logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 35 /2010

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 35 /2010

 

z dnia 02.11.2010 r.

Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 14 000 EURO   

 

U S Ł U G I




 

Termin składania ofert – 09.11.2010 r. do godz. 1000, ul. Mariacka 25 w  pokoju nr  9.

 

UWAGA!

Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.

 

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.

ul. Długosza 14

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu podłoża prześwitu bramowego utwardzonego obecnie płytami JOMBO do wcześniejszej istniejącej wysokości z odprowadzeniem wód gruntowych.

Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej.

Decyzja PINB –ROP/GM/7356/3658/07 z dnia 28.04.2008r. oraz porozumienie pomiędzy Gminą Miasto Szczecin a  Wspólnotą Mieszkaniowa do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9

Przed przystąpieniem do wykonania projektu należy skontaktować się  z Panią  Anną Streicher,  uzgodnić dane wyjściowe do kosztorysowania i zakres robót tel. 91 48 86 308

Termin opracowania dokumentacji     - 60 dni kalendarzowych,

Uzyskanie pozwolenia na budowę      - 60 dni kalendarzowych

Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

 

ul. Królowej Korony Polskiej 20/3

Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej na remont mieszkania obejmującej wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi wg wymagań Miejskiego Konserwatora Zabytków, dokonaniu niezbędnych uzgodnień z uzyskaniem pozwoleń. Opracowanie: kosztorysów branży budowlanej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot.

w/w lokal zostanie udostępniony zainteresowanym wykonawcom w dniu  04.11.2010r.o godz. 900-1000 Przed tym terminem wykonawca zobowiązany jest potwierdzić swoje uczestnictwo w oględzinach lokalu w dziale technicznym ZBiLK Rejon 7,9  przy ul. Jagiellońskiej 33  pod nr tel. 91 48 47 785

max termin wykonania – od daty podpisania umowy do dnia 14.12.2010r.

Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia Pan Waldemar Dżaman  tel.  91 48 47 785 

 

ul. Kapitańska

Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości położonej przy ul. Kapitańskiej w Szczecinie, stanowiącej działkę gruntową nr 20/2, obręb 1028 Śródmieście, zabudowaną budynkiem garażowym składającym się z pięciu boksów. Wycena każdego boksu oddzielnie. Celem wyceny jest wprowadzenie ww. nieruchomości do ewidencji środków trwałych.

Wydruk  mapy z Ewidencji Gruntów i Budynków do wglądu  w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9

max termin wykonania – od daty podpisania umowy do dnia 14.12.2010r.

Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia Pan Mariusz Goch tel. 091 48 86 324

 

ul. Koszalińska 4 i 7

Wykonanie inwentaryzacji konserwatorskiej budynku mieszkalnego wielorodzinnego, na każdy adres oddzielnie. 

Opinia konserwatorska i mapa sytuacyjna do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9

max termin wykonania – od daty podpisania umowy do dnia 14.12.2010r.

Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia Pan Eugeniusz Gwiazda  tel.  91 48886 318