logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(MM) OGŁOSZENIE TABLICOWE 16/2019 Modernizacja instalacji elektrycznej

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 16/2019

 

z dnia  26.02.2019 r.

 

 Ogłoszenia dla zamówień o wartości  do 30 000 EURO

ROBOTY BUDOWLANE

 

Modernizacja instalacji elektrycznej w częściach wspólnych w budynku mieszkalnym przy ul. Niemcewicza 35 oficyna w Szczecinie

 

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:

1)       Demontaż instalacji elektrycznych,

2)       Wymianę kabla zasilającego WLZ od istniejącej tablicy głównej TG Niemcewicza 35 front 1, do istniejącej tablicy głównej TG Niemcewicza 35 oficyna,

3)       Uzupełnienie zabezpieczeń i wykonanie podłączeń w istniejącej tablicy głównej TG Niemcewicza 35 oficyna,

4)       Wymianę WLZ pion wraz z tablicami piętrowymi TP oraz wymianę WLZtów do projektowanych tablic licznikowych TL-1f w projektowanych szafkach licznikowych na klatce schodowej,

5)       Montaż w lokalach projektowanych tablic mieszkaniowych TM wraz z zabezpieczeniami i zasilenie ich z ww. tablic licznikowych TL-1f,

6)       Montaż instalacji elektrycznych oświetleniowych na klatce schodowej, na strychu i w piwnicy,

7)       Wykonanie uziemienia i połączeń wyrównawczych w budynku,

8)       Sprawdzenie i pomiary instalacji elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołów pomiarów

 

2.   Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze schematem strukturalnym, oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i  przepisami p.poż.

Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego

Wykonawca aby uwzględnić wszystkie składniki kształtujące ostateczną cenę oferty, zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną (sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia) przed złożeniem oferty cenowej.

 

3.      Termin – 50 dni kalendarzowych od przekazania frontu robót

      Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące

 

4.     Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Pan Jan Skwarczyński tel. 91 35 16 551, Dział Inwestycji ul. Jagiellońska 34c Szczecin

 

5.    Warunki udziału w postępowaniu

 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:

 

1)     Którzy dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,

Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących uprawnień dla danych stanowisk.

 

2)    którzy  wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia

 

6.    Wymagane dokumenty:

Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca  zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:

 

1) potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę kopie uprawnień osób, o których mowa w ust. 4 pkt 1),

   

2) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

            Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem

 

Termin składania ofert – 05.03.2019 r. do godz. 09:00, Szczecin, ul. Mariacka 25, pokój nr 9. Dział Zamówień Publicznych, Marta Michalska tel. 91 48 86 346.

Termin otwarcia ofert – 05.03.2019 r. o godz. 09:15, Szczecin, ul. Mariacka 25, pokój nr 9. 

 

7. Forma oferty:

1)        Na ofertę składa się oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru), dokumenty wskazane w ust. 6

2)         Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej…………………., w Szczecinie”.(robota z ogłoszenia).

 

8. Kryterium oceny:

1)    Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

 

2)    Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1)    przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2)    unieważnienie postępowania bez podania przyczyny

 

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK, przy           ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

 

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).

 

INFORMACJA RODO

 

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z

27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO

 

− informujemy, że:

I. Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

 

II. Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w

sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl

 

III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać

Pana/Pani dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

V. Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

- statystycznych i archiwizacyjnych,

VI. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)      podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

a)           podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

b)           podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2)      innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a)           podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b)           podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

 

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

 

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

 

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

Lista załączników: (MM) OGŁOSZENIE TABLICOWE 16/2019 Modernizacja instalacji elektrycznej
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1wzór umowyikona rozszerzenia załącznika107 kB2019-02-26 10:16:55
2formularz ofertowyikona rozszerzenia załącznika38 kB2019-02-26 10:17:09
3przedmiar robótikona rozszerzenia załącznika193.9 kB2019-02-26 10:17:20
4schemat strukturalny istniejącyikona rozszerzenia załącznika624.9 kB2019-02-26 10:17:43
5schemat strukturalny projektowanyikona rozszerzenia załącznika914.9 kB2019-02-26 10:17:59