OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 19/2020
z dnia 31.03.2020r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
U S Ł U G I
Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu i częściowej przebudowy lokali mieszkalnych na potrzeby utworzenia mieszkań chronionych dla osób w podeszłym wieku, dla lokali położonych w Szczecinie przy :
ul. Mazurskiej 24 m 1 (działka nr 131 z obrębu 1025)
ul. Mazurskiej 21 m 3 (działka nr 136 z obrębu 1025)
ul. Szwoleżerów 20 m 1 (działka nr 4/8 z obrębu 2156)
wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i pozwoleń oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
1. Przedmiotową dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać
dla każdego z trzech wskazanych lokali oddzielnie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności Prawem budowlanym i przepisami obowiązującymi w odniesieniu do pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych na podstawie opinii kominiarskich oraz w oparciu o wytyczne Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie (MOPR) w Szczecinie - stanowiące załączniki do niniejszego ogłoszenia.
2. Zakres prac ujętych w dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczyć będzie w szczególności:
1) wymiany instalacji elektrycznej ,
2) wykonanie instalacji przywoławczej (dźwiękowej i świetlnej),
3) wykonanie instalacji domofonowej,
4) wykonanie instalacji ewakuacyjnej,
5) wykonanie instalacji internetowej oraz instalacji TV,
6) wymianę drewnianej stolarki okiennej oraz stolarki drzwiowej,
7) wykonanie łazienek dla potrzeb osób niepełnosprawnych,
8) wydzielenie odrębnych pomieszczeń WC dla obsługi,
9) wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej,
10) wykonania ogrzewania gazowego (z kotłem dwufunkcyjnym), instalacją c.o. i ciepłej wody użytkowej w dwóch lokalach przy ul. Mazurskiej 24/1 i ul. Szwoleżerów 20/1)
11) remontu instalacji c.o. z wymianą grzejników w lokalu przy ul. Mazurskiej 21/3,
12) wykonania gresowych posadzek antypoślizgowych, posadzek z homogenicznej zgrzewanej wykładziny PCV o gr. min. 2 mm oraz położenie glazury - w pomieszczeniach uzgodnionych z MOPR i Działem Inwestycji ZBiLK,
13) malowania ścian i sufitów, farbami lateksowymi w kolorach pastelowych uzgodnionych z MOPR i Działem Inwestycji ZBiLK;
14) pozostałych prac remontowych .
Szczegółowy zakres robót zostanie uzgodniony na spotkaniu z przedstawicielami MOPR w Szczecinie i Działu Inwestycji ZBiLK w Szczecinie przed przystąpieniem do projektowania.
Wykonawca zobowiązany będzie również:
1) aby uwzględnić wszystkie składniki kształtujące ostateczną cenę oferty przeprowadzić wizję lokalną obiektów przed złożeniem oferty cenowej, w tym celu należy kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust. 4;
2) ująć w opracowaniach projektowych i kosztorysach wszystkie potrzebne do wykonania prace i koszty związane z uzgodnionym planowanym zakresem robót;
3) przed przystąpieniem do projektowania uzgodnić potrzebne do ww. opracowania dane projektowe, wykonawcze oraz rozwiązania techniczne, technologiczne i materiałowe.
Wytyczne MOPR, opinie kominiarskie i pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl
3. Termin wykonania zamówienia :
45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na wykonanie trzech odrębnych dokumentacji projektowych, uzyskanie akceptacji Zamawiającego i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę, lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę ,
(do Wydziału Urbanistyki i Administracji Budowlanej Urzędu Miasta w Szczecinie).
10 dni kalendarzowych na dostarczenie kompletnych dokumentacji projektowo-kosztorysowych z pozwoleniem na budowę lub zaświadczeniem o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu - od daty wydania pozwolenia przez właściwy organ.
Min. okres rękojmi -
36 miesięcy.
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest przedstawiciel Zamawiającego
Pan Janusz Gosiewski tel.
91 4216 713, ( gosiewski@zbilk.szczecin.pl) z Działu Inwestycji ZBiLK ul. Jagiellońska 34 C, Szczecin.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy wykażą, że dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie , w zakresie projektowania w każdej z niżej wymienionych specjalności :
a) 1 osoba z uprawnienia w specjalności kontrukcyjno - budowlanej, bez ograniczeń ;
b) 1 osoba z uprawnieniami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
c) 1 osoba z uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych;
lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r., poz. 1815) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
INFORMACJE OGÓLNE
1. Dokumentacje projektowo-kosztorysowe należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentacje projektowo – kosztorysowe dla trzech lokali mieszkalnych oddzielnie
( z podziałem na branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną):
1) projekty budowlane ( z inwentaryzacją) – 3 egz.,
2) projekty wykonawcze (z informacją dot. BiOZ ) – 3 egz.,
4) kosztorysy ( w formie rozszerzonej w programie Norma-Pro) – 3 egz.,
5) przedmiary robót – 3 egz.,
6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 3 egz.,
7) oryginały pozwoleń na budowę (lub potwierdzenie zgłoszenia robót nie wymagających
pozwolenia na budowę przyjęte bez sprzeciwu).
3. Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt. 1- 6 należy dostarczyć w wersji pisemnej w podanej ilości oraz wersji elektronicznej ( 2 egz.) z dokładnie opisanymi plikami, (część tekstowa w formacie WORD, część rysunkowa w formie PDF, część zdjęciowa w formie JPG kosztorysy inwestorskie i ofertowe w formacie ATH .
4. Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.
6. Termin :
składania ofert – 06.04.2020r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
ZBiLK - Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347
otwarcia ofert – 06.04.2020r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
7. Forma oferty:
a) Na ofertę składają się: oferta cenowa w oryginale (wg załączonego wzoru), odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, oraz kopie uprawnień wskazanych w ust. 5 oraz kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego i potwierdzenie posiadania ubezpieczenia O.C w zakresie prowadzonej działalności - poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
b) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu i częściowej przebudowy lokali mieszkalnych na potrzeby utworzenia mieszkań chronionych dla osób w podeszłym wieku, dla lokali położonych w Szczecinie przy :
ul. Mazurskiej 24 m 1 (działka nr 131 z obrębu 1025)
ul. Mazurskiej 21 m 3 (działka nr 136 z obrębu 1025)
ul. Szwoleżerów 20 m 1 (działka nr 4/8 z obrębu 2156).
8. Kryterium oceny oferty:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.