OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 52/ 2019
z dnia 31.05.2019 r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
Roboty Budowlane
Remont części drogi przy ul. Goszczyńskiego (obok budynku nr 3 i 4) na działce nr 11/8 z obrębu 2066 w Szczecinie.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności :
1.1 wykonanie robót budowlanych, nie wymagających pozwolenia na budowę polegających na remoncie odcinka („ślepej”) drogi dojazdowej położonej między drzewami (długości ok.17 mb) w zakresie częściowej wymiany zniszczonych płyt betonowych, naprawy położenia krawężników, wykonania nawierzchni z wykorzystaniem destruktu asfaltowego, które należy prowadzić w sposób nie powodujący uszkodzenia korzeni sąsiadujących drzew ;
1.2 uzgodnienie możliwości przejazdu użytkownikom pobliskich garaży, w szczególności dojazdu pojazdów wywożących nieczystości do dwóch wiat śmietnikowych(należących do wspólnoty zarządzanej przez firmę „Iradaja” bądź inne ustawienie pojemników na śmieci na czas remontu drogi.
1.3 utrzymanie porządku i bezpieczeństwa w trakcie realizacji robót oraz uprzątnięcie terenu prac i przyległych, a także bieżący wywóz i utylizację odpadów budowlanych (głównie gruzu).
Zakres rzeczowy robót określono w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w pełnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną z materiałów własnych.
Roboty należy prowadzić zachowując porządek i zasady bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. poż. oraz w
sposób nie powodujący uszkodzenia korzeni sąsiadujących drzew.
Wykonawca na własny koszt odpowiednio oznakuje drogę.
2. Wykonawca zobowiązany jest również :
2.1 przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków wykonania zadania i uwzględnienia wszystkich składników kształtujących ostateczną cenę oferty, przedmiar robót należy traktować jako element pomocniczy nie stanowiący wiążącej podstawy wyceny;
2.2 realizować roboty w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego
wskazanym w ust. 3, Działem Gruntów i Garaży ZBilK oraz zarządcą wspólnot sąsiednich budynków;
2.3 zgłaszać do odbioru roboty ulegające zakryciu z wyprzedzeniem jednodniowym ;
2.4 zgłaszać Zamawiającemu każdą istotną przeszkodę w realizacji prac, przede wszystkim mogącą mieć wpływ na jakość lub terminowość wykonania zamówienia;
2.5 dostarczyć dokumentację zdjęciową wykonanych prac, certyfikaty i atesty na wbudowane materiały oraz udokumentować gospodarowanie odpadami - jako warunkiem odbioru robót;
2.6 do uzgodnienia z Dz. Gospodarowania i Eksploatacji Gruntów i Garaży ZBiLK z siedzibą przy ul. Goszczyńskiego 4C oraz sąsiadującymi z remontowaną drogą wspólnotami mieszkaniowymi sposobu oznakowania i prowadzenia robót tak aby umożliwić przejazd użytkownikom garaży blaszanych z budynków przy ul. Goszczyńskiego nr 1-4 oraz użytkownikom garaży z budynków przy placu C.K. Norwida nr 1-5 (dwa raz dziennie) a także w szczególności dojazd pojazdów do dwóch wiat śmietnikowych celem wywozu śmieci - bądź uzgodnić inne ustawienie pojemników na odpady na czas remontu.
Zarządcą wspólnot mieszkaniowych przy ul. Goszczyńskiego 1,2 i Goszczyńskiego 3,4 oraz przy pl. Norwida jest firma „
IRADAJA” Zarząd Nieruchomościami Sp. z o.o. ul. Szafera 192 w Szczecinie dane kontaktowe: 91 439 3402, lub 91 439 1493 (kom.:609543527), adres mailowy: iradaja@wp.pl .
2.7 umieścić przed rozpoczęciem prac stosowne informacje (ogłoszenia) we wszystkich klatkach schodowych ( dla ww. adresów) oraz na garażach - z min.
3 dniowym wyprzedzeniem.
3. Termin realizacji – 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
minimalny okres gwarancji –
36 miesięcy
4. Osobą do kontaktu w sprawie zakresu robót oraz warunków realizacji prac objętych powyższym zamówieniem jest: Pan
Janusz Gosiewski tel. 91 4216 621 (kom. 799 060 489) , inspektor Działu Inwestycji ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie.
Przedmiar robót i pozostałe załączniki można pobrać ze strony internetowej ZBiLK w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl .
5. Warunki udziału w postępowaniu:
5.1 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy dysponują minimum jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami objętymi przedmiotowym zamówieniem, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w jednej z dwóch nw. specjalności :
a)
w specjalności konstrukcyjno – budowlanej
b)
lub w specjalności drogowej
albo odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności , przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r., poz.1202 ze zm.) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
5.2 W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy
wykonali należycie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie jedną (1) pracę podobną. Za jedną
pracę podobną Zamawiający uzna realizację roboty polegającej na remoncie drogi z wykonaniem warstwy wierzchniej z destruktu asfaltowego, o wartości nie mniejszej niż
12 000,00 zł brutto w ramach jednej budowy.
W tym celu,
razem z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć wykaz robót ( wg. wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie (np. referencjami).
6. Terminy:
składania ofert - 10.06.2019r. do godz. 9 00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych , Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347 lub ……………………
otwarcia ofert - 10.06.2019r. o godz. 9 15,Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.
7. Forma oferty:
a) Na ofertę składają się: oferta cenowa (wg załączonego wzoru), kosztorys ofertowy odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej, kopia uprawnień wskazanych w ust.5 pkt. 5.1 ppkt. a) lub b) z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu, kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie opłaconego ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności – poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem oraz wykaz robót o których mowa w ust.5 pkt. 5.2 z poświadczeniami ich należytego wykonania.
b) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem : „oferta na remont części drogi przy
ul. Goszczyńskiego w Szczecinie .”
8. Kryterium oceny oferty:
a) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
b) Cena ofertowa musi wynikać z kalkulacji zawartej w ofercie - kosztorysu ofertowego opracowanego przez Wykonawcę w oparciu o przedmiar robót i
wizję lokalną .
c) Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK , ul. Mariacka 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. ( Dz.U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.)
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
− informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.