JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
( 42 ) Samodzielny Referent w Dziale Czynsze Media
2 etaty
Zakres zadań na stanowisku:
1. współpraca z pionem techniczno–eksploatacyjnym w zakresie działalności wynikającej z zajmowanego stanowiska,
2. prowadzenie dla każdego lokalu teczki czynszowej zawierającej pełne informacje o lokalu, użytkownikach oraz wszelką korespondencję i dokumenty związane z obsługą czynszu (umowa najmu, wymiary czynszowe, itp.) powiadomienie w formie pisemnej, użytkowników o zmianie czynszów i innych opłat z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia czasowego,
3. bieżące nanoszenie wszelkich zmian na kartach ewidencyjnych lokali w programie komputerowym. Systematyczna weryfikacja kart lokali mieszkalnych pod kątem trwania umów oraz zmiana tych kart zgodnie z obowiązującym w ZSI słownikiem,
4. przygotowywanie niezbędnej dokumentacji do zawarcia umowy (oraz jej aneksowania), oraz do dokonania zamian lokali,
5. naliczanie użytkownikom zasobu, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa czynszów i innych opłat ich obciążających,
6. naliczanie przy zajmowaniu i po zwolnieniu lokalu kaucji zabezpieczającej,
7. przygotowywanie kompletu dokumentów wymaganych przy zamianie lokali w ramach zasobu lub współdziałanie w tym zakresie z zarządcami innych zasobów lub pracownikami innego działu,
8. przygotowywanie kompletu dokumentów dotyczących regulacji stanów prawnych,
9. księgowanie wpłat wnoszonych przez użytkowników na indywidualnych kontach,
10. sporządzanie i archiwizowanie faktur i innych dokumentów księgowych użytkownikom zasobu,
11. wydawanie zaświadczeń i potwierdzenia wszelkich informacji dotyczących wnioskodawcy,
12. terminowe i rzetelne sporządzanie sprawozdawczości na potrzeby GUS,
13. sporządzanie załączników dotyczących lokali Gminy we wspólnotach pod rachunki wystawiane przez zarządców wspólnot mieszkaniowych,
14. dostarczanie do Działu Finansowego sprawozdania czynszowego za miesiąc poprzedni,
15. bieżące prowadzenie (również w drodze elektronicznej) rejestrów,
16. udzielanie pisemnych odpowiedzi na otrzymaną korespondencję,
17. rozpatrywanie wniosków o udzielenie obniżki czynszu,
18. rozpatrywanie skarg i wniosków, udzielanie odpowiedzi na skargi wpływające do Działu Czynsze Media,
19. potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur od dostawców mediów oraz analiza wykazywanego w fakturach zużycia mediów na poszczególnych budynkach gminnych; przekazywanie do działów technicznych informacji o nadmiernych zużyciach, celem podjęcia stosownych działań,
20. prowadzenie ewidencji wodomierzy indywidualnych, przyjmowanie protokołów odbioru wodomierzy od działów technicznych oraz pisemnej informacji do odpowiednich zarządców wspólnot mieszkaniowych,
21. samodzielne rozliczanie kosztów dostawy wody i odprowadzania ścieków oraz kosztów wywyozu nieczystosći stałych dla bufynków 100% Gminy w programie komputerowym
22. rozliczanie kosztów dostawy ciepła do budynków 100% Gminy i wspólnot mieszkaniowych ZBiLK,
23. rozliczanie kosztów dostawy mediów przypadających dla mieszkań komulanych w budynkach wspólnot mieszkaniowych na podstawie dokumentów otrzymanych od zarządców,
24. przygotowywanie i przekazywanie informacji o wysokości zaliczek i zmian najemców niezbędnych do prawidłowego rozliczenia przez specjalistyczne firmy kosztów centralnego ogrzewania (wg podzielników) dla budynków 100% Gminy oraz dla poszczególnych zarządców wspólnot,
25. sprawdzanie zgodności zaliczek za media naliczonych w programach czynszowych z zaliczkami wykazanymi na indywidualnych rozliczeniach dla najemców, otrzymywanych od zarządców wspólnot mieszkaniowych, zaksięgowania not i wysyłanie zawiadomień od najemców,
26. współpraca z zarządcami w zakresie rozliczania mediów, zestawienia ilości osób, powierzchni grzewczej, zaliczek za dany okres rozliczeniowy itp.
27. terminowe udzielanie pisemnej odpowiedzi na otrzymaną korespondencję lub poztywne załatwianie spraw skierowanych przez interesanta, bez obowiązku udzielania odpowiedzi pisemnej,
28. wspólpraca z działami ZBiLK w zakresie działalności wynikającej z zajmowanego stanowiska,
29. wykonywanie innych zadań zlecnonych przez Dyrektora ZBiLK lub bezpośredniego przełożonego.
Warunki pracy na stanowisku
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.
Praca przy monitorze ekranowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata ogólnego stażu pracy lub wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy.
6. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:- - Dobra znajomość obsługi komputera
Wymagania dodatkowe
3. Samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku
4. Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole.
5. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
6. Rzetelność, sumienność, dokładność.
7. Umiejętność analitycznego myślenia.
8. Dobra organizacja pracy własnej.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
4. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach ( kursy, szkolenia),
6. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
7. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego ( poświadczone własnoręcznym podpisem).
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (poświadczone własnoręcznym podpisem).
9. Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (poświadczone własnoręcznym podpisem).
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczenie, że udziela zgody dobrowolnie oraz ze został/a poinformowany/a o przysługującym mu prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie ( poświadczone własnoręcznym podpisem)
11. Oświadczenie kandydata załącznik nr 1 - dostępny do pobrania się na stronie intenetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „ Zgłoś naruszenie”
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) – dalej RODO− informujemy, że:I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisyprawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 17 czerwca 2022 r.
(uwaga: liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)
na adres :Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
sekretariat, pok. 16
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko (42) Samodzielny Refent w Dziale Czynsze Media”
Uwagi:
Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” jest dostępny do zapoznania się na stronie intenetowej Zarządu Budynków i lokali Komunalnych w zakładce „ Zgłoś naruszenie”
Oferty, które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2022-06-03 o godzinie: 12:14:53 przez użytkownika Kamil Doering Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2022-06-03 o godzinie: 12:14:53 przez użytkownika Kamil Doering
Publikacja treści wykonana dnia: 2022-06-03 o godzinie: 12:14:53 przez użytkownika Kamil Doering
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 1489 razy.
Historia wersji: