OGŁOSZENIE
z dnia 29.06.2022r.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych polegających na wymianie poziomej instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej obsługującej budynki Wspólnot Mieszkaniowych przy ul. Unisławy 21 front i 21 oficyna.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z nw. zakresem i zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.
3. Zakres remontu:
a) wymiana poziomego odcinka kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej o dł. 14,6 m ze zmianą średnicy poziomych przewodów fi-100 na PCV Dn 160 i wymiana istniejącej murowanej studni na systemową typu VAVIN-415 obsługujących WM Unisławy 21 oficyna
b) przebudowa wraz z wymianą przewodów poziomej kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej o dł. 21 m na przewody PCV Dn 160 obsługujących WM Unisławy 21 front
c) I) roboty na terenie podwórka obejmujące likwidację istniejącej wyeksploatowanej komory sanitarnej, wykonanie nowej betonowej systemowej studni fi-1000, wymiana wpustu podwórzowego oraz wymiana poziomego odcinka kanalizacji ogólnospławnej PCV Dn-200 na odcinku ok.4,5 m od nowo wybudowanej studni fi-1000 do ściany frontowej od strony podwórka – koszt wspólny dla obu WM Unisławy 21 front i 21 oficyna
II) roboty w piwnicy pod prześwitem bramowym WM Unisławy 21 front obejmujące wymianę poziomej kanalizacji na przewody PCV Dn 200 na odcinku ok. 16 m - koszt wspólny dla obu WM Unisławy 21 front i 21 oficyna
Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektów celem uwzględnienia wszystkich składników kształtujących ostateczną cenę oferty. W tym celu należy kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust. 6 ogłoszenia. Wszelkie uzgodnienia dotyczące przygotowania i realizacji przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego należy kierować do przedstawiciela Zamawiającego.
4. Termin wykonania zamówienia - 60 dni od dnia zawarcia umowy
5. Minimalny okres gwarancji - 24 miesiące.
6. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: inspektor branży sanitarnej tel. 605680969.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
1) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia.
8. Terminy:
składania ofert – do dnia 08.07.2022 r. do godz. 15:00, Szczecin, ul. Mariacka 25.
9. Forma oferty:
1) Na ofertę składa się:
- kosztorys ofertowy – wycenę należy wykonać w odniesieniu do poszczególnych punktów: a, b, c.
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ”DNW pok. 27 oferta na roboty sanitarne WM Unisławy 21 fr i of”.
10. Kryterium oceny:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z załączonego kosztorysu ofertowego opracowanego przez wykonawcę w oparciu o ww. zakres robót i wizję lokalną.
3) Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty,
w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona z oznaczeniem ”DNW pok. 27 oferta roboty sanitarne WM Unisławy 21 fr i of”.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2022-06-29 o godzinie: 13:00:06 przez użytkownika Katarzyna Konopczyńska Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2022-06-29 o godzinie: 13:00:06 przez użytkownika Katarzyna Konopczyńska
Publikacja treści wykonana dnia: 2022-06-29 o godzinie: 13:00:06 przez użytkownika Katarzyna Konopczyńska
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1456 razy.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
Ogłoszenie o zamówieniu | ||||
1 | notatka inspektora | .pdf | 850.7 Kb | 2022-06-29, 13:00:37 |