JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
przy ul. Mariackiej 25 W Szczecinie
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
(34) Referent ds. garaży w Dziale Gospodarowania i Eksploatacji Gruntów i Garaży – 1 etat
Zakres zadań na stanowisku:
Do głównych zadań pracownika będzie należało:
Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Miasto Szczecin oraz Skarbu Państwa w części dotyczącej wynajmowania, wydzierżawiania i użyczania nieruchomości gruntowych, w szczególności:
Zawieranie umów najmu garaży murowanych lub dzierżawy terenu pod garażem blaszanym zgodnie z wydanym oświadczeniem woli lub protokołem z przetargu.
Zawieranie umów najmu i dzierżawy w ramach kontynuacji, sporządzanie aneksów do umów najmu i dzierżawy.
Kontrolowanie i przestrzeganie spraw związanych z umowami najmu lub dzierżawy terenu pod garaże.
Prowadzenie dla każdego garażu teczki czynszowej zawierającej pełne informacje o lokalu, użytkownikach oraz wszelką korespondencję i dokumenty związane z obsługą czynszu (umowa najmu, wymiary czynszowe, wezwania do zapłaty, rozliczenia mediów, decyzje o umorzeniu, rozłożenie czynszu na raty itp.) powiadomienie w formie pisemnej, Użytkowników o zmianie czynszów i innych opłat z zachowaniem odpowiedniego wyprzedzenia czasowego.
Powiadamianie najemców garaży murowanych oraz dzierżawców terenów pod garaże blaszane o wszelkich zmianach w wymiarach czynszowych, wpinanie do teczek potwierdzonych kopii zawiadomień.
Przygotowywanie książeczek czynszowych z właściwym indeksem, po zgłoszeniu się Użytkownika.
Aktualizowanie w miarę potrzeb pomiarów garaży i dróg dojazdowych.
Przyjmowanie interesantów, udzielanie wyczerpujących informacji w formie pisemnej i ustnej oraz wyjaśnień na temat zmian czynszu i opłat związanych z użytkowaniem garażu, dzierżawy terenu pod garaż z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych.
Sporządzanie wydruków dotyczących gminnych garaży murowanych, wykazu dzierżawionych terenów pod garaże blaszane.
Uzupełnianie informacji w programie „Czynsze” na podstawie posiadanej dokumentacji dla garaży.
Przygotowywanie terenów pod inwestycje miejskie zgodnie z wytycznymi z Wydziałów Urzędu Miasta Szczecin.
Ścisła współpraca z instytucjami organizacjami społecznymi w zakresie realizacji przedsięwzięć garażowych.
Przygotowywanie wypowiedzeń umów najmu lub dzierżawy z przyczyn innych niż zaległości.
Sporządzanie inwentaryzacji poszczególnych zespołów garażowych wraz z dokonaniem aktualizacji najemców, dzierżawców.
Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą garaży murowanych.
Przejmowanie i przekazywanie garaży murowanych, sporządzanie protokołów, zgłaszanie jako wolnych w celu dalszego zagospodarowania.
Przejmowanie terenów po usuniętych garażach blaszanych.
Przygotowywanie kompletu dokumentów dotyczących regulacji stanów prawnych.
Sporządzanie i podawanie do publicznej wiadomości wykazów nieruchomości przeznaczonych do dzierżawy, najmu lub użyczenia zgodnie z art. 35 ust. 1 Ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Przygotowanie dokumentacji do przeprowadzenia przetargów na najem i dzierżawę garaży i dzierżawę nieruchomości gruntowych.
Bieżące dostarczanie, również w drodze elektronicznej prowadzonych rejestrów.
Warunki pracy na stanowisku:
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.
Częste wyjścia w teren z racji wymogów stanowiska pracy.
Praca przy monitorze ekranowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
Obywatelstwo polskie.
Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z
oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Nieposzlakowana opinia
Wykształcenie minimum średnie i 1 rok stażu pracy lub wyższe.
Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym
stanowisku:
znajomość prawa w zakresie wymagań stawianych na stanowisku pracy tj. kodeks
cywilny, ustawa o gospodarce nieruchomościami, przepisy prawa miejscowego w
zakresie gospodarowania mieniem komunalnym,
b) znajomość obsługi komputera.
Wymagania pożądane:
wykształcenie: wyższe , preferowane kierunki: Prawo, Administracja, Gospodarka Nieruchomościami,
doświadczenie zawodowe w pracy o podobnym charakterze,
umiejętność czytania mapy, w szczególności mapy zasadniczej,
umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy zaświadczenia).
Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach ( kursy, szkolenia).
Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
Oświadczenie dla osoby ubiegającej się o pracę, stażysty, praktykanta, wolontariusza –
załącznik nr 4 do pobrania na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali
Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.
Oświadczenie dla kandydata – załącznik nr 6 do pobrania na stronie internetowej Zarządu
Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE .L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych ;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych ;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia 17 czerwca 2025 r.
(uwaga: liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)
na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
sekretariat, pok. 16
ul. Mariacka 25,
70-546 Szczecin
w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko
(34) „Referent ds. garaży w Dziale Gospodarowania i Eksploatacji Gruntów i Garaży
– 1 etat”
Uwagi:
Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynku i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.
Oferty, które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2025-06-03 o godzinie: 14:16:20 przez użytkownika Kamil Doering Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2025-06-03 o godzinie: 14:16:20 przez użytkownika Kamil Doering
Publikacja treści wykonana dnia: 2025-06-03 o godzinie: 14:16:20 przez użytkownika Kamil Doering
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 59 razy.