OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 40 / 2019
z dnia 25.04.2019r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
Dostawa i montaż dwuskrzydłowej bramy z furtką wykonaną z profili stalowych zamkniętych z napędem elektrycznym przy wjeździe do siedziby ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 33 (działka nr 107/2 z obrębu 2148) w Szczecinie.
1. Termin wykonania - 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy .
Min. okres gwarancji -
36 miesięcy
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1) wykonanie i dostawę dwuskrzydłowej bramy stalowej – rama prosta wypełniona profilami
stalowymi zamkniętymi z zabezpieczeniem antykorozyjnym o wys. 1,80 m wraz ze słupami;
2) wykonanie i dostawę furtki stalowej o konstrukcji bramy wjazdowej z zabezpieczeniem antykorozyjnym o szerokości pozwalającej na wjazd osoby niepełnosprawnej poruszającej się na wózku, wyposażonej w elektro zaczep otwieranej za pomocą klawiatury kodowej oraz breloczków zbliżeniowych ( w ilości 5 sztuk);
3) otwieranie bramy automatyczne poprzez napęd elektryczny (siłowniki), zabezpieczone dwoma kompletami fotokomórek – przy użyciu pilota zdalnego sterowania ( w ilości 5 sztuk);
4) wykonanie instalacji zasilającej do zamontowanej bramy wjazdowej z furtką ( w tym ułożenie kabla zasilającego, skrzynki itp.);
5) osadzenie bramy z furtą (poprzez słup pośredni) w istniejącym ogrodzeniu murowanym o szerokości prześwitu 5,92 m , otwieranej do środka.
Wykonawca przedstawi Zamawiającemu
3 warianty proponowanego zestawu bramy z furtą na słupach stalowych do akceptacji jednego z nich, przez Zamawiającego w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy.
3. Wykonawca zobowiązany jest ponadto:
1. Przed złożeniem oferty cenowej dokonać wizji lokalnej z udziałem przedstawiciela Działu Inwestycji wskazanego w ust. 4 , w celu uwzględnienia wszystkich składników kształtujących ostateczną cenę oferty.
2. Prace montażowe i budowlane prowadzone przy budynku użytkowanym realizować z zachowaniem porządku i bezpieczeństwa, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi.
3. Wykonać przedmiot zamówienia w pełnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną z materiałów własnych w uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego wariancie.
4. Do wykonania wszelkich innych prac potrzebnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia;
5. Do uruchomienia i sprawdzenia instalacji automatycznej pracy bramy wjazdowej wraz z regulacją parametrów pracy i wpisem do karty gwarancyjnej ;
6. Dostarczyć Zamawiającemu atesty, aprobaty i karty gwarancyjne na wbudowane materiały oraz urządzenia – jako warunek odbioru końcowego.
4. Osobą do kontaktu we wszystkich sprawach objętych przedmiotem zamówienia i wizji lokalnej jest:
Pan Mirosław Bratek tel. 91 4888 680 ( lub 608 253 470), Dział Inwestycji ZBiLK ul. Jagiellońska 34C w Szczecinie.
Mapkę oraz pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl albo odebrać w pok. 9 przy ul. Mariackiej 25, po dostarczeniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie – na konto nr 91 1020 4795 0000 9202 0292 7580 cena kompletu - 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych).
5. Termin :
składania ofert - 06.05.2019r. do godz. 10:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347
otwarcia ofert - 06.05.2019r. o godz. 10:15, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
6. Forma oferty:
a) Na ofertę składają się : oferta cenowa (wg załączonego wzoru), odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej, poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ;
b) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na dostawę i montaż dwuskrzydłowej bramy z furtką wykonaną z profili stalowych zamkniętych z napędem elektrycznym przy wjeździe do siedziby ZBiLK
przy ul. Jagiellońskiej 33 w Szczecinie.
7. Kryterium oceny oferty :
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.
UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986).
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.