OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 44/2020
z dnia 23.07 2020r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
Roboty budowlane
„Remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie”
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu instalacji elektrycznych w poszczególnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie w podziale na trzy części:
1) Część 1- obejmująca trzy lokale mieszkalne położone przy:
ul. Długosza 24 m 21,
al. Piastów 53 m 6 ,
ul. Krzywoustego 61A/12,
2) Część 2- obejmująca trzy lokale mieszkalne położone przy:
ul. Niemcewicza 35 m 18 ,
ul. Kaszubskiej 40 m 11,
ul. Storrady 5 m 7,
3) Część 3 – obejmująca trzy lokale mieszkalne położone przy:
ul. Bolesława Śmiałego 31 m 29,
ul. Sikorskiego 10 m 21,
ul. Drzymały 9 m 16,
2. Zakres robót wykonać na podstawie przedmiarów robót,
w tym:
1) wszystkie instalacje elektryczne w mieszkaniach wymienić na nowe typu YDYp 3(4 x1,5mm2 (obwody oświetlenia) oraz YDYp 3x 2,5mm2(obwody gniazd wtykowych) w/t;
2) tablice p. licznikowe i bezpiecznikowe montować w dotychczasowych miejscach,
3) wymianę zasilania mieszkania z tablicy z WLZ budynku – wykonać wyłącznie w przypadku uwzględnienia tych prac w przedmiarze;
4) wykonać sprawdzenia i pomiary elektryczne po wymianie instalacji wraz ze sporządzeniem protokołów pomiarów.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, w pełnym zakresie zgodnie
z przedmiarem robót oraz planem i schematem instalacji elektrycznej dla każdego lokalu mieszkalnego.
Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż oraz w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego.
Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektów, celem uwzględnienia wszystkich składników i czynników kształtujących ostateczną cenę oferty.
3. Termin realizacji zamówienia – 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Wymagany okres gwarancji
24 miesiące.
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Pan
Władysław Wojniusz tel. 91 4216 605,
e-mail: wojniusz@zbilk.szczecin.pl, Dział Inwestycji ul. Jagiellońska 34c Szczecin.
5. Warunki udziału w postępowaniu : w postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:
1) którzy wykażą że dysponują lub będą dysponować co najmniej
dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania prac na sieciach i urządzeniach elektroenergetycznych tj.
jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, oraz
jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
2) którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż
20 000,00 zł,
Zamawiający
dopuszcza łączenie powyższych stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
6. Wymagane dokumenty:
Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę kopie świadectw kwalifikacyjnych (uprawnień) osób, o których mowa w ust. 5 pkt 1),
2) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w ust. 5 pkt.2),
3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji gospodarczej.
Ww. dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
7. Składanie ofert
Termin składania ofert – 30.07.2020 r. do godz. 09:00, do siedziby ZBiLK w Szczecinie,
ul. Mariacka 25, pokój nr 9. Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347.
Termin otwarcia ofert – 30.07.2020 r. o godz. 09:15, Szczecin, ul. Mariacka 25, pokój nr 9.
8. Forma oferty
1) Na ofertę składa się: oferta cenowa (wg załączonego wzoru) i dokumenty wskazane w ust. 6,
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Wykonawca wypełnia pozycję (część na którą składa ofertę) na formularzu ofertowym – załącznik 2 do ogłoszenia.
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na remont instalacji elektrycznych w gminnych lokalach mieszkalnych w Szczecinie – w podziale na trzy części „
9. Kryterium oceny:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Cena ofertowa musi obejmować wszystkie prace i koszty jakie z technicznego i technologicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z przedmiarem robót, planem i schematem instalacji w lokalu oraz obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi i zasadami sztuki budowlanej.
3) Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
Przedmiary robót i pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (www.zbilk.szczecin.pl).
UWAGA!
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK, przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.