logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Remont dachów budynków przy ul. Wawrzyniaka 7C, ul. Wawrzyniaka 7D oraz ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie, w podziale na trzy części
data publikacji: 2010-08-10, termin otwarcia ofert: 2010-08-26

„Remont dachów budynków przy ul. Wawrzyniaka 7C, ul. Wawrzyniaka 7D
oraz ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie, w podziale na trzy części”

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10 sierpnia 2010 r., pod numerem 215003-2010.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 48 93 831, 91 489 38 32.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Remont dachów budynków przy ul. Wawrzyniaka 7C, ul. Wawrzyniaka 7D oraz ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie, w podziale na trzy części”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pokryć dachowych wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na trzy części:

1)     Część I zamówienia - remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7C w Szczecinie,

2)     Część II zamówienia - remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7D w Szczecinie,

3)     Część III zamówienia - remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie.

 

Zakres rzeczowy robót dla każdej z Części zamówienia przedstawiony został w:

1)          specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,

2)          przedmiarze robót.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.     Wadium należy wnieść w wysokości:

1)     dla Części I zamówienia (ul. Wawrzyniaka 7C) - 2 622,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset dwadzieścia dwa złote),

2)     dla Części II zamówienia (ul. Wawrzyniaka 7D) - 1 031,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzydzieści jeden złotych),

3)     dla Części III zamówienia (ul. Wawrzyniaka 7G) - 1 621,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset dwadzieścia jeden złotych),

w terminie do dnia 26.08. 2010 r. do godziny 10.00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. W przypadku składania oferty na dwie lub trzy części zamówienia, należy zsumować odpowiednie wartości wadium.

2.     Wadium może być wnoszone:

1)     w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706

2)     poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w ust. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokój nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną podobną zamawiający uzna:

a)     w przypadku składania oferty na Część I zamówienia - wykonanie robót dekarskich o wartości min. 60 000,00 zł brutto, polegających na wykonaniu pokrycia dachu dachówką,

b)     w przypadku składania oferty na Części II lub/i Część III zamówienia - wykonanie robót dekarskich o wartości min. 40 000,00 zł brutto, polegających na wykonaniu pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.  

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)     wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

2)     wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

3)     oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)     oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

2)     aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

1)     ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

2)     odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz)

3)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

4)     oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy:

1)     wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie w przypadku:

a)     wystąpienia nieprzewidzianych robót, których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy i termin ich realizacji wpłynie na termin, określony w umowie,

b)     zmiany w dokumentacji technicznej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy,

c)     wystąpienia intensywnych opadów atmosferycznych,

2)     osób przewidzianych do realizacji umowy, w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 10, po okazaniu dowodu wpłaty na kwotę 60,00 zł dokonanej na konto 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

 

IV.4.4) Termin składania ofert: 26.08.2010r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, pokój nr 10 70-546 Szczecin.

Termin otwarcia ofert: 26.08.2010r. godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA:

„Remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7C w Szczecinie”

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

W zakres robót wchodzi rozbiórka istniejącego pokrycia dachu z dachówki  zakładkowej cementowej oraz karpiówki, wymiana łat, położenie ekranu z folii, przybicie kontrłat, ułożenie pokrycia z dachówki typu Braas i po wcześniejszym częściowym przemurowaniu kominów oraz wykonaniu wyprawy elewacyjnej na kominach, wymiana rynien i rur spustowych oraz obróbek blacharskich, montaż ław kominiarskich oraz montaż stopni  i płotków przeciwśniegowych systemowych w kolorystyce dachówki.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA:

„Remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7D w Szczecinie”

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

Dach 2-u spadowy kryty papą. Przewidziano wymianę pokrycia dachu papą termozgrzewalną 2-u warstwowo po zerwaniu istniejącego pokrycia wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych jak również częściowe przemurowanie kominów i wykonanie wyprawy elewacyjnej na kominach oraz wykonanie obróbek z papy. Ponadto przewidziano do wymiany opierzenie gzymsu na wysokości stropu I-go pietra wzdłuż ścian budynku po dokonaniu naprawy ubytków gzymsu wykonanego z cegły.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA:

„Remont dachu budynku wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Wawrzyniaka 7G w Szczecinie”

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

Dach 2-u spadowy kryty papą. Przewidziano wymianę pokrycia dachu papą termozgrzewalną w części 2-u warstwowo po zerwaniu istniejącego pokrycia, a w pozostałej miejscową naprawę polegającą na usunięciu pęcherzy i pokrycie dachu 1-no warstwowe papą termozgrzewalną wierzchniego krycia wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych jak również częściowe przemurowanie kominów i wykonanie wyprawy elewacyjnej na kominach oraz wykonanie obróbek z papy. Ponadto przewidziano do wymiany opierzenie gzymsu na wysokości stropu I-go pietra wzdłuż ścian budynku po dokonaniu naprawy ubytków gzymsu wykonanego z cegły.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7, 45.26.19.10-6.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

Szczecin, dnia 10 sierpnia 2010 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-08-10 o godzinie: 18:14:13 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-09-17 o godzinie: 15:32:54 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-09-17 o godzinie: 15:32:54 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2020 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika167.5 kB2010-08-10, 18:15:57
Załączniki
1Załącznik do SIWZ nr 01 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika46.5 kB2010-08-10, 18:16:48
2Załącznik do SIWZ nr 02 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-08-10, 18:17:47
3Załącznik do SIWZ nr 03 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-08-10, 18:18:30
4Załącznik do SIWZ nr 04 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-08-10, 18:18:58
5Załącznik do SIWZ nr 05 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-08-10, 18:20:17
6Załącznik do SIWZ nr 06 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2010-08-10, 18:20:53
7Załącznik do SIWZ nr 07 - Oświadczenie osób fizycznych w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy ikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2010-08-10, 18:22:04
8Załącznik do SIWZ nr 08 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika106.5 kB2010-08-10, 18:22:42
9Załącznik do SIWZ nr 09 - Specyfikacja techniczna: Wawrzyniaka 7Cikona rozszerzenia załącznika55.6 kB2010-08-10, 18:23:41
10Załącznik do SIWZ nr 10 - Specyfikacja techniczna: Wawrzyniaka 7Dikona rozszerzenia załącznika55.4 kB2010-08-10, 18:24:22
11Załącznik do SIWZ nr 11 - Specyfikacja techniczna: Wawrzyniaka 7Gikona rozszerzenia załącznika55.6 kB2010-08-10, 18:25:09
12Załącznik do SIWZ nr 12 - Przedmiar: Wawrzyniaka 7Cikona rozszerzenia załącznika202 kB2010-08-10, 18:26:23
13Załącznik do SIWZ nr 13 - Przedmiar: Wawrzyniaka 7Dikona rozszerzenia załącznika138.6 kB2010-08-10, 18:27:04
14Załącznik do SIWZ nr 14 - Przedmiar: Wawrzyniaka 7Gikona rozszerzenia załącznika139.1 kB2010-08-10, 18:27:56
15Załącznik do SIWZ nr 15 - Dokumentacja zdjęciowa: Wawrzyniaka 7Cikona rozszerzenia załącznika1257.8 kB2010-08-10, 18:41:39
16Załącznik do SIWZ nr 16 - Dokumentacja zdjęciowa: Wawrzyniaka 7Dikona rozszerzenia załącznika1682.5 kB2010-08-10, 18:46:04
17Załącznik do SIWZ nr 17 - Dokumentacja zdjęciowa: Wawrzyniaka 7Gikona rozszerzenia załącznika1093 kB2010-08-10, 18:48:59
18Załącznik do UMOWY nr 01 - Warunki gwarancjiikona rozszerzenia załącznika27.5 kB2010-08-10, 18:50:06
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 02.09.2010r.ikona rozszerzenia załącznika60 kB2010-09-02, 10:32:08