OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 14/2021
z dnia 01 kwietnia 2021 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł
USŁUGI
1. Zakres usług obejmuje miedzy innymi:
1) likwidację ścianek działowych, przegród z materiałów lekkich, sufitów podwieszanych oznaczonych i wskazanych przez zamawiającego,
2) postawienie ścianek w technologii wskazanej przez zamawiającego w celu przywrócenia pierwotnego i właściwego układu pomieszczeń,
3) likwidację zabudów trwałych (pawlacze, stałe szafy, regały itp.),
4) zamurowanie/wykucie otworów drzwiowych w ściankach działowych wg wskazań zamawiającego,
5) likwidację urządzeń sanitarnych i grzewczych,
6) inne prace związane z przygotowaniem lokali do sprzedaży (demontaż karniszy, urządzeń i osprzętu elektrycznego, innego wyposażenia zgodnie ze wskazaniem zamawiającego),
7) rozbiórkę pieców kaflowych wraz z zaślepieniem podłączeń do kominów, likwidację innych źródeł ogrzewania wraz z całą instalacją i urządzeniami,
8) likwidację podłączeń wodno-kanalizacyjnych oraz urządzeń sanitarnych,
9) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z opłatą za utylizację,
10) wykonanie prac porządkowych po przeprowadzonych robotach rozbiórkowych i budowlanych.
Usługa świadczona będzie sukcesywnie w miarę potrzeb, w ciągu całego okresu obowiązywania umowy, każdorazowo w formie pisemnej na podstawie zleceń jednostkowych.
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 100 000,00 zł.
2. Termin wykonania zamówienia – do 31.12.2021 r.
3. Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji – 12 miesięcy.
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Magdalena Petri - tel. 91 48 29 062
(petri@zbilk.szczecin.pl), (Dział Techniczno-Eksploatacyjny ZBiLK, przy ul. Jagiellońskiej 34C),
5. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego,
Termin składania ofert – 09.04.2021 r. do godz. 10:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych, Emilia Bielak tel. 91 35 16 405.
Termin otwarcia ofert - 09.04.2021 r. o godz. 10:10 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Forma oferty
1) Na ofertę składają się :
a) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru),
b) potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby wskazanej w ust. 5,
c) odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
d) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „świadczenie usług usuwania (likwidacji) samowoli budowlanych w lokalach”
Kryterium oceny:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako stawka roboczogodziny.
Załączniki należy pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych - www.zbilk.szczecin.pl
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania.
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu:
- zawarcia z Panem/Panią umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panem/Panią umowy lub wykonywania umowy, której jest Pan/Pani stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | oferta cenowa | ![]() | 48 kB | 2021-04-01 11:48:19 |
2 | wzór umowy | ![]() | 134 kB | 2021-04-01 11:49:06 |