logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE NR 45/2020 - Rozbiórka muru oporowego i budowa nowej ściany oporowej przy ul. 5 Lipca 17,17a,16,16a w Szczecin


OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr    45/2020
z dnia     24.07.2020r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 30 000 EURO
Roboty budowlane


Wykonanie rozbiórki muru oporowego i budowa nowej ściany oporowej na granicy działki 12/101 z obrębu 2148 przy ul. 5 Lipca 17,17a ,16, 16A w Szczecinie. 

1.    Podstawę wykonania i zakres rzeczowy prac stanowiących przedmiot zamówienia określają:
1)    Specyfikacja techniczna Wykonania i Odbioru Robót ,
2)    Projekt wykonawczy i Projekt budowlany,
3)    Przedmiar robót -  który należy traktować jako element pomocniczy,
4)    Pozwolenia i decyzje zawarte w dokumentacji technicznej w tym np. : pozwolenie na budowę   nr 608/20 z dnia 29.05.2020r, decyzja na wycinkę drzew nr WOŚ.III.71200.309.3.2020.SO z dnia 14.04.2020r. ,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami technicznymi oraz sztuką budowlaną.
Roboty budowlane i inne prace prowadzić z zachowaniem zasad bezpieczeństwa zgodnie z przepisami BHP i przeciwpożarowymi, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach z uwzględnieniem wytycznych przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w ust. 4 - w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców.
Żadne z elementów nowej ściany oporowej nie mogą przebiegać poza granicą działki nr 12/101 - tzn. wykraczać na sąsiednie działki o nr 12/102 i 12/26 z obrębu 2148.
Podwórza dostępne są tylko poprzez bramy przejazdowe w budynkach, zaleca się stosowanie technologii nie wymagających użycia ciężkiego sprzętu.
Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu celem zapoznania ze stanem faktycznym oraz uwzględnienia wszystkich składników i czynników kształtujących ostateczną cenę oferty. W tym celu należy kontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust. 5 ogłoszenia.

2.    Zakres robót obejmuje w szczególności :
1)    wycinkę 5 drzew kolidujących z nowobudowaną ścianą oporową oraz zdjęcie 30 cm ziemi  roślinnej z obrębu przyszłej nawierzchni trawiastej na działkach nr 12/101,12/102 i 12/26 i zmagazynowania, do czasu późniejszego wykorzystania przy wykonaniu planowanych trawników;
2)    zabezpieczenie przed przewróceniem słupka istniejącej bramy stalowej do działki 12/26, tak aby brama nie uległa uszkodzeniu ;
3)    rozbiórkę nawierzchni betonowej i z połamanych płyt chodnikowych w obrębie wykonania nowej nawierzchni podwórza na dz. nr 12/101, łącznie z podbudową i gruntem na głębokość nowej podbudowy nowej nawierzchni;
4)    tymczasową rozbiórkę krawężnika drogowego wzdłuż ściany oporowej na działce nr 12/102 - do odtworzenia  wraz z trawnikiem po zakończeniu prac budowlanych;
5)    rozbiórkę istniejącego muru oporowego z częścią podziemną - z jednoczesnym wywozem i utylizacją gruzu ceglanego - w taki sposób aby nie uszkodzić istniejących instalacji podziemnych przebiegających pod murem i w bliskiej odległości od niego;
6)    wykonanie nowej ściany oporowej, w tym:
a)    nowej wylewanej  żelbetowej ściany oporowej,
b)    zabezpieczenia istniejących kabli elektrycznych SN przebiegających prostopadle do ściany oporowej za pomocą rur osłonowych dwudzielnych o śr.110 i 160 ;
c)    montaż rurek drenarskich dla swobodnej migracji wód gruntowych i opadowych pod powierzchnią terenu w związku z dużym spadkiem terenu,
d)    wbetonowanie w nową  ścianę 4 marek stalowych i zamocowanie istniejącej bramy stalowej na działce nr 12/26 do marek oraz do istniejącego słupka - przyspawać poziomo dwuteowniki 120 o dł.45 cm, do dwuteowników przyspawać blachę o gr.1,5 mm na wysokość bramy,
e)    ogrodzenia panelowego na słupkach stalowych prefabrykowanych na nowej ścianie,
7)    wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych i trawiastych w obrębie ściany oporowej i podwórka z odprowadzeniem wód opadowych (kanalizacji deszczowej);
8)    wykonanie zieleni - nowe nasadzenia zastępcze ( 4 szt. drzew  na działce nr 12/101 oraz 3 szt. drzew na działce nr 12/102) i odtworzenie nawierzchni trawiastej w obrębie ściany oporowej na pozostałych działkach nr 12/26 i 12/102 wraz z  pielęgnacją nasadzeń  zgodnie z decyzją WOŚ;
9)     powykonawczą obsługę geodezyjną (w tym wykonanie pomiarów geodezyjnych);  
10)     wywóz i utylizacja odpadów budowlanych, wykonanie prac uzupełniających uporządkowania terenu.

Wykonawca zobowiązany będzie, również:
Prowadzić roboty budowlane zgodnie z przepisami BHP i przeciwpożarowymi, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach z uwzględnieniem wytycznych przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w ust. 5 - w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców.
Dostarczyć Zamawiającemu:  charakterystyki, certyfikaty,  atesty i świadectwa zgodności wraz z listą na wbudowane materiały, oświadczenie kierownika budowy, i udokumentować wywóz i utylizację odpadów budowlanych - jako warunek niezbędny odbioru końcowego.
Zgłaszać do odbiorów częściowych zanikające i ulegających zakryciu pod rygorem niedokonania odbioru końcowego.
Zgłaszać Zamawiającemu każdą istotną przeszkodę w realizacji prac, przede wszystkim mogącą mieć wpływ na  jakość lub  terminowość wykonania.
Wykonać wszystkie inne roboty i prace konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

3.    Termin  wykonania   -  50 dni roboczych od dnia przekazania placu budowy. 

4.    Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji -  36 miesięcy.

5.    Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest inspektor Pan Janusz Gosiewski  tel. 91 4216 713, gosiewski@zbilk.szczecin.pl, Dział  Inwestycji ZBiLK  przy ul. Jagiellońskiej 34C  w Szczecinie (pokój  nr 108).

6.    Warunki udziału w postępowaniu, w postepowaniu mogą brać udział Wykonawcy którzy wykażą, że:
1)    posiadają uprawnienia lub wykażą że dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej na stanowisku kierownika budowy, lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1186 ze zm. ) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2)    wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , w tym okresie jedną (1) pracę podobną objętą przedmiotem zamówienia. Za jedną prace podobną Zamawiający robotę budowlaną obejmująca swoim zakresem wykonanie prac żelbetowych ( np. ściany żelbetowe, żelbetowy mur oporowy).
3)    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną  nie niższą niż  100 000,00 zł.
Wzór umowy, dokumentacja techniczna oraz inne załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl.



7.    Terminy:
składania ofert -  31.07.2020r. do godz. 10:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.  
Dział Zamówień Publicznych , Beata  Wieczorek tel. 91 48 86 347
otwarcia ofert -    31.07.2020r. o godz.  10: 15,Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr  9.

8.    Forma oferty:
1)    Na ofertę składają się:
a)    formularz oferty cenowej (wg zał. wzoru) – dokument należy złożyć w oryginale,
b)    kosztorys ofertowy - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
c)    odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
d)    uprawnienia osoby oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu, o których mowa w ust. 6 pkt. 1 - dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
e)    formularz wykazu robót (wg. załączonego wzoru) należy złożyć w  oryginale ( z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane), oraz załączeniem dowodów określających ich zakres i należyte wykonanie, dowodami o których mowa, są np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane,
f)    polisa lub inne dokument/ty potwierdzające, że wykonawca posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona przez Zamawiającego -  dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
2)    Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta  na  wykonanie rozbiórki muru oporowego i budowę nowej ściany oporowej na granicy działki 12/101 z obrębu 2148 przy  ul. 5 Lipca 17,17a ,16, 16A w Szczecinie. 

9.    Kryterium oceny oferty:
a)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających  lub mogących mieć wpływ na koszty.
b)    Cena ryczałtowa musi wynikać z kalkulacji zawartej w ofercie w formie kosztorysu ofertowego.
c)    Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.

UWAGA!  Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych  (tj. Dz.U.  z 2019r., poz. 1186 ze zm.)

INFORMACJA    RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl 
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.  
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.



Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE NR 45/2020 - Rozbiórka muru oporowego i budowa nowej ściany oporowej przy ul. 5 Lipca 17,17a,16,16a w Szczecin
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. WZÓR UMOWYikona rozszerzenia załącznika134.5 kB2020-07-24 09:55:46
22. Formularz oferty cenowejikona rozszerzenia załącznika56 kB2020-07-24 09:56:24
33.Formularz wykazu robótikona rozszerzenia załącznika39 kB2020-07-24 09:57:29
44. 1 STWiORikona rozszerzenia załącznika215.2 kB2020-07-24 09:59:08
54.2 Pozwolenie na budowę nr 608/20ikona rozszerzenia załącznika1361.4 kB2020-07-24 09:59:31
64.3 Decyzja WOŚ z 14.04.2020r.ikona rozszerzenia załącznika2596.6 kB2020-07-24 09:59:52
74.4 Projekt budowlanyikona rozszerzenia załącznika6895.2 kB2020-07-24 10:00:55
84.5 Projekt wykonawczyikona rozszerzenia załącznika6895.3 kB2020-07-24 10:01:16
94.6 zdjęcia muru i podwórkaikona rozszerzenia załącznika10300.6 kB2020-07-24 10:02:06
105. PRZEDMIAR ROBÓT - mur ul. 5 Lipcaikona rozszerzenia załącznika40.7 kB2020-07-24 10:03:18