OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 23/2022
z dnia 09.06.2022r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 złotych
Usługi
„Opracowanie opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie żelbetowej ściany oporowej na granicy działek 24/1 i 24/2 z obrębu 3072, położonej przy ul. Golęcińskiej 38a w Szczecinie wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, pozwoleń i uzgodnień oraz pełnieniem nadzoru autorskiego„
1. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia i warunków zawartych we wzorze umowy (zał. nr 1) wraz z załącznikami oraz określonych w ofercie cenowej ( zał. 2).
2. Termin realizacji zamówienia
1)
60 dni kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy - na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dokonania uzgodnień i na złożenie wniosku o udzielenie pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę) - po uprzedniej akceptacji opracowanej dokumentacji - przez Zamawiającego.
w tym 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy na przygotowanie i przedłożenie Zamawiającemu koncepcji rozwiązań projektowych;
2)
10 dni kalendarzowych od daty wydania przez organ pozwolenia na budowę (lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętego bez sprzeciwu) na dostarczenie całej kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z pozwoleniem na budowę, ( lub zaświadczeniem o zgłoszeniu robót nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu).
3. Osobą do kontaktu w sprawie :
1) zakresu i sposobu realizacji zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 4888680, bratek@zbilk.szczecin.pl z Działu Techniczno - Eksploatacyjnego przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie;
2) postępowania jest: Ewelina Borek tel.: 91 4886346, borek@zbilk.szczecin.pl z Działu Zamówień Publicznych.
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy wykażą:
1) że posiadają uprawnienia lub dysponują jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego;
2) że posiadają ubezpieczenie OC prowadzonej działalności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą 50 000,-zł .
UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz.U z 2021r. poz. 2351) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
5. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, w celu potwierdzenia spełnienia warunków wskazanych w ust.4 pkt. 1) i 2),
przed podpisaniem umowy dostarczy: kopie uprawnień dla wskazanego stanowiska z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego ubezpieczenia OC – potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w oparciu
o oświadczenia i dokumenty przedłożone przed podpisaniem umowy.
6. Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
1) ofertę ( wg. załączonego wzoru) składa się:
a) w formie pisemnej (w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na……zgodnie z treścią ogłoszenia ” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 9;
l u b
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy borek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym, w temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na : nr ogłoszenia …..i termin otwarcia ofert”.
2)
Termin składania ofert upływa dnia 20.06.2022 r., o godz. 10:00.
3) Oferty złożone po terminie n i e będą brane pod uwagę.
7. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%), określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie prace i koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Łączna cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionego przez Wykonawcę formularza oferty.
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.