 - Oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2ikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2010-07-06, 15:41:47
8Załącznik nr 08 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika136.5 kB2010-07-06, 15:42:02
9Załącznik nr 09 - Informacja BiOZikona rozszerzenia załącznika60 kB2010-07-06, 15:42:23
10Załącznik nr 09 - Opis techniczny Wod-Kanikona rozszerzenia załącznika132.2 kB2010-07-06, 15:42:40
11Załącznik nr 09 - Rys.1 - Projekt zagospodarowaniaikona rozszerzenia załącznika2198.3 kB2010-07-06, 15:43:01
12Załącznik nr 09 - Rys.2 - Profilikona rozszerzenia załącznika175.3 kB2010-07-06, 15:43:20
13Załącznik nr 09 - Rys.3 - Profilikona rozszerzenia załącznika92.3 kB2010-07-06, 15:43:37
14Załącznik nr 09 - Rys.4 - Profilikona rozszerzenia załącznika65.3 kB2010-07-06, 15:43:46
15Załącznik nr 09 - Rys.5 - Profilikona rozszerzenia załącznika100 kB2010-07-06, 15:43:55
16Załącznik nr 09 - Rys.9 - Studniaikona rozszerzenia załącznika18.4 kB2010-07-06, 15:44:07
17Załącznik nr 09 - Rys.12 - Zestawienie materiałuikona rozszerzenia załącznika31.8 kB2010-07-06, 15:44:24
18Załącznik nr 09 - Strona tytułowa BiOZikona rozszerzenia załącznika47.3 kB2010-07-06, 15:44:45
19Załącznik nr 09 - Strona tytułowa - Projekt Zagospodarowaniaikona rozszerzenia załącznika57.3 kB2010-07-06, 15:45:06
20Załącznik nr 09 - Rys.6 - Studniaikona rozszerzenia załącznika19.3 kB2010-07-06, 15:45:50
21Załącznik nr 09 - Rys.7 - Studniaikona rozszerzenia załącznika17.6 kB2010-07-06, 15:45:59
22Załącznik nr 09 - Rys.8 - Studniaikona rozszerzenia załącznika17.3 kB2010-07-06, 15:46:06
23Załącznik nr 09 - Rys.10 - Studniaikona rozszerzenia załącznika15 kB2010-07-06, 15:46:14
24Załącznik nr 09 - Rys.11 - Kinetyikona rozszerzenia załącznika49.8 kB2010-07-06, 15:46:41
25Załącznik nr 10 - Strona tytułowa - Przedsięwzięcieikona rozszerzenia załącznika48.5 kB2010-07-06, 15:47:19
26Załącznik nr 10 - Rys.1 - Sytuacjaikona rozszerzenia załącznika280.5 kB2010-07-06, 15:47:34
27Załącznik nr 10 - Rys.2 - Schemat przepompowniikona rozszerzenia załącznika83.2 kB2010-07-06, 15:47:49
28Załącznik nr 10 - Projekt technologicznyikona rozszerzenia załącznika77.9 kB2010-07-06, 15:52:15
29Załącznik nr 10 - Opis - karta otworuikona rozszerzenia załącznika475.9 kB2010-07-06, 15:55:18
30Załącznik nr 10 - Charakterystykaikona rozszerzenia załącznika478.2 kB2010-07-06, 15:56:15
31Załącznik nr 11 - przepompownia - zasilanie energet strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika473.5 kB2010-07-06, 16:30:50
32Załącznik nr 11 - zasilanie energet BIOZ-OPISikona rozszerzenia załącznika950.3 kB2010-07-06, 16:32:18
33Załącznik nr 11 - opis zasilanie energetikona rozszerzenia załącznika35.8 kB2010-07-06, 16:32:52
34Załącznik nr 11 - schemat przepompownii -1dwg Modelikona rozszerzenia załącznika98.7 kB2010-07-06, 16:33:39
35Załącznik nr 11 - Sytuacjaikona rozszerzenia załącznika296.4 kB2010-07-06, 16:34:35
36Załącznik nr 11 - BIOZ strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika475.9 kB2010-07-06, 16:35:32
37Załącznik nr 12 - Opiniaikona rozszerzenia załącznika363.5 kB2010-07-06, 16:37:29
38Załącznik nr 12 - Strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika945.6 kB2010-07-06, 16:39:13
39Załącznik nr 12 - Sytuacjaikona rozszerzenia załącznika475.9 kB2010-07-06, 16:40:58
40Załącznik nr 13 - Przedmiar - Zasilanie energet. Przepompowniaikona rozszerzenia załącznika48.3 kB2010-07-06, 16:41:58
41Załącznik nr 13 - Zestawienie materiałówikona rozszerzenia załącznika21.5 kB2010-07-06, 16:42:25
42Załącznik nr 14 - Przedmiar. Przpompowniaikona rozszerzenia załącznika46.9 kB2010-07-06, 16:42:52
43Załącznik nr 15 - Przedmiar. Sieci Wod-Kanikona rozszerzenia załącznika66 kB2010-07-06, 16:43:27
44Załącznik nr 16 - Specyfikacja. Sieci Wod-Kan.ikona rozszerzenia załącznika127.5 kB2010-07-06, 16:44:11
45Załącznik nr 17 - Specyfikacja. Przepompowniaikona rozszerzenia załącznika127.9 kB2010-07-06, 16:45:20
46Załącznik nr 18 - Specyfikacja. Branża elektrycznaikona rozszerzenia załącznika3791.4 kB2010-07-06, 16:51:15
47Załącznik nr 19 - ZWIK Wytyczneikona rozszerzenia załącznika2414.3 kB2010-07-06, 17:12:08
Wynik postępowania
1ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 03.08.2010 rikona rozszerzenia załącznika178.5 kB2010-08-03, 14:44:10