logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(29) Podinspektor ds. wolnych lokali mieszkalnych w Dziale Gospodarowania Lokalami Mieszkalnymi – 1 etat

DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

przy ul. Mariackiej 25 W Szczecinie

ogłasza

 nabór na wolne stanowisko urzędnicze

   (29) Podinspektor ds. wolnych lokali mieszkalnych

 w Dziale Gospodarowania Lokalami Mieszkalnymi – 1 etat

 

Zakres zadań na stanowisku:

Do zadań pracownika będzie należało:

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z zasiedlaniem lokali mieszkalnych wchodzących w skład

mieszkaniowego zasobu Gminy Szczecin oraz będących w dyspozycji Gminy Miasto Szczecin.

  1. Przygotowywanie ofert lokali, w szczególności w ramach realizacji wniosków o zamianę na inny, wolny

lokal oraz lokali zamiennych dla osób wysiedlanych z budynków przeznaczonych do rozbiórki,

prywatyzacji czy modernizacji oraz na czas przeprowadzania remontu.

  1. Kojarzenie ofert i rozpatrywanie wniosków dot. zamian międzylokatorskich.
  2. Prowadzenie baz wniosków o zamianę na inny, wolny lokal oraz zamiany międzylokatorskie.
  3. Prowadzenie bazy lokatorów i budynków przeznaczonych do wysiedlenia.
  4. Dokonywanie wizji w celu oceny sytuacji mieszkaniowej wnioskodawcy w szczególności dot. wydanych

skierowań, ilości zasiedlonych lokali oraz ilości rozpatrzonych wniosków.

  1. Wydawanie skierowań oraz upoważnień do zawarcia umów najmu lokali.
  2. Prowadzenie rejestru prowadzonych spraw, wydawanych skierowań i upoważnień.
  3. Udzielanie odpowiedzi na pisma.
  4. Przyjmowanie interesantów i czuwanie nad załatwianiem ich spraw w zakresie powierzonych

obowiązków.

  1. Prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości.
  2. Przygotowywanie projektów pism, w tym przygotowywanie odpowiedzi na skargi do akceptacji

Dyrektora, Zastępcy Dyrektora ZBiLK w zakresie prowadzonych spraw.

  1. Przedkładanie materiałów niezbędnych do udzielania odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych

oraz wystąpienia komisji Rady Miasta.

  1. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Szczecin, zarządzeń i oświadczeń woli Prezydenta

Miasta oraz ich realizacja.

 

Warunki pracy na stanowisku:

 

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.

Praca przy monitorze ekranowym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z

                    oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  1. Nieposzlakowana opinia
  2. Wykształcenie średnie  i co najmniej 3 lata ogólnego stażu pracy lub wykształcenie wyższe.

 

Wymagania pożądane:

 

        1. Umiejętność redagowania pism,
        2. Umiejętność czytania umów cywilno – prawnych,
        3. Samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku,
        4. Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole,
        5. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
        6. Rzetelność, sumienność, dokładność,
        7. Umiejętność analitycznego myślenia,
        8. Dobra organizacja pracy własnej,
        9. Dobra znajomość obsługi komputera i podstawowych systemów (ze szczególnym

          uwzględnieniem pakietu MS Office, Lex).

 

Wymagane dokumenty:

  1.  Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  2.  List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
  3.  Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  4.  Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy zaświadczenia).
  5.  Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach

              i umiejętnościach ( kursy, szkolenia).

  1.  Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
  2. Oświadczenie dla osoby ubiegającej się o pracę, stażysty, praktykanta, wolontariusza –

             załącznik nr 4 do pobrania na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali

             Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.

  1. Oświadczenie dla kandydata – załącznik nr 6 do pobrania na stronie internetowej Zarządu

             Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE .L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych ;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych ;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia 30 maja 2025 r.

(uwaga: liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)

na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

sekretariat, pok. 16                                                                                                                                   

ul. Mariacka 25,

70-546 Szczecin

w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko

„(29) Podinspektor ds. wolnych lokali mieszkalnych w Dziale Gospodarowania Lokalami Mieszkalnymi – 1 etat”

Uwagi:

Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynku i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2025-05-19 o godzinie: 12:31:40 przez użytkownika Artur Mozolewski
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2025-05-19 o godzinie: 12:31:40 przez użytkownika Artur Mozolewski

Publikacja treści wykonana dnia: 2025-05-19 o godzinie: 12:31:40 przez użytkownika Artur Mozolewski

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 123 razy.