logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 66/2020 - Wymiana pionu instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku przy ul. 5 Lipca 29 oficyna lewa w Szczecinie.

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   66 /2020
   
z dnia 05.10.2020 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 30 000 EURO

Roboty Budowlane – branża sanitarna
 
Wymiana pionu instalacji wodno-kanalizacyjnej w komunalnym budynku wielorodzinnym przy ul. 5 Lipca 29 oficyna lewa w Szczecinie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polskimi normami i  warunkami technicznymi, sztuką budowlaną i z materiałów własnych Wykonawcy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.

1.    Zakres rzeczowy robót  został  określony w przedmiarze robót i opisie przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki do ogłoszenia i obejmuje w szczególności:
1)    wymianę pionu wodno-kanalizacyjnego do pionu mieszkań nr 16, 17, 20 i lokalu nr 1, oraz poziomu kanalizacji sanitarnej w piwnicy;
2)    istniejące piony kanalizacji (żeliwne fi -75 do fi-50) wymienić na PCV fi 110, natomiast piony instalacji wodnej wymienić na nowe z zachowaniem średnic przyjętych w przedmiarze;
3)    montaż wodomierzy z.w.u w lokalach nie opomiarowanych, a w lokalach opomiarowanych wymiana wodomierzy na nowe;
4)    wykonanie wszystkich innych niezbędnych robót i prac potrzebnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w tym między innymi prób i sprawdzeń wykonanej instalacji, odczytów i plombowania wodomierzy itp.;

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Roboty budowlane prowadzić zgodnie z przepisami BHP i przeciwpożarowymi (budynki zamieszkałe  i niewyłączone z eksploatacji )  w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców.
Wykonawca zobowiązany będzie zgłaszać Zamawiającemu każdą istotną przeszkodę w realizacji prac przede wszystkim mogącą mieć w pływ na jakość lub terminowość wykonania (np. brak dostępu do lokalu), oraz zgłaszać do odbioru roboty zanikających i ulegających zakryciu przed ich zakryciem i dostarczyć dokumenty potwierdzające jakość wbudowanych materiałów i urządzeń oraz  sposób zagospodarowania odpadów – jako warunek odbioru końcowego robót.
Przed złożeniem oferty zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej obiektu, celem    uwzględnienia wszystkich składników i czynników kształtujących ostateczną cenę oferty.

2.    Realizacja przedmiotu zamówienia – w nieprzekraczalnym terminie 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
       Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące.

3.    Osobą do kontaktu we wszelkich sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia  i sposobu realizacji robót jest Pan     
  Krzysztof  Dołgoszyja  tel. 91 3516 551, dolgoszyja@zbilk.szczecin.pl - inspektor z Działu Inwestycji  ZBiLK , ul. Jagiellońska 34 C
  w Szczecinie.

4.    Termin składania ofert - 12.10.2020r. do godz. 9:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.
       Dział Zamówień Publicznych, Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347
     Termin otwarcia ofert -   12.10.2020r. o godz.  9:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.

5.  Forma oferty
   1) Na ofertę składają się:
   a)  oferta cenowa (wg zał. wzoru) – w oryginale,
   b)  kosztorys ofertowy (opracowany w oparciu o przedmiar robót),
   c)  odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej ,
   d)  potwierdzenia posiadania polisy O.C w zakresie prowadzonej działalności ,  
      dokumenty wskazane w pkt. b) - d) winny być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność  z   
      oryginałem .

 
 2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na wymianę pionu instalacji wodno-kanalizacyjnej w komunalnym budynku wielorodzinnym przy ul. 5 Lipca 29 oficyna lewa w Szczecinie.”    

6. Kryterium oceny oferty:
1)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac, 
2)    Cena ryczałtowa musi wynikać z kalkulacji zawartej w ofercie w formie kosztorysu opracowanego przez Wykonawcę w oparciu o przedmiar robót,
3)    Podane w przedmiarze robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR  użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.

UWAGA!   Zamawiający zastrzega sobie prawo:    

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.  
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy  ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.  

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych   (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).


INFORMACJA    RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I.   Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II.  Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl  
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V.  Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
-  statystycznych i archiwizacyjnych,
VI.  Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.   
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.




Lista załączników: (BW) OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 66/2020 - Wymiana pionu instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku przy ul. 5 Lipca 29 oficyna lewa w Szczecinie.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1WZÓR UMOWY z załącznikiem nr 3 ikona rozszerzenia załącznika150.5 kB2020-10-05 11:41:51
2Zał. nr 1 do Wzoru umowy - oświadczenie o prawach autorskich ikona rozszerzenia załącznika38 kB2020-10-05 11:43:07
32. WZÓR OFERTY CENOWEJ ikona rozszerzenia załącznika55.5 kB2020-10-05 11:44:03
4Opis przedmiotu zamówienia - zał. do umowy ikona rozszerzenia załącznika271 kB2020-10-05 11:45:39
5 PRZEDMIAR ROBÓTikona rozszerzenia załącznika34.2 kB2020-10-05 11:46:12