Ogłoszenie nr 312342 - 2016 z dnia 2016-09-23 r.
Szczecin: Wymiana drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA –
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 32124347000000, ul. ul. Mariacka 25, 70546 Szczecin, państwo , woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832, e-mail
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka Budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymianę drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z profili PCV, w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZBiLK.DZP.RR.171.16-PN/16
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z profili PCV w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę 37 szt. stolarki okiennej, o łącznej powierzchni 84,38 m² , w tym: 1) stolarka o powierzchni powyżej 1m²-16 szt./29,18m², 2) stolarka o powierzchni powyżej 2m²-21szt./55,20m². 3. Stolarka do wymiany w poszczególnych Rejonach: 1) Rejon Północ – 10 szt./20,70m2 w tym: powyżej 1m²-7szt./13,01 m², powyżej 2m²- 3szt./7,69m²; 2) Rejon Śródmieście-Niebuszewo – 14 szt./32,38 m2, w tym: powyżej 1m²-7szt./13,21m², powyżej 2m²-7szt./19,17m²; 3) Rejon Południe – 13 szt./31,30 m2, w tym: powyżej 1m²-2szt./2,96m², powyżej 2m²- 11szt./28,34m².
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV: 45421130-4
Dodatkowe kody CPV: 45421132-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione nie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/09/2016 Wartość bez VAT32814.44
Liczba otrzymanych ofert
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 35439.60
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie polega na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zleconych po przeprowadzeniu postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiotowe zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu dla zamówienia podstawowego (BZP Nr 77228-2016 z dnia 05.04.2016 r.), a jego wartość uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2016-10-05 o godzinie: 12:56:52 przez użytkownika Renata Romanowska Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2021-03-11 o godzinie: 11:38:12 przez użytkownika END: Marta Michalska
Publikacja treści wykonana dnia: 2016-10-05 o godzinie: 12:57:51 przez użytkownika Renata Romanowska
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 2525 razy.