OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 35 /2010
z dnia 02.11.2010 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 14 000 EURO
U S Ł U G I
Termin składania ofert – 09.11.2010 r. do godz. 1000, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
UWAGA!
Zamawiający przewiduje ustne negocjacje, dotyczące zaoferowanej ceny.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
ul. Długosza 14
Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu podłoża prześwitu bramowego utwardzonego obecnie płytami JOMBO do wcześniejszej istniejącej wysokości z odprowadzeniem wód gruntowych.
Dokumentację należy wykonać w wersji papierowej i elektronicznej.
Decyzja PINB –ROP/GM/7356/3658/07 z dnia 28.04.2008r. oraz porozumienie pomiędzy Gminą Miasto Szczecin a Wspólnotą Mieszkaniowa do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9
Przed przystąpieniem do wykonania projektu należy skontaktować się z Panią Anną Streicher, uzgodnić dane wyjściowe do kosztorysowania i zakres robót tel. 91 48 86 308
Termin opracowania dokumentacji - 60 dni kalendarzowych,
Uzyskanie pozwolenia na budowę - 60 dni kalendarzowych
Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
ul. Królowej Korony Polskiej 20/3
Opracowanie niezbędnej dokumentacji technicznej na remont mieszkania obejmującej wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi wg wymagań Miejskiego Konserwatora Zabytków, dokonaniu niezbędnych uzgodnień z uzyskaniem pozwoleń. Opracowanie: kosztorysów branży budowlanej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot.
w/w lokal zostanie udostępniony zainteresowanym wykonawcom w dniu 04.11.2010r.o godz. 900-1000 Przed tym terminem wykonawca zobowiązany jest potwierdzić swoje uczestnictwo w oględzinach lokalu w dziale technicznym ZBiLK Rejon 7,9 przy ul. Jagiellońskiej 33 pod nr tel. 91 48 47 785
max termin wykonania – od daty podpisania umowy do dnia 14.12.2010r.
Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia Pan Waldemar Dżaman tel. 91 48 47 785
ul. Kapitańska
Sporządzenie operatu szacunkowego wyceny nieruchomości położonej przy ul. Kapitańskiej w Szczecinie, stanowiącej działkę gruntową nr 20/2, obręb 1028 Śródmieście, zabudowaną budynkiem garażowym składającym się z pięciu boksów. Wycena każdego boksu oddzielnie. Celem wyceny jest wprowadzenie ww. nieruchomości do ewidencji środków trwałych.
Wydruk mapy z Ewidencji Gruntów i Budynków do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9
max termin wykonania – od daty podpisania umowy do dnia 14.12.2010r.
Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia Pan Mariusz Goch tel. 091 48 86 324
ul. Koszalińska 4 i 7
Wykonanie inwentaryzacji konserwatorskiej budynku mieszkalnego wielorodzinnego, na każdy adres oddzielnie.
Opinia konserwatorska i mapa sytuacyjna do wglądu w ZBiLK ul. Mariacka 25 pok. nr 9
max termin wykonania – od daty podpisania umowy do dnia 14.12.2010r.
Dokumentacja musi być sporządzona zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r nr 223 poz. 1655 ze zmianami) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia Pan Eugeniusz Gwiazda tel. 91 48886 318