OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 89/2018
z dnia 17.09.2018r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
Wybudowanie osiedlowej siłowni „pod chmurką” na działce nr 13/19 z obrębu 1026 przy ul. Bazarowej w Szczecinie.
1. Termin wykonania - 40 dni kalendarzowych od dnia przekazania frontu robót .
Min. okres gwarancji - 36 miesięcy
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie osiedlowej siłowni zewnętrznej w zachodniej części działki przy chodniku przed budynkiem wielorodzinnym wraz z dostawą i montażem urządzeń do ćwiczeń ,
w tym między innymi:
a) prace pomiarowe i przygotowanie terenu poprzez zdjęcie warstwy ziemi zadarnionej;
b) przygotowanie nawierzchni bezpiecznej z piasku (zasypanie wykopów spycharkami oraz ułożenie geotkaniny);
c) dostawę i montaż nowych urządzeń do ćwiczeń oraz elementów małej architektury z niezbędnymi materiałami ;
d) oczyszczenie terenu oraz wywóz i utylizację odpadów.
Zakres rzeczowy robót , sposób ich wykonania ( w tym posadowienia urządzeń do ćwiczeń w podłożu) oraz wykaz urządzeń do siłowni zewnętrznej i elementów małej architektury został określony
w dokumentacji projektowej zawierającej BiOZ , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót – stanowiących załączniki do niniejszego ogłoszenia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną z materiałów własnych.
Roboty prowadzone będą przy budynku użytkowanym i winny być realizowane z zachowaniem porządku i bezpieczeństwa –
zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi.
Wykonawca zobowiązany jest ponadto:
1) przeprowadzić wizję lokalną obiektu celem sprawdzenia warunków wykonania zadania i uwzględnienia wszystkich czynników kształtujących ostateczna cenę oferty;
2) wykonać wszelkie inne prace potrzebne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
3) zamontować i zabezpieczyć urządzenia do ćwiczeń zgodnie z instrukcją producenta siłowni a także sprawdzić i wyregulować parametry pracy z wpisem do karty gwarancyjnej ;
4) zgłaszać do odbioru roboty zanikające i ulegające zakryciu;
5) dostarczyć atesty, certyfikaty i karty gwarancyjne na wbudowane materiały i urządzenia oraz potwierdzenia wywozu i utylizacji odpadów – jako warunek odbioru końcowego;
5) zgłaszać Zamawiającemu wszystkie istotne przeszkody w realizacji prac, przede wszystkim mogące mieć wpływ na jakość lub terminowość wykonania zamówienia;
W tym celu należy się kontaktować z przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust.3 ogłoszenia.
3. Osobą do kontaktu we wszystkich sprawach objętych przedmiotem zamówienia i wizji lokalnej jest:
Pan Mirosław Bratek tel. 91 4888 680 ( lub 608 253 470), Dział Inwestycji ZBiLK ul. Jagiellońska 34C w Szczecinie.
Dokumentację techniczną oraz pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl albo odebrać w pok. 9 przy ul. Mariackiej 25, po dostarczeniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie – na konto nr 91 1020 4795 0000 9202 0292 7580 cena kompletu - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).
4. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy którzy wykażą , że :
1) posiadają uprawnienia budowlane lub
dysponują minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do nadzoru nad robotami
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, przynależące do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art.104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r poz. 1202) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
2) którzy wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności był krótszy to w tym okresie , przynajmniej jedną pracę podobną .
Za pracę podobną Zamawiający uzna : wykonanie prac polegających na wykonaniu „siłowni pod chmurką” lub placu zabaw (z montażem urządzeń i elem. małej architektury)
o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto w ramach jednej budowy.
W tym celu, razem z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz robót ( wg. załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie, (np. referencjami).
5. Termin :
składania ofert - 25.09.2018r. do godz. 9:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347
otwarcia ofert - 25.09.2018r. o godz. 9:15, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
6. Forma oferty:
a) Na ofertę składa się : oferta cenowa (wg załączonego wzoru), odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej, kopia uprawnień wskazanych w ust.4 pkt 1 z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby , kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie opłaconego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności – poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz wykaz robót o których mowa w ust.4 pkt 2 z poświadczeniami ich należytego wykonania.
b) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „ oferta na wybudowanie osiedlowej siłowni „pod chmurką” na działce nr 13/19 z obrębu 1026
przy ul. Bazarowej w Szczecinie.”
7. Kryterium oceny oferty :
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.