logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Przetarg nieograniczony na: Wymianę instalacji wodnej, kanalizacyjnej i gazowej w budynku ul. Jana Kazimierza 20 w Szczecinie
data publikacji: 2010-08-17, termin otwarcia ofert: 2010-09-07

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na:

 

„ Wymianę instalacji wodnej , kanalizacyjnej i gazowej w budynku

ul. Jana Kazimierza 20  w Szczecinie”

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.08. 2010 r. pod numerem 253726.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.zbilk.szczecin.pl/

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa zadana zamówieniu przez zamawiającego: „ Wymiana instalacji wodnej , kanalizacyjnej i gazowej w budynku przy ul. Jana Kazimierza 20  w Szczecinie”

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    Przedmiotem zamówienia  są roboty budowlane w zakresie :

    1) wymiany pionów wody zimnej , ciepłej i cyrkulacji, w ilości 13 szt. wraz z armaturą i  

         podejściami do wszystkich przyborów w budynku, bez wymiany baterii i zaworów,

    2)  wymiany pionów kanalizacji sanitarnej w ilości 11 szt. od poziomów w piwnicach wraz   z  wyprowadzeniem odpowietrzeń ponad dach,

    3) wymiana armatury wodnej i podejść wodnych oraz kanalizacyjnych pod urządzenia   

        sanitarne ( zlewozmywaki, umywalki, wanny, brodziki, muszle) w 57 lokalach   

        mieszkalnych,

    4) montaż zaworów podpionowych w instalacji gazowej i przełączenie pionów do  

         przełożonego poziomu znajdującego się w piwnicach budynku

     5) wykonanie wszystkich niezbędnych prac remontowych, towarzyszących robotom

         instalacyjnym,

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):45332000-3

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: nie dłużej niż 60 dni kalendarzowych  od dnia przekazania placu budowy

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium należy wnieść w wysokości:1500,00 zł ( słownie : jeden tysiąc pięćset złotych) 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.09. 2010 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 1.3.Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym),gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

 Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, poprzez wykazanie, że: wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną  robotę budowlaną podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną robotę budowlaną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę  instalacji wewnętrznych wodnych  i kanalizacyjnych oraz gazowych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł ( brutto).

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, poprzez wykazanie, że: dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą wymagane prawem budowlanym uprawnienia do prowadzenia i nadzorowania prac w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych oraz gazowych, posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

 Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,

b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,

c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

d)   kosztorys ofertowy zawierający pełen zakres robót niezbędnych do zrealizowania      

przedmiotu zamówienia, ujętych dokumentacji przetargowej ( przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz siwz.

e) oświadczenie (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz), potwierdzające, że

wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży polisę lub inny dokument ubezpieczenia  potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych.

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

c) wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

 

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty nie wymienione w pkt III.4)

 

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt.1 siwz 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców), 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności,

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 , godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty konto ING Bank Śląski O/Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706, cena 20,0 zł.

 

IV.4.4) Termin składania  ofert:  07.09.2010 r. godzina 10:00, miejsce: ZBiLK Szczecin, Mariacka 25, pok.9 .

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2010-08-17 o godzinie: 20:31:47 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2010-09-29 o godzinie: 10:24:33 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2010-09-29 o godzinie: 10:24:33 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1663 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika181.5 kB2010-08-17, 20:32:28
Załączniki
1Załącznik nr 01 - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika38.5 kB2010-08-17, 20:33:16
2Załącznik nr 02 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika33 kB2010-08-17, 20:34:10
3Załącznik nr 03 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-08-17, 20:34:56
4Załącznik nr 04 - Wykaz pracikona rozszerzenia załącznika34 kB2010-08-17, 20:35:20
5Załącznik nr 05 - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika32 kB2010-08-17, 20:35:40
6Załącznik nr 06 - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2010-08-17, 20:36:13
7Załącznik nr 07 - Oświadczenie osób fizycznych w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy Pzpikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2010-08-17, 20:37:09
8Załącznik nr 08 - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika137 kB2010-08-17, 20:37:30
9Załącznik nr 09 - Przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika156.8 kB2010-08-17, 20:37:54
10Załącznik nr 10 - Specyfikacja technicznaikona rozszerzenia załącznika60 kB2010-08-17, 20:38:15
Wynik postępowania
1wynik postępowania ikona rozszerzenia załącznika180.5 kB2010-09-17, 09:59:32