logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(BW) Ogłoszenie nr 36/2022 Wykonanie robót remontowych pomieszczeń biurowych na parterze bud. przy ul. Jagiellońskiej 33 w Szczecinie

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr   36/2022
z dnia    12.08.2022r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do  130 000  zł
Roboty  budowlane

„Wykonanie robót remontowych pomieszczeń biurowych na parterze budynku przy ul. Jagiellońskiej 33 w Szczecinie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami  i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej .”

1.    Przedmiot zamówienia obejmuje przede wszystkim:
1)    Roboty budowlane:
a)    wykonanie powłok malarskich ścian;
b)    wymiana sufitu podwieszanego w łazience na płyty r-g wraz z malowaniem;
c)    miejscowe uzupełnienie tynków;
d)    wymiana skrzydeł drzwiowych do istniejących ościeżnic w kabinach WC ;
e)    wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki ;
f)    wymiana wykładzin posadzkowych PCV wraz z listwami przypodłogowymi ;
g)    wykonanie zabudowy pionu wodno-kanalizacyjnego w łazience ;
h)    ułożenie glazury na ścianie w łazience;
i)    demontaż zlewozmywaka i umywalki ;
j)    montaż zlewozmywaka wraz z szafką i baterią (urządzenia inwestora);
k)    wywiezienie odpadów budowlanych i mycie po robotach ;
2)    Roboty elektryczne:
a)    wykonanie instalacji elektrycznej oraz nisko-prądowej;
b)    montaż czytnika zbliżeniowego do drzwi;
c)    wykonanie instalacji LAN – serwerownia ;
d)    wykonanie badań i pomiarów elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołów, oraz szkicu i opisu obwodów elektrycznych z zaznaczeniem w tablicy.
2.    Podstawę wykonania i szczegółowy zakres rzeczowy robót określają :
1)    Wzór umowy;
2)    Specyfikacja Techniczna Wykonania i odbioru Robót z 05.08.22r;
3)    Przedmiar robót budowlanych i Przedmiar robót elektrycznych -mające charakter pomocniczy.
STWiOR , przedmiar robót i pozostałe załączniki do ogłoszenia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie (www.zbilk.szczecin.pl).

3.    Termin realizacji zamówienia –  60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy .
 Okres gwarancji - 36 miesięcy.

4.    Osobą do kontaktu w sprawie:
1)    dotyczącej przedmiotu zamówienia i realizacji robót jest inspektor Pan Mariusz Niedzielski telefon   91 4886 317 z DI przy      ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie ( niedzielski@zbilk.szczecin.pl ) ;
2)    postępowania jest inspektor Beata Wieczorek tel. 91 4886347 z Działu Zamówień Publicznych.

5.    Warunki udziału w postępowaniu :
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia lub dysponują jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w  specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych.
lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.




6.    Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Wykonawca który złoży najkorzystniejszą ofertę cenową, przed podpisaniem umowy, dostarczy:
1)    na potwierdzenie spełnienia warunku wskazanego w ust. 4: kopie uprawnień osoby do kierowania robotami instalacyjnymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej – poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem;
2)    kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót – w oryginale.

7.    Miejsce, forma oraz termin składania ofert :
1)    ofertę ( wg. załączonego wzoru) składa się: 

a)     w formie pisemnej ( w zamkniętej i opisanej kopercie „oferta na … zgodnie z treścią ogłoszenia  na adres Zamawiającego w Szczecinie  Mariacka 25 – pokój nr 9 ;
                         l u b
b)     za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy wieczorek@zbilk.szczecin.pl  jako skan dokumentu lub dokument podpisany podpisem elektronicznym.
W temacie wiadomości mailowej wpisując „oferta na …….  nr. ogłoszenia i termin składania ofert”
 
2)    Termin składania ofert upływa dnia  19.08.2022r do godziny  9:00.
3)     Oferty złożone po terminie  n i e  będą brane pod uwagę.

8.    Kryterium oceny ofert:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena (100%). Wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe.  
Cena ofertowa musi obejmować wszystkie roboty, prace i koszty jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i wynikać z kalkulacji sporządzonej w oparciu o STWiOR oraz przedmiary robót.  

UWAGA ! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
  1)  przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
  2)  unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.   

                                                
                                                     INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
 I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
 III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
 IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
 Odbiorcami danych osobowych będą również:
1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
 Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
 VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
 IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
 X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 


Lista załączników: (BW) Ogłoszenie nr 36/2022 Wykonanie robót remontowych pomieszczeń biurowych na parterze bud. przy ul. Jagiellońskiej 33 w Szczecinie
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
11. Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika170.5 kB2022-08-12 13:28:32
21.1 STWiORikona rozszerzenia załącznika15.3 kB2022-08-12 13:28:56
31.2 Przedmiar budowlanyikona rozszerzenia załącznika206.9 kB2022-08-12 13:29:26
41.2 Przedmiar elektryczny ikona rozszerzenia załącznika220.4 kB2022-08-12 13:29:44
52. Wzór oferty ikona rozszerzenia załącznika60 kB2022-08-12 13:30:37
61.1 STWiOR_ Jagiellońska 33ikona rozszerzenia załącznika1700.2 kB2022-08-12 14:03:56