OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 69/2020
z dnia 14.10.2020 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
ROBOTY BUDOWLANE
1. Zakres robót obejmuje:
1) ręczne rozebranie muru z kamienia na zaprawie cementowej,
2) wstępne odczyszczenie powierzchni,
3) rozebranie ław pod krawężniki z betonu,
4) wywiezienie i utylizacja gruzu,
5) rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych,
6) montaż obrzeży, remont cząstkowy chodnika,
7) ręczne ścinanie i karczowanie rzadkich krzaków i podszycia,,
8) wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie kat. III z nawożeniem,
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem prac zawartym w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2. Termin wykonania zamówienia – 30 listopada 2020 r.
3. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji – 12 miesięcy.
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Mirosław Bratek - tel. 91 48 88 680
(bratek@zbilk.szczecin.pl), (Dział Inwestycji ZBiLK, przy ul. Jagiellońskiej 34C)
5. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że, dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego.
Termin składania ofert – 21.10.2020 r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych, Emilia Bielak tel. 91 35 16 405.
Termin otwarcia ofert - 21.10.2020 r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Forma oferty
1) Na ofertę składają się :
a) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru),
b) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby wskazanej w ust. 5,
c) odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na wykonanie rozbiórki muru przy ul. Łubinowej/Napierskiego w Szczecinie”
Kryterium oceny:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
Przedmiar robót oraz pozostałe załączniki należy pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych - www.zbilk.szczecin.pl
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.)
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania.
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panem/Panią umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panem/Panią umowy lub wykonywania umowy, której jest Pan/Pani stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | oferta cenowa | ![]() | 23.1 kB | 2020-10-14 11:15:55 |
2 | przedmiary robót | ![]() | 79.6 kB | 2020-10-14 11:16:19 |
3 | wzór umowy | ![]() | 117.5 kB | 2020-10-14 11:16:42 |
4 | mapka sytuacyjna | ![]() | 925 kB | 2020-10-14 11:17:14 |