logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(ACH) Ogłoszenie tablicowe nr 81/2020 - dostawa i montaż słupków blokujących


OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  81 / 2020


z dnia  30.10.2020

 Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EUR

 

 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż słupków blokujących, uniemożliwiających wjazd pojazdów na teren wyłączony z ruchu – teren zielony przy al. Powstańców Wlkp. 74-81a w Szczecinie.

 

Słupki blokujące – w ilości 100 szt. muszą być zakupione, dowiezione i zamontowane przy al. Powstańców Wlkp. 74-81a w Szczecinie.
Słupki blokujące montowane będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Słupki blokujące – wysokość od 0,8 m do 1 m, średnica 60 mm, zamknięty od góry, grubość ścianki rury stalowej min. 2 mm.
Kolor słupków – szary zgodny z RAL 9007.

 

Lokalizacja słupków na działce nr 6/6 i 7/103 obręb 1050 przy al. Powstańców Wlkp. 74-81a w Szczecinie – zgodnie z załącznikiem nr 1  do ogłoszenia.

 

 2. Zakres prac obejmuje m. in.:

1)     montaż fabrycznie nowych słupków blokujących w ilości 100 szt.,

2)     słupki blokujące należy ustawić na całej wymaganej długości w pasie zieleni z zachowaniem skrajni tj. 0,2 m od krawędzi chodnika w odstępach co 1,5 m,

3)     uprzątnięcie terenu z pozostałości po wykonanych pracach i udokumentowanie wywozu i utylizacji odpadów.

 

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem prac zawartym w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia.

Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami  technicznymi. Prace należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi.

Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i środki transportu niezbędne do wykonania przedmiotowego zadania.

Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku na terenie objętym pracami, a także w jego sąsiedztwie jeżeli zanieczyszczenia powstały w wyniku wykonywania prac.

Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac, ewentualnych uszkodzeń istniejących nawierzchni, kabli, rur oraz innych instalacji podziemnych i nadziemnych.

 

W wycenie prac należy uwzględnić wszelkie możliwe koszty, w szczególności:

-       pracy ludzi i sprzętu;

-       wykonanie, zakup, transport materiału,

-       obsługę administracyjną i logistyczną,

-       podatków i opłat urzędowych,

-       innych opłat niezbędnych w celu kompletnego i terminowego wykonania prac objętych niniejszym zamówieniem,

-       materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotowych prac,

-       utylizacja zdemontowanych urządzeń.

Podstawą wyceny prac będących przedmiotem zamówienia jest kalkulacja własna.

 

 

3.       Termin wykonania zamówienia:  30 dni kalendarzowych od podpisania umowy.

 

4.       Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji – 12 miesięcy.

 

5.       Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia:  - Piotr Gatalski - tel. 91 42 43 454, gatalski@zbilk.szczecin.pl  - Dział Inwestycji ZBiLK ul. Jagiellońska 34c Szczecin.

 

6.       Warunki udziału w postępowaniu:

Nie dotyczy

 

7.       Wymagane dokumenty:

Nie dotyczy

 

8.    Termin :
składania ofert –   06.11.2020r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 10.
ZBiLK - Dział  Zamówień Publicznych,  Arleta Charabin,  tel. 91 48 86 353
otwarcia ofert –  06.11.2020r. o godz. 10:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 10. 

Informacja z otwarcia ofert zostanie niezwłocznie opublikowana na naszej stronie internetowej www.zbilk.szczecin.pl  ( w zakładce Zamówienia publiczne / Ogłoszenia tablicowe)

 

9.  Forma oferty:
      Na ofertę składają się :

- oferta cenowa (wg  załączonego wzoru),

- odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności  Gospodarczej,

 

Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „Oferta na dostawę i montaż słupków blokujących przy al. Powstańców Wlkp. 74-81a w Szczecinie.”

 

10.  Kryterium oceny oferty: 

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.


Przedmiar robót oraz pozostałe załączniki dotyczące w/w robót można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych (www.zbilk.szczecin.pl) albo odebrać w pokoju nr 10, przy ul. Mariackiej 25.  

 

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności
w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 10 w  siedzibie  ZBiLK przy    ul. Mariackiej 25
w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843 ze zm.).

 

 

 

 

INFORMACJA RODO

 

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO

− informujemy, że:

 

I. Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

 

II. Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w

sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl

 

III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać

Pana/Pani dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

V. Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

- statystycznych i archiwizacyjnych,

 

VI. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

 

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

 

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

 

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

 

Lista załączników: (ACH) Ogłoszenie tablicowe nr 81/2020 - dostawa i montaż słupków blokujących
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Formularz ofertyikona rozszerzenia załącznika21.5 kB2020-10-30 10:09:00
2Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika133 kB2020-10-30 10:18:21
3Przedmiar robotikona rozszerzenia załącznika42.9 kB2020-10-30 10:18:32
4Proponowana lokalizacja montazu slupkowikona rozszerzenia załącznika1675.4 kB2020-10-30 10:18:43