OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 36/2022
z dnia 12.08.2022r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 130 000 zł
Roboty budowlane
„Wykonanie robót remontowych pomieszczeń biurowych na parterze budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 w Szczecinie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej .”
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przede wszystkim:
1) Roboty budowlane:
a) wykonanie powłok malarskich ścian;
b) wymiana sufitu podwieszanego w łazience na płyty r-g wraz z malowaniem;
c) miejscowe uzupełnienie tynków;
d) wymiana skrzydeł drzwiowych do istniejących ościeżnic w kabinach WC ;
e) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki ;
f) wymiana wykładzin posadzkowych PCV wraz z listwami przypodłogowymi ;
g) wykonanie zabudowy pionu wodno-kanalizacyjnego w łazience ;
h) ułożenie glazury na ścianie w łazience;
i) demontaż zlewozmywaka i umywalki ;
j) montaż zlewozmywaka wraz z szafką i baterią (urządzenia inwestora);
k) wywiezienie odpadów budowlanych i mycie po robotach ;
2) Roboty elektryczne:
a) wykonanie instalacji elektrycznej oraz nisko-prądowej;
b) montaż czytnika zbliżeniowego do drzwi;
c) wykonanie instalacji LAN – serwerownia ;
d) wykonanie badań i pomiarów elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołów, oraz szkicu i opisu obwodów elektrycznych z zaznaczeniem w tablicy.
2. Podstawę wykonania i szczegółowy zakres rzeczowy robót określają :
1) Wzór umowy;
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót z 05.08.22r;
3) Przedmiar robót budowlanych i Przedmiar robót elektrycznych -mające charakter pomocniczy.
STWiOR , przedmiar robót i pozostałe załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (www.zbilk.szczecin.pl).
3. Termin realizacji zamówienia – 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy .
Okres gwarancji - 36 miesięcy.
4. Osobą do kontaktu w sprawie:
1) dotyczącej przedmiotu zamówienia i realizacji robót jest inspektor Pan Mariusz Niedzielski telefon 91 4886 317 z DI przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie ( niedzielski@zbilk.szczecin.pl ) ;
2) postępowania jest inspektor Beata Wieczorek tel. 91 4886347 z Działu Zamówień Publicznych.
5. Warunki udziału w postępowaniu :
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia lub dysponują jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.
lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
6. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową, przed podpisaniem umowy, dostarczy:
1) na potwierdzenie spełnienia warunku wskazanego w ust. 4: kopie uprawnień osoby do kierowania robotami instalacyjnymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej – poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem;
2) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót – w oryginale.
7. Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
1) ofertę ( wg. załączonego wzoru) składa się:
a) w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na … zgodnie z treścią ogłoszenia na adres Zamawiającego w Szczecinie Mariacka 25 – pokój nr 9 ;
l u b
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym.
W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na ……. nr. ogłoszenia i termin składania ofert”
2) Termin składania ofert upływa dnia
19.08.2022r do godziny 9:00.
3) Oferty złożone po terminie n i e będą brane pod uwagę.
8. Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%). Wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe.
Cena ofertowa musi obejmować wszystkie roboty, prace i koszty jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i wynikać z kalkulacji sporządzonej w oparciu o STWiOR oraz przedmiary robót.
UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.