logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE NR 44/2020 - Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie ( w podziale na trzy części)

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   44/2020
z dnia 23.07 2020r.

  Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 30 000 EURO
Roboty  budowlane
 „Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie”
1.    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznych w poszczególnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części:
  1)  Część 1- obejmująca trzy lokale mieszkalne położone przy:
        ul.  Długosza 24 m 21,
        al.  Piastów  53 m 6 ,
        ul.  Krzywoustego 61A/12,
   2)  Część 2- obejmująca trzy lokale mieszkalne położone przy:
       ul. Niemcewicza 35 m 18 ,
       ul. Kaszubskiej  40 m 11,
       ul. Storrady  5 m 7, 
   3)  Część 3 – obejmująca trzy lokale mieszkalne położone przy:
       ul. Bolesława Śmiałego 31 m 29,
       ul. Sikorskiego 10 m 21,
       ul. Drzymały 9 m 16,
 
2.     Zakres robót wykonać na podstawie przedmiarów robót, w tym:
1)    wszystkie instalacje elektryczne w mieszkaniach wymienić na nowe typu YDYp 3(4 x1,5mm2 (obwody oświetlenia) oraz YDYp 3x 2,5mm2(obwody gniazd wtykowych) w/t;
2)    tablice p. licznikowe i bezpiecznikowe montować w dotychczasowych miejscach,
3)    wymianę zasilania mieszkania z tablicy z WLZ budynku – wykonać wyłącznie w przypadku uwzględnienia tych prac w przedmiarze;
4)    wykonać sprawdzenia i pomiary elektryczne po wymianie instalacji wraz ze sporządzeniem protokołów pomiarów. 
 
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, w pełnym zakresie zgodnie z przedmiarem robót oraz planem i schematem instalacji elektrycznej dla każdego lokalu mieszkalnego.
Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż oraz w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektów, celem   uwzględnienia wszystkich składników i czynników kształtujących ostateczną cenę oferty. 
3.    Termin realizacji zamówienia – 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.  
       Wymagany okres gwarancji  24 miesiące.
4.    Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Pan Władysław Wojniusz   tel. 91 4216 605, 
       e-mail: wojniusz@zbilk.szczecin.pl, Dział Inwestycji ul. Jagiellońska 34c Szczecin.
5.    Warunki udziału w postępowaniu : w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:
1)    którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac na sieciach  i urządzeniach  elektroenergetycznych tj. jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
2)  którzy  wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 20 000,00 zł,
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.  
6.     Wymagane dokumenty:
Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca  zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1)    potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopie świadectw kwalifikacyjnych (uprawnień) osób, o których mowa w ust. 5 pkt 1),
2)    dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w ust. 5 pkt.2),
3)    odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji gospodarczej.
    Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
7.    Składanie ofert
Termin składania ofert – 30.07.2020 r. do godz. 09:00, do siedziby ZBiLK w Szczecinie,
ul. Mariacka 25, pokój nr 9. Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek  tel. 91 48 86 347.
Termin otwarcia ofert – 30.07.2020 r. o godz. 09:15, Szczecin, ul. Mariacka 25, pokój nr 9.
8.     Forma oferty
1)    Na ofertę składa się: oferta cenowa (wg załączonego wzoru) i dokumenty wskazane w ust. 6,
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Wykonawca wypełnia pozycję (część na którą składa ofertę) na formularzu ofertowym – załącznik 2 do ogłoszenia.
2)    Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie – w podziale na trzy części „

9.     Kryterium oceny:
1)   Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2)   Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace i koszty jakie z technicznego i technologicznego  punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przedmiarem robót,  planem i schematem instalacji w lokalu oraz obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej.
3)   Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
Przedmiary robót i pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (www.zbilk.szczecin.pl).

 UWAGA!
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1)    przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2)    unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK, przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).
                                                   INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
 I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
 III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
 V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
 Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
 Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
 VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
 IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
 X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 


Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE NR 44/2020 - Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie ( w podziale na trzy części)
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1WZÓR UMOWY - na jedną częśćikona rozszerzenia załącznika143.5 kB2020-07-22 14:37:50
2WZÓR FORMULARZA OFERTYikona rozszerzenia załącznika60.5 kB2020-07-22 15:26:30
3DOkumentacja i przedmiary Cz. 1 ikona rozszerzenia załącznika908.7 kB2020-07-22 15:44:48
4Dokumentacja i przedmiary Cz. 2 ikona rozszerzenia załącznika989.6 kB2020-07-22 15:45:27
5Dokumentacja i przedmiary Cz. 3ikona rozszerzenia załącznika2267.6 kB2020-07-23 08:47:11