logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE TABLICOWE NR 77/2018 - dokumentacja projektowa parkingi

 OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 77/2018

 

z dnia 20.08.2018 r.

 

U S Ł U G I

 

Zamówienia do 30 000 euro

 

 

Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej budowy parkingu osiedlowego w Szczecinie wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu, oraz pełnieniem nadzoru autorskiego w podziale na dwie części:

Część 1 ul. Mariana Rapackiego działka 17/10 obręb 3028,

Część 2 ul. Druckiego – Lubeckiego działka 86 obręb 3018.

 

Wykonawca może składać ofertę na jedną lub dwie części zamówienia.

Wykonawca aby uwzględnić wszystkie składniki kształtujące ostateczną cenę oferty, powinien przeprowadzić wizję lokalną przed złożeniem oferty cenowej, w tym celu należy skontaktować się z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust. 3 ogłoszenia.

Wykonawca zobowiązany będzie pozyskać we własnym zakresie i na własny koszt wszystkie niezbędne dane do projektowania, w tym uzyskanie wszystkich opinii i uzgodnień w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia

 

1.   Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowych budowy parkingów osiedlowych w Szczecinie

Parkingi należy zaprojektować uwzględniając istniejące uwarunkowania gruntowe, wielkość działek oraz miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ( jeśli obowiązuje).

Projektowane obiekty będą zawierały:

1)           Miejsca postojowe dla samochodów osobowych oraz miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych

2)           Oświetlenie

3)           Oznakowanie pionowe i poziome miejsc postojowych

4)           Odwodnienie parkingów

Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć projekt dla każdego adresu oddzielnie (w przypadku składania oferty na dwie części zamówienia)  przedstawicielowi Zamawiającego, który zorganizuje trójstronne spotkanie:

1)    Działu Inwestycji ZBiLK ul. Jagiellońska 34c Szczecin

2)    Rady Osiedla Niebuszewo ul. Komuny Paryskiej 2/3 lok 108, 71-674 Szczecin.

3)    Wykonawcy

Celem omówienia projektu, jego akceptacji lub wniesienia poprawek.

 

2. Termin realizacji:

1) 65 dni kalendarzowych – na wykonanie dokumentacji projektowej uzyskanie akceptacji Zamawiającego i złożenie wniosku o pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, 

2) 7 dni od daty wydania na dostarczenie pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu,

   

3. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest Pan Mirosław Bratek tel. 91 48 88 680 Dział Inwestycji ZBiLK ul. Jagiellońska 34c Szczecin

 

4.   Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu może brać udział wykonawca który wykaże że:

1)   wykonał nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej na przebudowę lub budowę parkingu/ulicy o wartości co najmniej 10 000 zł.

W tym celu Wykonawca ma obowiązek złożyć Wykaz usług (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie.

 

2)  dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności:

a)   Inżynieryjnej drogowej,

b)   Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,

c)   Instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych

lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego.

 

UWAGA:

Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 poz. 1202) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

 

INFORMACJE OGÓLNE

 

1.  Dokumentację należy sporządzić zgodnie z wymaganiami art. 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r, poz. 1579 ze zm.) oraz Rozporządzeniem ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.

2.  Wykonawca dostarczy Zamawiającemu (dla każdego adresu oddzielnie jeśli składa ofertę na dwie części zamówienia):

1) w wersji pisemnej drukowanej/papierowej:

a)    kompletne projekty budowlane – po 4 egz.,

b)    kompletne projekty wykonawcze (wraz z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) - po 4 egz.,

c)    kosztorysy inwestorskie szczegółowe opracowane na podstawie KNR-ów – po 2 egz.,

d)    przedmiary robót – po 2 egz.,

e)    specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – po 4 egz.,

f)     decyzję o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenie o zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę przyjętym bez sprzeciwu – 1 egz.

2) w  wersji elektronicznej, niezabezpieczonej przed kopiowaniem – na nośnikach CD lub DVD z dokładnie opisanymi  plikami, np. „Projekt budowlany”, „Projekt wykonawczy ”, „Opis techniczny”, „Przedmiar robót.”, „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót”, itd. (pliki w formatach .pdf – całość dokumentacji oraz odpowiednio w plikach umożliwiających edycję: .ath, .dwg, .doc, .xls) - 2 szt.

Poszczególne kosztorysy, przedmiary, specyfikacje i wszelkie pozostałe opracowania, muszą stanowić oddzielne, opisane pliki.

3)   w wersji elektronicznej( egzemplarz do użytku Zamówień Publicznych) – na nośnikach CD lub DVD z dokładnie opisanymi  plikami, np. „Projekt budowlany”, „Projekt wykonawczy ”, „Opis techniczny”, „Przedmiar robót.”, „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót”, itd. Cała dokumentacja nie może mieć większego rozmiaru niż 100MB (pliki w formatach .pdf) - 1 szt.

Poszczególne przedmiary, specyfikacje i wszelkie pozostałe opracowania, muszą stanowić oddzielne, opisane pliki.

3.   Ewentualne, dodatkowe egzemplarze dokumentacji potrzebne do przeprowadzenia wszelkich uzgodnień, uzyskania pozwoleń itp. Wykonawca sporządza i dostarcza odpowiednio we własnym zakresie oraz na własny koszt.

 

 

Termin składania ofert 27.08.2018r. do godz. 09:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9. Dział Zamówień Publicznych, Marta Michalska tel. 91 48 86 346

Termin otwarcia ofert – 27.08.2018r. o godz. 09:15 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.

 

 

 Forma oferty

1)   Na ofertę składa się:

a) oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru),

b) wykaz usług wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie.

c) kopia uprawnień,

d) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego,

2)   Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej dotyczącej……………..” (praca z ogłoszenia).

 

Kryterium oceny

Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

 

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.

 

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

 

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r, poz. 1579 ze zmianami).

 

 

 

INFORMACJA RODO

 

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z

27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO

− informujemy, że:

 

I. Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

 

II. Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w

sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl

 

III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać

Pana/Pani dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

 

V. Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

- statystycznych i archiwizacyjnych,

 

VI. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)      podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

a)    podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

b)   podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2)      innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a)    podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b)   podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

 

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

 

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

 

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

Lista załączników: OGŁOSZENIE TABLICOWE NR 77/2018 - dokumentacja projektowa parkingi
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1mapka Druckiego - Lubeckiegoikona rozszerzenia załącznika341.2 kB2018-08-20 11:38:48
2mapka Rapackiegoikona rozszerzenia załącznika151.2 kB2018-08-20 11:38:58
3oświadczenie o prawach autorskichikona rozszerzenia załącznika29 kB2018-08-20 11:39:07
4oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika53 kB2018-08-20 11:39:18
5wzór umowyikona rozszerzenia załącznika166 kB2018-08-20 11:39:29
6wykaz usługikona rozszerzenia załącznika36 kB2018-08-20 11:41:04