logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
(15) Inspektor nadzoru branży sanitarnej – 1 etat

 DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

(15) Inspektor nadzoru branży sanitarnej – 1 etat

 

Opis stanowiska:

  1. Wykonywanie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej.

  2. Sporządzanie niezbędnych dokumentów wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz

przepisami wewnętrznymi u pracodawcy.

  1. Ustalanie potrzeb remontowych zasobu komunalnego w zakresie instalacji sanitarnych.

  2. Sprawowanie nadzoru nad realizacją rocznych planów remontowych.

  3. Weryfikowanie i opiniowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej w zakresie remontów i

modernizacji instalacji sanitarnych.

  1. Przygotowywanie dokumentacji kosztorysowej na remonty instalacji sanitarnych w budynkach i

lokalach, nadzór nad wykonawstwem i odbiór robót od wykonawcy.

  1. Współpraca ze wspólnotami mieszkaniowymi i innym podmiotami w zakresie realizacji remontów

wspólnych instalacji.

  1. Wspieranie merytoryczne osób zajmujących się techniczną obsługa nieruchomości budynkowych i lokalowych w zakresie ustalania przyczyn awarii, sposobu ich usunięcia, kwalifikowania do naprawy/ wymiany zużytych instalacji.

  2. Sporządzanie kompletnych wniosków remontowych do Działu Zamówień Publicznych wraz z udziałem

w komisji przetargowej.

  1. Egzekwowanie od wykonawców dobrej jakości wykonania robót, terminowego ich wykonania i

odpowiedniego zabezpieczenia stanu BHP na budowach oraz dokonywanie odbiorów.

  1. Terminowe rozliczanie faktur przejściowych i końcowych.

  2. Uczestniczenie w odbiorach technicznych pogwarancyjnych nadzorowanych.

  3. Kosztorysowanie, nadzór i odbiory lokali remontowanych przez najemcę i przyszłego najemcę.

  4. Uzgadnianie projektów modernizacji i przebudowy lokali mieszkalnych, lokali użytkowych w

zakresie instalacji sanitarnych.

  1. Współpraca z organami nadzoru budowlanego.

  2. Odpisywanie w terminie na pisma.

 

Warunki pracy na stanowisku;

Miejsce pracy ZBiLK ul. Jagiellońska 34c w Szczecinie.

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.

Praca przy monitorze ekranowym oraz praca w terenie w rejonach działania ZBiLK.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.

  2. Pełna zdolność do czynności prawych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  3. Niekaralność za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne.

  4. Nieposzlakowana opinia.

  5. Wykształcenie wyższe i co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru albo

wykształcenie średnie i co najmniej 6 letni staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru.

  1. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:

    1. posiadanie uprawnień budowlanych o specjalności sanitarnej,

    2. znajomość ogólnych programów komputerowych i umiejętność kosztorysowania robót,

    3. znajomość aktualnych przepisów prawa budowlanego,

    4. znajomość zasad udzielania zamówień publicznych,

    5. dobra znajomość obsługi komputera,

    6. członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego,

 

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Prawo jazdy kat. B i własny samochód z możliwością użycia do celów służbowych –

opcjonalnie, nie jest to wymóg formalny.

    1. Dyspozycyjność

    2. Samodzielność

 

Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),

  2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,

  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,

  4. Kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach

i umiejętnościach, ( aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu

zawodowego, dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe),

  1. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy ( świadectwa pracy, zaświadczenia),

  2. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,

  3. Oświadczenie dla osoby ubiegającej się o pracę, stażysty, praktykanta, wolontariusza - załącznik

nr 4 do pobrania na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce

Zgłoś naruszenie”.

  1. Oświadczenie dla kandydata – załącznik nr 6 do pobrania na stronie internetowej Zarządu

Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.

 

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

Oferty należy składać lub przesłać w terminie do dnia 7 kwietnia 2025 r.

(uwaga: liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)

 

na adres :

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

sekretariat, pok. 16

ul. Mariacka 25

70-546 Szczecin

w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko

(15) Inspektor nadzoru w branży sanitarnej 1 etat

 

Uwagi:

Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynku i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2025-03-24 o godzinie: 09:59:31 przez użytkownika Kamil Doering
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2025-03-24 o godzinie: 09:59:48 przez użytkownika Kamil Doering

Publikacja treści wykonana dnia: 2025-03-24 o godzinie: 09:59:48 przez użytkownika Kamil Doering

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 361 razy.