OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 59 / 2018
z dnia 17.07.2018r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
Wybudowanie wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) dla gminnego budynku użytkowego przy ul. Mazurskiej 19 A Oficyna w Szczecinie.
1. Termin wykonania - 50 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy .
Min. okres gwarancji -
36 miesięcy
2. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia obejmuje , w szczególności :
1) Wykonanie nowej linii zasilającej – od szafy kablowej SK4 (na działce nr 22 )przy ścianie budynku przy ul. Mazurskiej 20 poprzez ułożenie kabla ziemnego YAKY 4x35mm2 do istniejącej tablicy głównej TG w budynku usługowym oficyny przy ul. Mazurskiej 19A (działki gruntowe nr 2/15, 2/36, 2/60 i 2/65) wraz z podłączeniem,
zgodnie z warunkami określonymi w Projekcie Wykonawczym i Warunkami przyłączenia do sieci elektroenergetycznej Enea Operator Enea Operator Sp. z o.o. w Szczecinie z dnia 20.11.2017r – zał. nr 1 do ogłoszenia;
2) Wykonanie wszystkich robót elektroenergetycznych określonych szczegółowo w
przedmiarze robót stanowiącym zał. nr 2 do ogłoszenia , w tym między innymi:
- ułożenie na dnie rowu pod kablem zasilającym płaskownika uziemiającego FeZN 30x4mm ,
- demontaż istniejącego zasilania elektrycznego budynku oficyny przy ul. Mazurskiej 19 A, a po włączeniu do eksploatacji nowego zasilania odłączenie od dotychczasowego zasilania z budynku frontowego Mazurska 19,
- wykonanie wymaganych pomiarów elektrycznych wymienionej instalacji elektrycznej i uziemienia oraz sporządzenie protokołów z pomiarów i sprawdzeń,
- innych potrzebnych prac, np. uprzątnięcie terenu i przywrócenie nawierzchni do stanu pierwotnego, wywóz i utylizacja odpadów ect.
3) Obsługę geodezyjną - wykonanie pomiarów geodezyjnych kabla a po zakończeniu robót sporządzenie operatów geodezyjnych dla prac wykonanych w ramach niniejszego zamówienia (pliki wsadowe w formacie SIP GEO-INFO 7) z rejestracją w MOGiK w Szczecinie.
4) Dostarczenie Zamawiającemu protokołu odbioru nowej linii zasilania kablowego przez Enea Operator, protokołów pomiarów elektrycznych, dokumentacji geodezyjnej itd. – jako warunek niezbędny odbioru końcowego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa , sztuką budowlaną oraz warunkami technicznymi i szczegółowym zakresem rzeczowym robót.
Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciw pożarowymi .
Roboty prowadzone będą przy budynkach użytkowanych i zamieszkałych, dlatego winny być prowadzone z zachowaniem porządku, wymogów bezpieczeństwa oraz w sposób najmniej uciążliwy dla mieszkańców i użytkowników terenów przyległych.
Roboty objęte przedmiotem zamówienia wymagają zajęcia części jezdni i chodników od strony budynków frontowych przy
ul. Mazurskiej 19 i 20 , po uzyskaniu zgody ZDiTM.
Wykonawca zobowiązany jest także do :
Dokonania wizji lokalnej obiektu i istniejących uwarunkować terenu przed złożeniem oferty.
Zgłaszania do odbioru częściowego robót zanikających i ulegających zakryciu Zamawiającemu oraz do odbioru przez Enea Operator .
Wykonania wszystkich robót budowlanych i prac potrzebnych do wykonania przedmiotu umowy, w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust. 3 ogłoszenia.
Zgłaszania Zamawiającemu istotnych przeszkód w realizacji prac, przede wszystkim mogących mieć wpływ na nieterminową realizację umowy.
Dostarczenia Zamawiającemu atestów, aprobat , kart gwarancyjnych na wbudowane materiały i urządzenia oraz potwierdzenia wywozu i utylizacji odpadów itp.
3. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiaru robót oraz sposobu realizacji prac jest inspektor Działu Inwestycji ZBiLK
Jan Skwarczyński tel. 91 3516 551, ul. Jagiellońska 34C w Szczecinie- pokój nr.104
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają wymagane kwalifikacje lub wykażą że dysponują co najmniej
dwiema osobami posiadającymi :
uprawnienia do wykonywania prac instalacyjnych na sieciach i urządzeniach elektroenergetycznych o napięciu min. do 1 kV uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych z których co najmniej jedna osoba dysponuje uprawnieniami dozorowymi uprawniającymi do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru - udokumentowane świadectwami kwalifikacyjnymi .
Projekt Wykonawczy, warunki przyłączenia i przedmiar robót oraz inne załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl albo odebrać w pokoju nr 9 przy ul. Mariackiej 25, po dostarczeniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie – na konto nr 91 1020 4795 0000 9202 0292 7580 cena kompletu - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).
5. Termin:
składania ofert -
24.07.2018r. do godz. 10:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9. Dział Zamówień Publicznych , Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347 i - 346
otwarcia ofert - 24.07.2018r. o godz. 10:5,Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.
6. Forma oferty:
a) Na ofertę składają się :oferta cenowa (wg załączonego wzoru) wraz z kosztorysem ofertowym, odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej oraz kopia aktualnych uprawnień , aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego , potwierdzenie posiadania ubezpieczenia OC działalności – poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
b) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na wybudowanie wewnętrznej linii zasilającej (WLZ) dla gminnego budynku użytkowego przy ul. Mazurskiej 19 A Oficyna w Szczecinie. ’’
7.Kryterium oceny oferty:
a) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
b) Cena ryczałtowa musi wynikać z kalkulacji zawartej w ofercie – w formie kosztorysu ofertowego.
c) Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm.)
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.