OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 81 / 2020
z dnia 30.10.2020
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EUR
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż słupków blokujących, uniemożliwiających wjazd pojazdów na teren wyłączony z ruchu – teren zielony przy al. Powstańców Wlkp. 74-81a w Szczecinie.
Słupki blokujące – w ilości 100 szt. muszą być zakupione, dowiezione i zamontowane przy al. Powstańców Wlkp. 74-81a w Szczecinie.
Słupki blokujące montowane będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Słupki blokujące – wysokość od 0,8 m do 1 m, średnica 60 mm, zamknięty od góry, grubość ścianki rury stalowej min. 2 mm.
Kolor słupków – szary zgodny z RAL 9007.
Lokalizacja słupków na działce nr 6/6 i 7/103 obręb 1050 przy al. Powstańców Wlkp. 74-81a w Szczecinie – zgodnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszenia.
2. Zakres prac obejmuje m. in.:
1) montaż fabrycznie nowych słupków blokujących w ilości 100 szt.,
2) słupki blokujące należy ustawić na całej wymaganej długości w pasie zieleni z zachowaniem skrajni tj. 0,2 m od krawędzi chodnika w odstępach co 1,5 m,
3) uprzątnięcie terenu z pozostałości po wykonanych pracach i udokumentowanie wywozu i utylizacji odpadów.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem prac zawartym w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami technicznymi. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi.
Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i środki transportu niezbędne do wykonania przedmiotowego zadania.
Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku na terenie objętym pracami, a także w jego sąsiedztwie jeżeli zanieczyszczenia powstały w wyniku wykonywania prac.
Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac, ewentualnych uszkodzeń istniejących nawierzchni, kabli, rur oraz innych instalacji podziemnych i nadziemnych.
W wycenie prac należy uwzględnić wszelkie możliwe koszty, w szczególności:
- pracy ludzi i sprzętu;
- wykonanie, zakup, transport materiału,
- obsługę administracyjną i logistyczną,
- podatków i opłat urzędowych,
- innych opłat niezbędnych w celu kompletnego i terminowego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem,
- materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotowych prac,
- utylizacja zdemontowanych urządzeń.
Podstawą wyceny prac będących przedmiotem zamówienia jest kalkulacja własna.
3. Termin wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od podpisania umowy.
4. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji – 12 miesięcy.
5. Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: - Piotr Gatalski - tel. 91 42 43 454, gatalski@zbilk.szczecin.pl - Dział Inwestycji ZBiLK ul. Jagiellońska 34c Szczecin.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
Nie dotyczy
7. Wymagane dokumenty:
Nie dotyczy
8. Termin :
składania ofert – 06.11.2020r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 10.
ZBiLK - Dział Zamówień Publicznych, Arleta Charabin, tel. 91 48 86 353
otwarcia ofert – 06.11.2020r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 10.
Informacja z otwarcia ofert zostanie niezwłocznie opublikowana na naszej stronie internetowej www.zbilk.szczecin.pl ( w zakładce Zamówienia publiczne / Ogłoszenia tablicowe)
9. Forma oferty:
Na ofertę składają się :
- oferta cenowa (wg załączonego wzoru),
- odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „Oferta na dostawę i montaż słupków blokujących przy al. Powstańców Wlkp. 74-81a w Szczecinie.”
10. Kryterium oceny oferty:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
Przedmiar robót oraz pozostałe załączniki dotyczące w/w robót można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych (www.zbilk.szczecin.pl) albo odebrać w pokoju nr 10, przy ul. Mariackiej 25.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności
w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 10 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25
w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Formularz oferty | ![]() | 21.5 kB | 2020-10-30 10:09:00 |
2 | Wzór umowy | ![]() | 133 kB | 2020-10-30 10:18:21 |
3 | Przedmiar robot | ![]() | 42.9 kB | 2020-10-30 10:18:32 |
4 | Proponowana lokalizacja montazu slupkow | ![]() | 1675.4 kB | 2020-10-30 10:18:43 |