logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Remont dachów budynków przy ul. Nehringa 25, ul. Nehringa 67 oraz ul. Szpitalnej 18 w Szczecinie, w podziale na trzy części
data publikacji: 2010-07-22, termin otwarcia ofert: 2010-08-09

„Remont dachów budynków przy ul. Nehringa 25, ul. Nehringa 67 oraz ul. Szpitalnej 18 w Szczecinie, w podziale na trzy części”

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.07.2010 r., pod numerem 195445-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 48 93 831, 91 489 38 32.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont dachów budynków przy ul. Nehringa 25,
ul. Nehringa 67 oraz ul. Szpitalnej 18 w Szczecinie, w podziale na trzy części”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokryć dachowych wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na trzy części:

1)     Część I zamówienia - remont dachu wraz z wykonaniem instalacji odgromowej budynku przy ul. Nehringa 25,

2)     Część II zamówienia - remont dachu budynku przy ul. Nehringa 67,

3)     Część III zamówienia - remont dachu budynku przy ul. Szpitalnej 18.

 

Zakres rzeczowy robót dla każdej z Części zamówienia przedstawiony został w:

1)          specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

2)          przedmiarze robót.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.31.23.10-3, 45.31.23.11-0

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.     Wadium należy wnieść w wysokości:

1)     dla Części I zamówienia (ul. Nehringa 25) - 1 550,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset pięćdziesiąt złotych),

2)     dla Części II zamówienia (ul. Nehringa 67) - 1 278,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście siedemdziesiąt osiem złotych),

3)     dla Części III zamówienia (ul. Szpitalna 18) - 2 470,00 zł (słownie: dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt złotych),

w terminie do dnia 09 sierpnia 2010 r. do godziny 12.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. W przypadku składania oferty na dwie lub trzy części zamówienia, należy zsumować odpowiednie wartości wadium.

2.     Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną podobną zamawiający uzna:

a)     w przypadku składania oferty na Część I lub/i Część II zamówienia - wykonanie robót dekarskich o wartości min. 40 000,00 zł brutto, polegających na wykonaniu pokrycia dachu dachówką,

b)     w przypadku składania oferty na Części III zamówienia - wykonanie robót dekarskich o wartości min.
60 000,00 zł brutto, polegających na wykonaniu pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

2)     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

3)     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1)     ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)     odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)

3)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

4)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy:

1)     wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie w przypadku:

a)     wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i termin ich realizacji wpłynie na termin, określony w umowie,

b)     zmiany w dokumentacji technicznej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy,

c)     wystąpienia intensywnych opadów atmosferycznych,

2)     osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10 70-546 Szczecin po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 60,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 09.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10 70-546 Szczecin.

Termin otwarcia ofert: 09.08.2010 godzina 12:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:

„Remont dachu wraz z wykonaniem instalacji odgromowej budynku przy ul. Nehringa 25 w Szczecinie”

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

a)     wymianę pokrycia dachu drewnianego dwuspadowego o konstrukcji drewnianej, krytego dachówką zakładkową,

b)     rozbiórkę z odmurowaniem kominów z cegły ceramicznej z wykonaniem czapek kominowych,

c)     odbudowę komina i części ściany szczytowej od strony południowej, wymianę ław kominiarskich wzdłuż dachu z dojściami do kominów, na ażurowe pomosty metalowe,

d)     wykonanie konstrukcji do montażu anten, ze stalowych rur ocynkowanych,

e)     wymiana pokrycia mansard z dachówki zakładkowej,

f)      wzmocnienie konstrukcji drewnianej więźby dachowej wraz z jej impregnacją środkami impregnująco-grzybobójczymi,

g)     impregnację odkrytej drewnianej konstrukcji dachu, wymianę łacenia pod pokrycie dachówką (łaty 4cm x 6 cm),

h)     otynkowanie przemurowanych kominów ponad połacią dachową,

i)      wymianę stolarki okiennej (okna wyłazowe i oświetleniowe powierzchni strychu w konstrukcji dachowej),

j)      roboty tynkarskie po robotach murowych,

k)     ocieplenie połaci dachowych zewnętrznych i stropu nad lokalem mieszkalnym od strony strychu,
obróbki blacharskie dachu, kominów (pasy nadrynnowe, obróbki blacharskie murów ogniowych, itp.)

l)      wymiana wyłazu dachowego - okienka wyłazowe i oświetleniowe strychu,

m)    wykonanie instalacji odgromowej.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6, 45.31.23.10-3, 45.31.23.11-0

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:

„Remont dachu budynku przy ul. Nehringa 67 w Szczecinie”

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

a)     wymianę więźby dachowej ganku (wejście do budynku), wraz z ułożeniem blacho-dachówki,

b)     wymiana pokrycia dachu na dachówkę typu BRAAS

c)     ułożenie folii paraizolacyjnej mocowanej do krokwii,

d)     montaż kontrłat i łat pod ułożenie folii i dachówek,

e)     wyrównanie płaszczyzny połaci dachu poprzez nadbitki nad krokwiach,

f)      wzmocnienia konstrukcji drewnianej więźby dachowej wraz z jej impregnacją,

g)     wymiana wymian przy kominach w poziomie płatwi,

h)     wymiana sufitu z desek na korytarzu (gr 25 mm),

i)      wymiany łacenia pod pokrycie dachówką w obrębie pomieszczenia pokoju od strony frontowej,

j)      rozbiórka kominów ponad połacią dachową (ok. 1m pod konstrukcją więźby dachowej),

k)     wmurowanie kominów z cegły klinkierowej,

l)      montaż ławeczek kominiarskich,

m)    wykonanie konstrukcji wsporczej po ławeczki kominiarskie dla komina od strony oficyny (wysoki),

n)     roboty tynkarskie kominów na strychu,

o)     roboty tynkarskie wzmacniające (przecierki) na klatce schodowej,

p)     roboty tynkarskie ścian zewnętrznych po zdemontowaniu i odtworzeniu podbitki okapu dachu - uzupełnienia tynku (strona zewnętrzna i wewnętrzna ścian),

q)     obróbki blacharskie dachu, gzymsów, kominów (pasy nadrynnowe, wydry, wiatrownice, itp.) oraz obudowa boków lukarny z blacho-dachówki , po uprzednim ociepleniu wełną mineralną ścian,

r)      wymiana włazu dachowego,

s)     wykonanie konstrukcji do mocowania anten telewizyjnych,

t)      wymiana słupa wsporczego pod murłatę (węzeł kryty w ścianie klatki schodowej) wraz z przemurowaniami oraz murłatę z końcówką krokwi zewnętrznej.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA:

„Remont dachu budynku przy ul. Szpitalnej 18 w Szczecinie”

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

a)     wymianę pokrycia dachowego papowego,

b)     wykonanie izolacji cieplnej z wełny granulowanej sposobem mechanicznym,

c)     wykonanie obróbek blacharskich rur spustowych i rynien, z blachy stalowej ocynkowanej,

d)     wymiana odprowadzenia rur kanalizacji z PCV,

e)     naprawa kominów,

f)      wykonanie wentylacji na ścianach oraz osadzenie kratek wentylacyjnych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

Szczecin, dnia 22 lipca 2010 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-07-22 o godzinie: 09:09:54 przez użytkownika Renata Romanowska
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-09-09 o godzinie: 14:02:31 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-09-09 o godzinie: 14:02:31 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1433 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1SIWZikona rozszerzenia załącznika167.5 kB2010-07-22, 09:12:29
Załączniki
111_Zalacznik nr 1 do siwz - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika45.5 kB2010-07-22, 09:13:05
212_Zalacznik nr 2 do siwz - Oswiadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-07-22, 09:13:48
313_Załącznik nr 3 do siwz -Oswiadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu warunkiikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-07-22, 09:14:12
414_Zalacznik nr 4 do siwz - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-07-22, 09:14:36
517_Zalacznik nr 7 do siwz - Oswiadczenie wykluczenie osoba fizycznaikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-07-22, 09:16:05
618_Zalacznik nr 8 do siwz - Wzor umowy dachyikona rozszerzenia załącznika105.5 kB2010-07-22, 09:16:20
719_Załącznik nr 1 do umowy - Warunki gwarancjiikona rozszerzenia załącznika27.5 kB2010-07-22, 09:16:43
820_Zalacznik nr 9 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ul. Nehringa 25ikona rozszerzenia załącznika69.3 kB2010-07-22, 09:18:00
921_Zalacznik nr 10 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot ul. Nehringa 67ikona rozszerzenia załącznika63 kB2010-07-22, 09:18:31
1022_Zalacznik nr 11 do siwz - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Szpitalna 18ikona rozszerzenia załącznika77.7 kB2010-07-22, 09:19:16
1123_Zalacznik nr 12 do siwz - Przedmiar robót, roboty dekarskie ul. Nehringa 25ikona rozszerzenia załącznika107.8 kB2010-07-22, 09:31:08
1224_Zalacznik nr 13 do siwz - Przedmiar robót instalacja odgromowa ul. Nehringa 25ikona rozszerzenia załącznika52.3 kB2010-07-22, 09:35:37
1325_Zalacznik nr 14 do siwz - Przedmiar robót ul. Nehringa 67ikona rozszerzenia załącznika206.9 kB2010-07-22, 09:37:50
1426_Zalacznik nr 15 do siwz - Przedmiar robot ul. Szpitalna 18ikona rozszerzenia załącznika83.6 kB2010-07-22, 09:39:27
1527_Zalacznik nr 16 do siwz - Zdjecia ul. Nehringa 25ikona rozszerzenia załącznika424 kB2010-07-22, 10:36:10
1628_Zalacznik nr 17 do siwz - Zdjecia ul. Nehringa 67ikona rozszerzenia załącznika236000 kB2010-07-22, 10:36:18
1729_Zalacznik nr 18 do siwz - Zdjecia ul. Szpitalna 18ikona rozszerzenia załącznika970 kB2010-07-22, 10:35:26
1815_Zalacznik nr 5 do siwz - Wykaz osob które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-07-22, 10:41:31
1916_Zalacznik nr 6 do siwz - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-07-22, 10:42:55
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 30.08.2010 r.ikona rozszerzenia załącznika70.5 kB2010-08-30, 09:57:11