OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 33 /2022
z dnia 10.08.2022 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości poniżej 130 000,00 zł
USŁUGI
Wykonanie ekspertyzy stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji budynku garażowego przy ul. Wróblewskiego w Szczecinie.
Ekspertyza stanowić będzie dokument w postępowaniu legalizacyjnym w sprawie samowoli budowlanej, w związku z tym musi zawierać informację wskazującą czy stan techniczny obiektu budowlanego:
- nie stwarza zagrożenia dla życia lub zdrowia ludzi,
- pozwala na bezpieczne użytkowanie obiektu budowlanego zgodnie z dotychczasowym , lub zamierzonym sposobem użytkowania.
W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości Wykonawca określi zakres koniecznych do wykonania prac, celem doprowadzenia do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa.
Budynek garażowy usytuowany jest na działce 191/2 obręb 2080, w sąsiedztwie budynków przy ul. Wróblewskiego 10,11,12 w Szczecinie.
1. Termin realizacji - od dnia podpisania umowy do 40 dni.
2. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji – 36 miesięcy.
3. Osobą do kontaktu w sprawie:
1) dotyczącej przedmiotu zamówienia jest Marek Belcarski tel. 91 35 16 568;
2) postępowania jest Agnieszka Tomaszewska tel.: 91 48 86 353 z Działu Zamówień Publicznych.
Warunki udziału w postępowaniu: w postępowaniu może brać udział Wykonawca, który dysponuje osobą posiadającą uprawniania do oceniania i badania stanu technicznego w zakresie budynków w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przynależącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.
Na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę przed podpisaniem umowy przedłoży dokumenty potwierdzające posiadanie ww. uprawnień i aktualne potwierdzenia przynależności do izby.
4. Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
1) ofertę ( wg. załączonego wzoru) składa się:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: agnieszka.tomaszewska@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym. W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta ogłoszenie nr 33/2022”,
lub
b) w formie pisemnej (w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta ogłoszenie nr 33/2022” na adres Zamawiającego w Szczecinie ul. Mariacka 25 – pokój nr 10
2) Termin składania ofert upływa dnia 17.08.2022r do godziny 10:00.
3) Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
5. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%).
Załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 10 w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) - dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania.
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu:
- zawarcia z Panem/Panią umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pan/Pani jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panem/Panią umowy lub wykonywania umowy, której jest Pan/Pani stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | Wzór umowy | 137 kB | 2022-08-10 11:40:42 | |
2 | Załącznik do oferty - oświadczenie Wykonawcy | 41 kB | 2022-08-11 11:04:43 | |
3 | Wzór oferty | 47 kB | 2022-08-11 11:27:04 |