OGŁOSZENIE TABLICOWE Nr 71/2019
z dnia 06.08.2019r.
Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO
Roboty budowlane
Remont żelbetowych elementów ozdobnych na elewacji budynku przy al. Wojska Polskiego 69 w Szczecinie.
1. Termin wykonania - 45 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Min. okres gwarancji -
36 miesięcy.
2. Podstawę wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z kwietnia 2019r ;
2) Przedmiar Robót.
3. Roboty budowlane i pozostałe prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej , z materiałów własnych Wykonawcy.
Zakres prac obejmuje, w szczególności:
1) skucie uszkodzonych i odspojonych tynków na ozdobnych elementach pionowych i poziomych elewacji budynku (słupy i rygle) i oczyszczenie zbrojenia ze śladów korozji;
2) przygotowanie podłoża i uzupełnienie ubytków zaprawą naprawczą;
3) oklejenie wszystkich powierzchni słupów i rygli siatką zbrojącą z włókna szklanego ;
4) nałożenie tynku cienkowarstwowego typu „baranek” i pomalowanie farbą silikonową w kolorze dobranym do istniejącego ( w uzgodnieniu z zamawiającym);
5) użycie zewnętrznego rusztowania rurowego;
6) bieżący wywóz i utylizacja odpadów budowlanych;
7) zajęcia pasa drogowego – przeznaczone do remontu elementy dostępne są od strony ulicy i chodnika, prace wykonywane będą w obrębie terenu publicznego.
Wykonawca zobowiązany będzie, między innymi:
Roboty budowlane prowadzić z zachowaniem zasad bezpieczeństwa zgodnie z przepisami BHP i przeciwpożarowymi, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i użyciem właściwego sprzętu uwzględniając wytyczne przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w ust. 4 ogłoszenia oraz sąsiedztwo ciągu drogowo-pieszego.
Dokonać wizji lokalnej obiektu, przed złożeniem oferty cenowej w celu uwzględnienia wszystkich składników i czynników kształtujących ostateczną cenę oferty.
Dostarczyć Zamawiającemu certyfikaty i atesty na wbudowane materiały i udokumentować wywóz i utylizację odpadów budowlanych - jako warunek konieczny dokonania odbioru końcowego.
Do zgłaszania do odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu.
Zgłaszać Zamawiającemu każdą istotną przeszkodę w realizacji prac, przede wszystkim mogącą mieć wpływ na jakość lub terminowość wykonania.
Wykonać wszystkie inne roboty i prace potrzebne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
4. Osobą do kontaktu we wszystkich sprawach dotyczących zakresu oraz sposobu realizacji robót jest inspektor Pan Marek
Belcarski tel. 91 3516 568 belcarski@zbilk.szczecin.pl, Dział Inwestycji ZBiLK przy ul. Jagiellońskiej 34C w Szczecinie.
5. Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia lub wykażą że dysponują przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów uprawniających do kierowania robotami budowlanymi w ww. specjalności, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 730) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.
STWiOR, przedmiar robót oraz inne załączniki można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie
www.zbilk.szczecin.pl .
6. Termin:
składania ofert - 13.08.2019r. do godz. 10 00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.
Dział Zamówień Publicznych , Beata Wieczorek tel. 91 48 86 347
otwarcia ofert - 13.08.2019r. o godz. 1015,Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 9.
7. Forma oferty:
1) Na ofertę składają się:
a) formularz oferty cenowej (wg zał. wzoru) - formularz należy złożyć w oryginale,
b) kosztorys ofertowy - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
d) uprawnienia osób oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu, o których mowa w ust. 5 - dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem,
e) dokument/ty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem,
2) Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem: „oferta na remont żelbetowych elementów ozdobnych na elewacji budynku przy
al. Wojska Polskiego 69 w Szczecinie”.
8. Kryterium oceny oferty:
a) Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
b) Cena ryczałtowa musi wynikać z kalkulacji zawartej w ofercie w formie kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o STWiOR i wizję lokalną obiektu, oraz przedmiar robót.
c) Podane w przedmiarach robót podstawy nakładów w postaci odpowiednich tablic KNR użyte są jedynie w celu pełniejszego opisu robót. Podana podstawa nie stanowi obowiązującej dla wykonawcy podstawy przy kalkulacji ceny. Podstawą dla wykonawcy winna być jego własna kalkulacja wynikająca z rachunku ekonomicznego.
UWAGA! Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (tj. Dz.U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.)
INFORMACJA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) dalej RODO
−
informujemy, że:
I. Administrator danych osobowych
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25,70-456 Szczecin jest Administratorem Twoich danych osobowych.
II. Inspektor Ochrony Danych
Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej : iod@zbilk.szczecin.pl
III. Cele i podstawy przetwarzania. Określono cele przetwarzania Twoich danych. Jako administrator będziemy przetwarzać Twoje dane w celu:
- zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
IV. Prawo do sprzeciwu
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją - wobec przetwarzania dotyczących Twoich danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Twoich danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
V. Okres przechowywania danych
Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Tobą, a także po jej zakończeniu, w celach:
- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,
- wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,
- statystycznych i archiwizacyjnych,
VI. Odbiorcy danych
Twoje dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
Odbiorcami danych osobowych będą również:
1) podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:
a) podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,
b) podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;
2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:
podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,
podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.
Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
VII. Prawa osób, których dane dotyczą:
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych
Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.
IX. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
gdy uznasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
Twoje dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.