logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Świadczenie usług wywozu gabarytów, gruzu, liści i innych odpadów komunalnych składowanych na terenie posesji w rejonach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
data publikacji: 2010-07-19, termin otwarcia ofert: 2010-07-28

„Świadczenie usług wywozu gabarytów, gruzu, liści i innych odpadów komunalnych składowanych na terenie posesji w rejonach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie”

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.07.2010 r., pod numerem 191851-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25,
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 489 38 31, 91 489 38 32.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług wywozu gabarytów, gruzu, liści i innych odpadów komunalnych składowanych na terenie posesji w rejonach zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.     Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wywozu gabarytów, gruzu, liści i innych odpadów komunalnych składowanych na terenie posesji w rejonach zarządzanych przez ZBiLK w Szczecinie, oznaczonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206) kodami: 20 01 21, 20 01 33, 20 01 35, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 07,
20 03 99, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 82.

2.     Świadczenie usług polegać będzie w szczególności, na:

1)        zniesieniu ze strychu, wyniesieniu z piwnicy, z lokalu lub innego pomieszczenia wskazanego przez zamawiającego, znajdujących się tam gabarytów i innych odpadów,

2)        zebraniu z ziemi gruzu, liści i innych odpadów, jeżeli zajdzie taka potrzeba przewiezienia taczką, załadunek na samochód do kontenera lub innego pojemnika do pełnej jego ładowności (minimum 3 tony),

3)        przewozie gabarytów, odpadów, nieczystości w sposób nie powodujący zanieczyszczenia środowiska ani zagrożenia dla innych uczestników drogi przewozowej, do miejsc odbioru, składowania odpadów,

4)        poinformowaniu upoważnionego przedstawiciela zamawiającego o wykonaniu usługi, w celu umożliwienia wykonania czynności kontrolnych i uzyskania potwierdzenia prawidłowości wykonania usługi.

3.     Definicję jednej usługi wyznacza pełen załadunek jednego samochodu (minimum 3 tony), a nie ilość miejsc,
z których będzie realizowany wywóz odpadów.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8, 90.51.31.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.     Wadium należy wnieść w wysokości 3 954,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset pięćdziesiąt cztery złote),
w terminie do dnia 28 lipca 2010 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2.     Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy wykażą, że posiadają wymagane zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów, oznaczonych kodami: 20 01 21, 20 01 33, 20 01 35, 20 02 01, 20 02 02, 20 02 03, 20 03 07, 20 03 99, 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 01 82, w katalogu odpadów stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą że dysponują lub będą dysponować co najmniej 2 samochodami z otwartą skrzynią, przystosowanymi do przewozu odpadów objętych zamówieniem, o ładowności min. 3 tony.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     koncesję, zezwolenie lub licencję,

2)     wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)     ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

2)     formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem na załączniku nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument,

3)     odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz),

4)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców). W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10, 70-546 Szczecin, po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 20,00 zł na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25, pokój nr 10, 70-546 Szczecin.

Termin otwarcia ofert: 28.07.2010 r. godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

 

Szczecin, dnia 19 lipca 2010 r.  

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-07-19 o godzinie: 13:40:39 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-08-09 o godzinie: 14:27:42 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-08-09 o godzinie: 14:27:42 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1296 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1siwzikona rozszerzenia załącznika160.5 kB2010-07-19, 13:46:23
Załączniki
111 Zalacznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika42 kB2010-07-19, 13:46:45
212 Zalacznik nr 2 do siwz - Formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika21.5 kB2010-07-19, 13:47:08
313 Zalacznik nr 3 do siwz - Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-07-19, 13:47:30
414 Załącznik nr 4 do siwz -Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu warunkiikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-07-19, 13:47:52
515 Zalacznik nr 5 do siwz - Wykaz narzedziikona rozszerzenia załącznika35.5 kB2010-07-19, 13:48:30
616 Zalacznik nr 6 do siwz - Oswiadczenie wykluczenie osoba fizycznaikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-07-19, 13:48:50
717 Zalacznik nr 7 do siwz - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika84.5 kB2010-07-19, 13:49:11
818 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-2ikona rozszerzenia załącznika35.5 kB2010-07-19, 13:49:49
918 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-3ikona rozszerzenia załącznika23.5 kB2010-07-19, 13:50:10
1018 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-4ikona rozszerzenia załącznika23 kB2010-07-19, 13:50:25
1118 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-5ikona rozszerzenia załącznika23 kB2010-07-19, 13:50:33
1218 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-6ikona rozszerzenia załącznika39 kB2010-07-19, 13:50:41
1318 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-7ikona rozszerzenia załącznika21 kB2010-07-19, 13:50:48
1418 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-8ikona rozszerzenia załącznika24 kB2010-07-19, 13:50:55
1518 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-9ikona rozszerzenia załącznika20.5 kB2010-07-19, 13:51:04
1619 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-10ikona rozszerzenia załącznika28.5 kB2010-07-19, 13:56:53
1720 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-13ikona rozszerzenia załącznika27 kB2010-07-19, 13:57:05
1821 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-14ikona rozszerzenia załącznika26 kB2010-07-19, 13:57:19
1922 Zalacznik nr 1 do umowy - Wykaz zasobu R-15ikona rozszerzenia załącznika23.5 kB2010-07-19, 13:57:30
2023 Zalacznik nr 2 do umowy - Protokol wykonania wywozuikona rozszerzenia załącznika19.5 kB2010-07-19, 13:57:37
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 30 lipca 2010 r.ikona rozszerzenia załącznika65.5 kB2010-07-30, 15:08:56