logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Dokumentacji projektowo-kosztorysowa dotycząca rozbiórki budynku użytkowego przy ul. Miodowej 19

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  57/2020

z dnia 10. 09.2020 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 30 000 EURO

 

U S Ł U G I

 

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej rozbiórki budynku użytkowego usytuowanego na działkach nr 20/11, 20/25, 19/1 z obrębu 2010 przy ul. Miodowej 19, wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę lub zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych niewymagających pozwolenia na rozbiórkę przyjętym bez sprzeciwu oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.

 

1.     Opracowanie projektowe powinno uwzględniać:

1)     informację dotyczącą powierzchni użytkowej, powierzchni zabudowy oraz kubatury,

2)     rysunki, rzuty i zdjęcia,

3)     wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki,

4)     niwelację terenu po rozbiórce, zasypanie ziemią urodzajną gr. 5 cm,

5)     sporządzenie mapy geodezyjnej powykonawczej w systemie iKERG,

6)     zajęcie pasa drogowego/chodnika, jeżeli zachodzi taka potrzeba,

7)     wykonanie wszelkich robót zabezpieczających i niezbędnych w obiektach budowlanych powiązanych z budynkiem przeznaczonym do rozbiórki (jeżeli będzie taka konieczność),

2.     Wykonawca zobowiązany jest do:

1)   uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania, w tym uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, sprawdzeń i rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów i niezbędnym do wykonania zamówienia,

2)   opracowania dokumentacji na podstawie wizji odkrywek elementów zakrytych,

3)   konsultacji roboczych i wszelkich uzgodnień z przedstawicielem zamawiającego przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i na każdym etapie jej opracowania,

4)     uzyskać pozwolenie na rozbiórkę (jeżeli będzie wymagane),

3.     Termin realizacji :

1)     45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy -  na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,

2)     10 dni kalendarzowych od daty wydania na dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pozwoleniem na rozbiórkę.

 

4.     Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Pan Marek Belcarski tel. 91 35 16 568

(belcarski@zbilk.szczecin.pl) tel. 91 35 16 568 (Dział Inwestycji ZBiLK, przy ul. Jagiellońskiej 34C)
 

5.     Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi  - 36 miesięcy.

 

6.     Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że:

1)     wykonał nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedną pracę podobną polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swoim zakresem rozbiórkę budynku/budowli o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3

2)     dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą  posiadającą  uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające  im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

 

INFORMACJE OGÓLNE

 

1.    Dokumentację projektowo-kosztorysową należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Prawem budowlanym (t.j Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

2.    Wykonawca dostarczy zamawiającemu:

1)     W wersji pisemnej drukowanej/papierowej:

a)     kompletny projekt budowlany – 4 egz.,

b)     kompletny projekt wykonawczy (wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) – 4 egz.,

c)     kosztorysy inwestorskie szczegółowe opracowane na podstawie  KNR-ów – 3 egz.,

d)     przedmiary robót – 3 egz.,

e)     specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 4 egz.,

f)      decyzję o pozwoleniu na rozbiórkę,

2)     w wersji elektronicznej, niezabezpieczonej przed kopiowaniem- na nośnikach CD lub DVD z dokładnie opisanymi plikami, np. .”projekt budowlany”, „projekt wykonawczy” itd. (pliki w formatach .pdf – całość dokumentacji oraz odpowiednio w plikach umożliwiających edycję; .ath, .dwg,. doc,.xls) – 2 kpl.

Kosztorys, przedmiar, specyfikacja i wszelkie pozostałe opracowania muszą stanowić oddzielne opisane pliki.

3)     w wersji elektronicznej (egzemplarz do użytku Zamówień Publicznych) – na nośnikach CD lub DVD z dokładnie opisanymi plikami np. „projekt budowlany”,” przedmiar robót,” itd. Cała dokumentacja nie może mieć większego rozmiaru niż 100MB (pliki w formatach .pdf) – 1 kpl.

 

Termin składania ofert – 17.09.2020 r. do godz.  10:00  Szczecin, ul. Mariacka 25  w pokoju  nr 9.

Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347.

Termin otwarcia ofert  - 17.09.2020 r. o godz. 10:15  Szczecin, ul. Mariacka 25  w pokoju nr 9.

 

Forma oferty

1)   Na ofertę składają się :

a)     oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru),

b)     wykaz usług wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie,

c)     potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób wskazanych w ust.6 pkt 2),

d)     odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

2)   Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej rozbiórki budynku użytkowego przy ul. Miodowej 19”

 

Kryterium oceny:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

 

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w  siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

 

 W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.)

 

INFORMACJA RODO

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) -  dalej RODO

informujemy, że:

I.    Administrator danych osobowych

 

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

 

II.  Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl 

 

III. Cele i podstawy przetwarzania.

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pana/Pani dane w celu:

-  zawarcia z Panem/Panią umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

V.  Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

-  statystycznych i archiwizacyjnych,

 

VI.  Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)   podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2)  innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

 

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.  

 

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f)  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panem/Panią umowy lub wykonywania umowy, której jest Pan/Pani stroną.

 

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

 

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

 

 

 

 

 

Lista załączników: Dokumentacji projektowo-kosztorysowa dotycząca rozbiórki budynku użytkowego przy ul. Miodowej 19
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika53 kB2020-09-10 12:15:37
2wykaz usługikona rozszerzenia załącznika35.5 kB2020-09-10 12:16:17
3wzór umowyikona rozszerzenia załącznika167.5 kB2020-09-10 12:11:37
4mapa,zdjęciaikona rozszerzenia załącznika4632.6 kB2020-09-10 12:12:04