OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 16/2019
z dnia 26.02.2019 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
ROBOTY BUDOWLANE
Modernizacja instalacji elektrycznej w częściach wspólnych w budynku mieszkalnym przy ul. Niemcewicza 35 oficyna w Szczecinie
1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Demontaż instalacji elektrycznych,
2) Wymianę kabla zasilającego WLZ od istniejącej tablicy głównej TG Niemcewicza 35 front 1, do istniejącej tablicy głównej TG Niemcewicza 35 oficyna,
3) Uzupełnienie zabezpieczeń i wykonanie podłączeń w istniejącej tablicy głównej TG Niemcewicza 35 oficyna,
4) Wymianę WLZ pion wraz z tablicami piętrowymi TP oraz wymianę WLZtów do projektowanych tablic licznikowych TL-1f w projektowanych szafkach licznikowych na klatce schodowej,
5) Montaż w lokalach projektowanych tablic mieszkaniowych TM wraz z zabezpieczeniami i zasilenie ich z ww. tablic licznikowych TL-1f,
6) Montaż instalacji elektrycznych oświetleniowych na klatce schodowej, na strychu i w piwnicy,
7) Wykonanie uziemienia i połączeń wyrównawczych w budynku,
8) Sprawdzenie i pomiary instalacji elektrycznych wraz ze sporządzeniem protokołów pomiarów
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze schematem strukturalnym, oraz sztuką budowlaną. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy i przepisami p.poż.
Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego
Wykonawca aby uwzględnić wszystkie składniki kształtujące ostateczną cenę oferty, zobowiązany jest przeprowadzić wizję lokalną (sprawdzić w terenie warunki wykonania zamówienia) przed złożeniem oferty cenowej.
3. Termin – 50 dni kalendarzowych od przekazania frontu robót
Wymagany okres gwarancji – 24 miesiące
4. Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest: Pan Jan Skwarczyński tel. 91 35 16 551, Dział Inwestycji ul. Jagiellońska 34c Szczecin
5. Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy:
1) Którzy dysponują lub będą dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru,
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących uprawnień dla danych stanowisk.
2) którzy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia
6. Wymagane dokumenty:
Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) potwierdzone „za zgodność z oryginałem” przez wykonawcę kopie uprawnień osób, o których mowa w ust. 4 pkt 1),
2) dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem
Termin składania ofert – 05.03.2019 r. do godz. 09:00, Szczecin, ul. Mariacka 25, pokój nr 9. Dział Zamówień Publicznych, Marta Michalska tel. 91 48 86 346.
Termin otwarcia ofert – 05.03.2019 r. o godz. 09:15, Szczecin, ul. Mariacka 25, pokój nr 9.
7. Forma oferty:
1) Na ofertę składa się oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru), dokumenty wskazane w ust. 6
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej…………………., w Szczecinie”.(robota z ogłoszenia).
8. Kryterium oceny:
1) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
2) Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK, przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 ze zm.).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w
sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania
Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać
Pana/Pani dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Nr | Tytuł załącznika | Typ | Rozmiar | Zmodyfikowany |
---|---|---|---|---|
1 | wzór umowy | ![]() | 107 kB | 2019-02-26 10:16:55 |
2 | formularz ofertowy | ![]() | 38 kB | 2019-02-26 10:17:09 |
3 | przedmiar robót | ![]() | 193.9 kB | 2019-02-26 10:17:20 |
4 | schemat strukturalny istniejący | ![]() | 624.9 kB | 2019-02-26 10:17:43 |
5 | schemat strukturalny projektowany | ![]() | 914.9 kB | 2019-02-26 10:17:59 |