OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 64/2020
z dnia 30.09.2020 r.
Ogłoszenie dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
U S Ł U G I
Wykonanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej dotyczącą dwóch rozebranych budynków wraz ze zgłoszeniem zmian w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie w obrębie niżej wymienionych działek, oznaczonych jako:
1) działka nr 52/2 z obrębu 3093 przy
ul. Axentowicza 4 w Szczecinie - rozebrany budynek o numerze identyfikatora 326201_1.3093.221_BUD;
2) działka nr 48 z obrębu 2003 przy
ul. Żywieckiej 5 w Szczecinie - rozebrany budynek o numerze identyfikatora 326201_1.2003.78_BUD.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1) wykonanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej sporządzonej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, odrębnie dla każdej z przedmiotowych działek ;
2) aktualizację danych ewidencyjnych i aktualizację mapy zasadniczej w zasięgu każdej z działek i dostarczenie wypisów z Ewidencji Gruntów i Budynków oraz wykonaniem mapy zasadniczej w skali 1:1000.
Celem usługi jest wykonanie, zgodnej z przepisami prawa i stanem faktycznym dokumentacji geodezyjno-kartograficznej oraz wniesienie zmian na mapie zasadniczej i do ewidencji poprzez przekazanie wyników prac do MODGiK w Szczecinie - w związku z rozbiórką wcześniej istniejących budynków.
2. Prace geodezyjno-kartograficzne i powstałą w ich wyniku dokumentację geodezyjno-kartograficzną należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności na zasadach określonych i zawartych w ustawie z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisach wykonawczych. Wykonawca zobligowany jest do korzystania z platformy internetowej iKERG .
3. Termin wykonania przedmiotu zamówienia – w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 28 grudnia 2020 roku. (tj. na wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych, zgłoszenie do MODGiK w Szczecinie oraz dostarczenie Zamawiającemu aktualnych wypisów z ewidencji i aktualnej mapy zasadniczej).
4. Osobą do kontaktu we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu niniejszego zamówienia jest Pan
Marek Belcarski tel.91 3516568 ( belcarski@zbilk.szczecin.pl ) z Działu Inwestycji ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie (pokój nr 108).
Mapki nieruchomości gruntowych oraz pozostałe załączniki do niniejszego ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej ZBiLK w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl
5. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może brać udział Wykonawca który posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii ( zgodnie art.42 ust.2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. ( t.j. Dz. U z 2020r., poz.276 z późn. zmianami) w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjne i inwentaryzacyjne i w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji tzn. określone w art. 43 ust. 1) i ust. 4) ww. ustawy.
6. Terminy:
składania ofert – 07.10.2020r. do godz. 10 :00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347.
otwarcia ofert – 07.10.2020r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
7. Forma oferty:
1) Na ofertę składają się:
a) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru) - oryginał,
b) odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej
c) kopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych wskazanych w ust. 5,
dokumenty wskazane w pkt. b) i c ) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na wykonanie
powykonawczej dokumentacji geodezyjnej dotyczącą dwóch rozebranych budynków wraz ze zgłoszeniem zmian w Miejskim Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Szczecinie w obrębie wymienionych działek - przy ul. Axentowicza 4 i Żywieckiej 5”.
8. Kryterium ocen:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pok. nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. ( t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.