logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(EB) Świadczenie usług usuwania (likwidacji) samowoli budowlanych w lokalach lub ich częściach, przeznaczonych do sprzedaży.

 

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 14/2021

 

z dnia 01 kwietnia 2021 r.

 

Ogłoszenia dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł

 

USŁUGI

 

Świadczenie usług usuwania (likwidacji) samowoli budowlanych w lokalach lub ich częściach, przeznaczonych do sprzedaży.

 

1.     Zakres usług obejmuje miedzy innymi:

1)     likwidację ścianek działowych, przegród z materiałów lekkich, sufitów podwieszanych oznaczonych i wskazanych przez zamawiającego,

2)     postawienie ścianek w technologii wskazanej przez zamawiającego w celu przywrócenia pierwotnego i właściwego układu pomieszczeń,

3)     likwidację zabudów trwałych (pawlacze, stałe szafy, regały itp.),

4)     zamurowanie/wykucie otworów drzwiowych w ściankach działowych wg wskazań zamawiającego,

5)     likwidację urządzeń sanitarnych i grzewczych,

6)     inne prace związane z przygotowaniem lokali do sprzedaży (demontaż karniszy, urządzeń i osprzętu elektrycznego, innego wyposażenia zgodnie ze wskazaniem zamawiającego),

7)     rozbiórkę pieców kaflowych wraz z zaślepieniem podłączeń do kominów, likwidację innych źródeł ogrzewania wraz z całą instalacją i urządzeniami,

8)     likwidację podłączeń wodno-kanalizacyjnych oraz urządzeń sanitarnych,

9)     wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki wraz z opłatą za utylizację,

10)     wykonanie prac porządkowych po przeprowadzonych robotach rozbiórkowych i budowlanych.

 

Usługa świadczona będzie sukcesywnie w miarę potrzeb, w ciągu całego okresu obowiązywania umowy, każdorazowo w formie pisemnej na podstawie zleceń jednostkowych.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 100 000,00 zł.

 

2.     Termin wykonania zamówienia – do 31.12.2021 r.

 

3.     Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji – 12 miesięcy.

 

4.     Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Magdalena Petri - tel. 91 48 29 062

(petri@zbilk.szczecin.pl), (Dział Techniczno-Eksploatacyjny ZBiLK, przy ul. Jagiellońskiej 34C),

 

5.     Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą  posiadającą  uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj.  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego,

 

Termin składania ofert – 09.04.2021 r. do godz. 10:00  Szczecin, ul. Mariacka 25  w pokoju  nr 9.

Dział Zamówień Publicznych, Emilia Bielak tel. 91 35 16 405.

Termin otwarcia ofert  - 09.04.2021 r. o godz. 10:10  Szczecin, ul. Mariacka 25  w pokoju nr 9.

 

Forma oferty

1)   Na ofertę składają się :

a)     oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru),

b)     potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego osoby wskazanej w ust. 5,

c)     odpis z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

d)     dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 50.000,00 zł - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,

 

2)   Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „świadczenie usług usuwania (likwidacji) samowoli budowlanych w lokalach”

 

Kryterium oceny:

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako stawka roboczogodziny.

 

Załączniki należy pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych - www.zbilk.szczecin.pl

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

 

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w  siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

 

 

INFORMACJA RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i  w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) -  dalej RODO

informujemy, że:

I.    Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

II.  Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl 

III. Cele i podstawy przetwarzania.

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu:

-  zawarcia z Panem/Panią umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani  danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

V.  Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

-  statystycznych i archiwizacyjnych,

VI.  Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)   podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

    a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

    b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2)  innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.  

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f)  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panem/Panią umowy lub wykonywania umowy, której jest Pan/Pani stroną.

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

Lista załączników: (EB) Świadczenie usług usuwania (likwidacji) samowoli budowlanych w lokalach lub ich częściach, przeznaczonych do sprzedaży.
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika48 kB2021-04-01 11:48:19
2wzór umowyikona rozszerzenia załącznika134 kB2021-04-01 11:49:06