OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 57/2020
z dnia 10. 09.2020 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
U S Ł U G I
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej rozbiórki budynku użytkowego usytuowanego na działkach nr 20/11, 20/25, 19/1 z obrębu 2010 przy ul. Miodowej 19, wraz z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę lub zaświadczenia o zgłoszeniu robót budowlanych niewymagających pozwolenia na rozbiórkę przyjętym bez sprzeciwu oraz pełnieniem nadzoru autorskiego.
1. Opracowanie projektowe powinno uwzględniać:
1) informację dotyczącą powierzchni użytkowej, powierzchni zabudowy oraz kubatury,
2) rysunki, rzuty i zdjęcia,
3) wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki,
4) niwelację terenu po rozbiórce, zasypanie ziemią urodzajną gr. 5 cm,
5) sporządzenie mapy geodezyjnej powykonawczej w systemie iKERG,
6) zajęcie pasa drogowego/chodnika, jeżeli zachodzi taka potrzeba,
7) wykonanie wszelkich robót zabezpieczających i niezbędnych w obiektach budowlanych powiązanych z budynkiem przeznaczonym do rozbiórki (jeżeli będzie taka konieczność),
2. Wykonawca zobowiązany jest do:
1) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich niezbędnych danych do projektowania, w tym uzyskania wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień, sprawdzeń i rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów i niezbędnym do wykonania zamówienia,
2) opracowania dokumentacji na podstawie wizji odkrywek elementów zakrytych,
3) konsultacji roboczych i wszelkich uzgodnień z przedstawicielem zamawiającego przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej i na każdym etapie jej opracowania,
4) uzyskać pozwolenie na rozbiórkę (jeżeli będzie wymagane),
1) 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy - na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
2) 10 dni kalendarzowych od daty wydania na dostarczenie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pozwoleniem na rozbiórkę.
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Pan Marek Belcarski tel. 91 35 16 568
(belcarski@zbilk.szczecin.pl) tel. 91 35 16 568 (Dział Inwestycji ZBiLK, przy ul. Jagiellońskiej 34C)
5. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi - 36 miesięcy.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że:
1) wykonał nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie jedną pracę podobną polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmującej swoim zakresem rozbiórkę budynku/budowli o kubaturze nie mniejszej niż 500 m3
2) dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zmianami) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
INFORMACJE OGÓLNE
1. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy sporządzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), Prawem budowlanym (t.j Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
2. Wykonawca dostarczy zamawiającemu:
1) W wersji pisemnej drukowanej/papierowej:
a) kompletny projekt budowlany – 4 egz.,
b) kompletny projekt wykonawczy (wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) – 4 egz.,
c) kosztorysy inwestorskie szczegółowe opracowane na podstawie KNR-ów – 3 egz.,
d) przedmiary robót – 3 egz.,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 4 egz.,
f) decyzję o pozwoleniu na rozbiórkę,
2) w wersji elektronicznej, niezabezpieczonej przed kopiowaniem- na nośnikach CD lub DVD z dokładnie opisanymi plikami, np. .”projekt budowlany”, „projekt wykonawczy” itd. (pliki w formatach .pdf – całość dokumentacji oraz odpowiednio w plikach umożliwiających edycję; .ath, .dwg,. doc,.xls) – 2 kpl.
Kosztorys, przedmiar, specyfikacja i wszelkie pozostałe opracowania muszą stanowić oddzielne opisane pliki.
3) w wersji elektronicznej (egzemplarz do użytku Zamówień Publicznych) – na nośnikach CD lub DVD z dokładnie opisanymi plikami np. „projekt budowlany”,” przedmiar robót,” itd. Cała dokumentacja nie może mieć większego rozmiaru niż 100MB (pliki w formatach .pdf) – 1 kpl.
Termin składania ofert – 17.09.2020 r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347.
Termin otwarcia ofert - 17.09.2020 r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Forma oferty
1) Na ofertę składają się :
a) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru),
b) wykaz usług wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie,
c) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osób wskazanych w ust.6 pkt 2),
d) odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej rozbiórki budynku użytkowego przy ul. Miodowej 19”
Kryterium oceny:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.)
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania.
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panem/Panią umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panem/Panią umowy lub wykonywania umowy, której jest Pan/Pani stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | oferta cenowa | ![]() | 53 kB | 2020-09-10 12:15:37 |
2 | wykaz usług | ![]() | 35.5 kB | 2020-09-10 12:16:17 |
3 | wzór umowy | ![]() | 167.5 kB | 2020-09-10 12:11:37 |
4 | mapa,zdjęcia | ![]() | 4632.6 kB | 2020-09-10 12:12:04 |