logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Budowa kanału sanitarnego w ulicy Łącznej wraz z przyłączami do sąsiadujących posesji Nr 3 i Nr 3 a w Szczecinie
data publikacji: 2009-05-19, termin otwarcia ofert: 2009-06-15
Uwaga!
Pytania i odpowiedzi z dnia 10.06.2009r. oraz modyfikacja treści SIWZ z dnia 10.06.2009r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - robota budowlana

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kanału sanitarnego w ulicy Łącznej wraz z przyłączami do sąsiadujących posesji Nr 3 i Nr 3 a w Szczecinie

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: robota budowlana.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

            Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które obejmują wykonanie:    

3.1.grawitacyjnego  kanału sanitarnego o średnicy 0,20m i długości 156,3m w ulicy Łącznej w Szczecinie z włączeniem go do      istniejącego kanału o średnicy 0,20m w ul. Rostockiej,

3.2.wykonanie przykanalików o średnicy 0,16 m na terenie posesji wraz z podłączeniem budynków Nr 3 i 3a do nowej sieci kanalizacji sanitarnej ,

3.3. wykonanie przykanalików o średnicy 0,16m w granicach pasa drogowego do sąsiadujących posesji o numerach 1, 2, 3b, 102, 102a, 103, 103a, 104 w ulicy Łącznej z wyłączeniem wybudowania instalacji zewnętrznej i włączenia budynku nr 2 w ulicy Łącznej.

    3.4.prace rozbiórkowe -  rozebranie szamba i sieci kanałów na działce nr 110/3 oraz szamba pod budynkiem nr 3a na działce nr    

    110/5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

     ( 45231000-5)                   

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

1. Termin wykonania zamówienia 180 dni  kalendarzowych liczonych od dnia przekazania placu budowy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM   I TECHNICZNYM

 

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

1.       Wadium należy wnieść wysokości 10 000,00 zł (słownie : dziesięć tysięcy  zł) w terminie do dnia 15 czerwca .2009 r.

         do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

        2.     Wadium może być wnoszone:

             2.1.  w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

  2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ppkt 2.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9,     

 przed upływem terminu składania ofert.

 Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia

 należytego wykonania umowy , zgodnie z art.147 i 150 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 2%  ceny

             całkowitej podanej w ofercie.

 

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1.  posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2.     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią  pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;

1.3.     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4.     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5.   spełniają następujące warunki dodatkowe:

               1.5.1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.:  minimum jednym kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych, posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,

 

1.5.2. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  -  w tym okresie, minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł łącznie ( brutto).

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

2. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu:

2.1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy,

       - W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną.

 

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

      (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie

      wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

      -  W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

2.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy   z wykonawców składających ofertę wspólną.

2.4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu– wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

 

2.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji

       zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

       -  W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

2.6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie

       o którym mowa w pkt.2.4. wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował.

        2.7. Dokumenty potwierdzające, że osoby o których  mowa w ust. 1 pkt. 1.5.1. posiadają wymagane uprawnienia, tj.

                 w przypadku kierownika budowy - stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  i urządzeń wodociągowych oraz kanalizacyjnych, posiadającym minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego,

2.8. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania  oraz dokumenty- np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

  - W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz.   

    Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą  

     spełniać go łącznie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg  nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 
            www.zbilk.szczecin.pl
IV.3.2)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 – 1300  po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

 cena kpl. – 100,00  . (słownie: sto  złotych).

IV.3.3) Termin składania ofert :
               15 czerwca 2009 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy
              ul. Mariacka 25, 70 - 546 Szczecin pok. nr 9.

 

IV.3.4) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

V. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są:

1)        Anna Mazurkiewicz  tel. 512 377 608,  (091) 48 86 307 w godz.7.30 – 11.30,
       fax (091) 42 13 803 czynny w poniedziałek godz. 9.00 – 17.00, od wtorku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

2)       Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348, fax :  (091) 48 96 832

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 maja 2009 r. pod numerem  77161 – 1009.

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2009-05-19 o godzinie: 14:27:20 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:13:02 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Publikacja treści wykonana dnia: 2009-08-26 o godzinie: 22:13:02 przez użytkownika END: Paweł Pacała

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1709 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1
Ogłoszenie o zamówieniu
 .pdf
59.4 Kb
2009-05-19, 14:32:43
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika192.7 kB2009-05-19, 14:33:06
Załączniki
1Załącznik nr 1 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika40.1 kB2009-05-19, 14:34:01
2Załącznik nr 2 - Oświadczenieikona rozszerzenia załącznika36 kB2009-05-19, 14:34:17
3Załącznik nr 3 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2009-05-19, 14:34:42
4Załącznik nr 4 - Wykaz robótikona rozszerzenia załącznika32.8 kB2009-05-19, 14:35:06
5Załącznik nr 5 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika78.8 kB2009-05-19, 14:35:24
6Załącznik nr 6 - Rys.2 - Plan usytuowania uzbrojeniaikona rozszerzenia załącznika4360.7 kB2009-05-19, 14:36:18
7Załącznik nr 6 - Projekt zagospodarowania, spis treściikona rozszerzenia załącznika44.1 kB2009-05-19, 14:38:55
8Załącznik nr 6 - Projekt zagospodarowania, Strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika87.8 kB2009-05-19, 14:39:16
9Załącznik nr 6 - Rys.1 - Orientacjaikona rozszerzenia załącznika895.3 kB2009-05-19, 14:39:41
10Załącznik nr 6 - Rys.3 - Profil podłużny 13.12.2007ikona rozszerzenia załącznika722.1 kB2009-05-19, 14:40:43
11Załącznik nr 6 - Projekt zagospodarowania, Opis technicznyikona rozszerzenia załącznika105.2 kB2009-05-19, 14:41:18
12Załącznik nr 7 - Projekt budowlany, kanalizacja sanitarna - opis technicznyikona rozszerzenia załącznika141.9 kB2009-05-19, 14:41:49
13Załącznik nr 7 - Projekt budowlany, kanalizacja sanitarna Rys.1 - Plan usytuowaniaikona rozszerzenia załącznika4327.3 kB2009-05-19, 14:42:46
14Załącznik nr 7 - Projekt budowlany, kanalizacja sanitarna Rys.2 - Profile podlużneikona rozszerzenia załącznika709.9 kB2009-05-19, 14:43:36
15Załącznik nr 7 - Strona tytułowa - PBikona rozszerzenia załącznika87.7 kB2009-05-19, 14:44:18
16Załącznik nr 8 - Informacja o BiOZikona rozszerzenia załącznika63.5 kB2009-05-19, 14:44:56
17Załącznik nr 9 - Likwidacja szamba Rys.1 - Plan usytuowaniaikona rozszerzenia załącznika1760.4 kB2009-05-19, 14:56:43
18Załącznik nr 9 - Likwidacja szamba, opisikona rozszerzenia załącznika67.6 kB2009-05-19, 14:57:51
19Załacznik nr 10 - Projekt wykonawczy, kanalizacja sanitarna - opis technicznyikona rozszerzenia załącznika107.5 kB2009-05-19, 14:58:12
20Załącznik nr 10 - Projekt wykonawczy, kanalizacja sanitarna - rys.2 - Profil podłużnyikona rozszerzenia załącznika696.7 kB2009-05-19, 14:58:52
21Załącznik nr 10 - Projekt wykonawczy, kanalizacja sanitarna - Rys.1 - Plan usytuowaniaikona rozszerzenia załącznika4346.9 kB2009-05-19, 15:00:23
22Załącznik nr 8 - BiOZ - Strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika71.5 kB2009-05-19, 15:05:11
23Załącznik nr 10 - Strona tytułowa - PWikona rozszerzenia załącznika87.7 kB2009-05-19, 15:13:06
24Załącznik nr 11 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robótikona rozszerzenia załącznika276.7 kB2009-05-19, 15:13:31
25Załącznik nr 11 - Strona tytułowa - Specyfikacjaikona rozszerzenia załącznika72.1 kB2009-05-19, 15:14:43
26Załącznik nr 12 - Przedmiar, Strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika87.8 kB2009-05-19, 15:15:02
27Załącznik nr 12 - Kanalizacja sanitarna - przedmiarikona rozszerzenia załącznika62.8 kB2009-05-19, 15:15:22
28Załącznik nr 13 - Likwidacja szamba - przedmiarikona rozszerzenia załącznika32 kB2009-05-19, 15:15:36
29Załącznik nr 13 - Przedmiar, Likwidacja szamba - Strona tytułowaikona rozszerzenia załącznika96.8 kB2009-05-19, 15:15:56
30Załącznik nr 14 - ZWiK wytyczneikona rozszerzenia załącznika2414.3 kB2009-05-19, 15:16:27
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Modyfikacja treści SIWZ z dnia 10.06.2009r.ikona rozszerzenia załącznika61 kB2009-06-12, 14:45:59
2Pytania i odpowiedzi z dnia 10.06.2009r.ikona rozszerzenia załącznika173.5 kB2009-06-12, 14:45:50
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowaniaikona rozszerzenia załącznika84 kB2009-07-07, 13:44:37