OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 44/2021
z dnia 17.12.2021 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000,00 złotych
USŁUGI
Świadczenie usług w zakresie pogotowania lokatorskiego w 2022 roku, w budynkach
i lokalach komunalnych, zarządzanych przez ZBiLK.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego:
1) usuwania awarii lub uszkodzeń wewnętrznych instalacji w budynkach;
2) zabezpieczenie budynków w wyniku awarii spowodowanej zdarzeniem losowym.
Szczegółowy zakres prac, sposób świadczenia usług i obowiązków związanych z zabezpieczeniem sytuacji awaryjnych (celem utrzymania ciągłości prac instalacji wewnętrznych w budynkach Zamawiającego, minimalizacji skutków zaistniałych awarii i zabezpieczeniem budynków od skutków awarii spowodowanych zdarzeniami losowymi) zawiera wzór umowy – stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Wykonawca zobowiązany będzie, między innymi :
1) świadczyć usługi w zakresie pogotowia lokatorskiego,
a) w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 15:30 do 7:30,
b) w dni wolne od pracy całą dobę.
2) usuwać awarie lub uszkodzenia o których mowa w ust. 1 pkt 1 na podstawie zgłoszeń przedstawiciela Zamawiającego lub lokatora budynku zarządzanego przez ZBiLK - przy czym Wykonawca obowiązany będzie powiadamiać Zamawiającego o zgłoszonych przez lokatorów awariach i wpisać wezwania do rejestru zgłoszeń awarii;
3) każdorazowo przed podjęciem prac sprawdzić czy zgłoszony adres widnieje w wykazie ;
4) zabezpieczać budynki w związku z awariami spowodowanymi zdarzeniami losowymi o których mowa w ust.1 pkt.2 po telefonicznym zgłoszeniu upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego potwierdzonego pisemnym zleceniem;
5) realizować usługi z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami określonymi we wzorze umowy.
2. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022r.
(czas reakcji - niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 2 godzin, od otrzymania zgłoszenia o awarii)
3. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną zgodną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na świadczenie usług pogotowia lokatorskiego w zasobach mieszkaniowych (w tym usuwaniu awarii lub zabezpieczenia budynków w wyniku awarii) za którą o łączna wartości rocznego wynagrodzenia stanowiła kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 zł brutto;
2) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł.
3) dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje na wskazane poniżej stanowiska:
a) dwoma osobami, posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych ( w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym);
b) dwoma osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych (w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym);
c) jedną osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania pracy na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym, urządzeń i instalacji gazowych,
d) jedną osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku dozoru, w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i kontrolno–pomiarowym, urządzeń i instalacji elektrycznych,
e) jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących przepisów, uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pani Agata Frankowska telefon 91 35 16 589 (frankowska@zbilk.szczecin.pl) Dział Techniczno-Eksploatacyjnego ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie.
5. Miejsce, forma oraz termin składania ofert:
1) ofertę (sporządzoną wg. załączonego wzoru) składa się:
a) w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie, ”oferta na świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego” na adres Zamawiającego, Szczecin ul. Mariacka 25 pokój nr 9,
lub
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres milowy metlerska@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym. W temacie wiadomości należy wpisać „oferta na świadczenie usług w zakresie pogotowia lokatorskiego i termin składania ofert”
2) termin składania ofert upływa dnia 28.12.2021 r. do godz. 9:00,
3) oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
6. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
Wykonawca którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy dostarczy - na potwierdzenie spełnienia warunków określonych w ust. 3 ogłoszenia:
1) wykaz usług, wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami o których mowa, są np. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane,
2) polisę lub inne dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż określona przez Zamawiającego ;
3) wykaz osób, wraz z kopiami (potwierdzonymi za zgodność z oryginałem), świadectw kwalifikacyjnych, uprawnień i potwierdzeniem przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
7. Kryterium oceny oferty:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena. Łączna cena oferty brutto musi wynikać z wypełnionych przez Wykonawcę tabel w formularzu oferty cenowej.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | 1. formularz oferty | ![]() | 79.5 kB | 2021-12-17 14:32:28 |
2 | 2. wzór umowy | ![]() | 136 kB | 2021-12-17 14:32:44 |
3 | 3. wykaz adresowy | ![]() | 75.8 kB | 2021-12-17 14:33:00 |
4 | 4.wykaz osób | ![]() | 40.5 kB | 2021-12-17 14:35:11 |
5 | 5. wykaz usług | ![]() | 39.5 kB | 2021-12-17 14:35:54 |