pytania i odpowiedzi z dnia 25.09.2020r.
OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 60/2020
z dnia 21.09.2020 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
DOSTAWA
Dostawa materiałów biurowych na potrzeby siedzib ZBiLK w Szczecinie wraz z wniesieniem i rozładunkiem.
Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia stanowi formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do oferty cenowej).
1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną sprzedaż, dostawę materiałów biurowych na potrzeby siedzib ZBiLK w Szczecinie wraz z wniesieniem i rozładunkiem.
Przedstawiciel zamawiającego, będzie zgłaszał zapotrzebowanie na poszczególne partie materiałów z informacją na temat rodzaju zamawianego towaru, jego ilości oraz miejsca dostawy.
Dostarczone przez Wykonawcę w ramach realizacji zamówienia materiały, będą fabrycznie nowe, wolne od wad, spełniające wymagania BHP.
W razie niedostępności towaru zaoferowanego producenta Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć artykuły innych producentów, z tym, że będą mieć one te same lub lepsze parametry z zachowaniem ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy
2. Termin realizacji zamówienia – umowa będzie realizowana od 01.11.2020r. do 30.04.2022r. (18 miesięcy)
3. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest p. Małgorzata Igras tel. 91 48 86 333, p. Wojciech Piskuła 91 48 86 336
4. Warunki udziału w postępowaniu
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - wykonuje) należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie dwie (2) główne dostawy.
Za jedną główną dostawę zamawiający uzna realizację pracy polegającej na dostawie materiałów biurowych o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto z tytułu jednego kontraktu.
W tym celu Wykonawca ma obowiązek złożyć Wykaz dostaw (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie.
Termin składania ofert –28.09.2020r. do godz. 09:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9. Dział Zamówień Publicznych, Marta Michalska tel. 91 48 86 346
Termin otwarcia ofert – 28.09.2020r. o godz. 09:10 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
5. Forma oferty:
1) Na ofertę składa się:
a) Oferta cenowa wraz z formularzem ofertowym (wg załączonego wzoru) – ofertę cenową wraz z formularzem należy złożyć w oryginale.
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
c) wykaz dostaw wskazanych w ust. 4, wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na dostawę materiałów biurowych na potrzeby ZBiLK w Szczecinie .”
Kryterium oceny
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena obliczona na podstawie tabeli wskazanej w formularzu ofertowym. Cena łączna brutto (suma maksymalna) podana przez Wykonawcę będzie obliczona w oparciu o orientacyjne ilości usług oraz ceny jednostkowe.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.)
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | oferta cenowa | ![]() | 44.5 kB | 2020-09-21 13:30:08 |
2 | formularz oferty - załącznik nr 1 do oferty cenowej | ![]() | 76.5 kB | 2020-09-21 13:47:22 |
3 | wzór umowy | ![]() | 121 kB | 2020-09-21 13:48:01 |
4 | wykaz dostaw | ![]() | 35 kB | 2020-09-21 13:48:41 |
5 | wykaz siedzib | ![]() | 26.5 kB | 2020-09-21 13:49:38 |
6 | pytania i odpowiedzi z dnia 25.09.2020r. | ![]() | 95 kB | 2020-09-25 15:38:10 |