logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
(ACH) Zabezpieczenie techniczne obiektów poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach)



OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr  91 / 2019


z dnia  28.10.2019

 Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 EURO

 

  1.  Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zabezpieczeniu technicznym obiektów poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach).

 

  2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

 

1)     zabezpieczenie techniczne obiektów poprzez wynajem wraz z montażem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych oraz ich eksploatację, konserwację i w razie konieczności naprawę,

2)     zabezpieczenie dodatkowe w cenie zabezpieczenia mechanicznego we wskazanych przez zamawiającego obiektach lub w miejscach uznanych przez wykonawcę, polegającej na montażu instalacji alarmowej zapewnionej przez wykonawcę, z własnym zasilaniem, podłączonej do stacji monitorującej bez dodatkowego wynagrodzenia - (powiadomienie w przypadku prób włamania),

3)     dostarczenie zabezpieczenia własnym transportem,

4)     zamontowanie zabezpieczeń na oknach i drzwiach obiektów w ilości uzgodnionej
z zamawiającym, zapewniającym bezpieczeństwo chronionego mienia,

5)     miesięczny wynajem zabezpieczenia stanowiącego własność wykonawcy,

6)     okresową kontrolę stanu technicznego zabezpieczenia,

7)     nieodpłatną wymianę elementów uszkodzonych wskutek prób włamań,

8)     demontaż zabezpieczeń,

9)     usunięcie ewentualnych uszkodzeń powstałych podczas montażu – demontażu zabezpieczenia, w sposób przywracający substancję do stanu pierwotnego (z zachowaniem odpowiednich materiałów i kolorystyki),

10)   informowanie zamawiającego o próbach włamań lub dewastacji.

 

Przed złożeniem oferty Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej  obiektów celem  uwzględnienia wszystkich  składników  kształtujących  ostateczną cenę oferty. W tym celu należy kontaktować sięz przedstawicielem Zamawiającego wskazanym w ust. 10 ogłoszenia.

  3.      Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach:

1) pierwszy etap polega na objęciu zabezpieczeniem, o którym mowa w ust. 2 obiektów wskazanych w załączniku nr 1 do umowy,

2) drugi etap polega na obejmowaniu umową kolejnych obiektów według wskazań zamawiającego.

 

W wymiarze miesięcznym, maksymalna powierzchnia zabezpieczeń nie przekroczy łącznie 350 m2.


   4.     W trakcie obowiązywania umowy wykaz adresowy obiektów stanowiący załącznik nr 1 do umowy może ulec zmianie.

Zamawiający ma prawo w związku z tym, na mocy jednostronnego oświadczenia woli i w wyznaczonym przez siebie terminie, bez obowiązku uzyskiwania zgody Wykonawcy, dokonać zmian w wykazie. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o każdej zmianie wykazu adresowego obiektów.

 

  5.     Montaż zabezpieczenia należy wykonać nie uszkadzając drzwi i okien, z zachowaniem wartości obiektu, w sposób zapewniający dostęp powietrza, w celu przeciwdziałania powstawania wilgoci.

 

   6.     Elementy zabezpieczeń powinny być:

1)     wykonane z materiału niepalnego, (blacha ocynkowana itp.), gwarantującego właściwe zabezpieczenie przed włamaniami,

2)     pokryte powłokami zapewniającymi estetyczny wygląd.

 

   7.     Stan istniejący:

Obiekty wymienione w załączniku nr 1 do umowy, w obecnej chwili są zabezpieczone środkami mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych oraz instalacją alarmową, stanowiącymi własność wykonawcy, świadczącego usługę zabezpieczenia obiektów na rzecz ZBiLK. Po zakończeniu umowy zostaną one zdemontowane.

 

 

  8.     Termin realizacji przedmiotu umowy od dnia 01 grudnia 2019r. do dnia 30 listopada 2020r.

 

Montaż osłon na wszystkich nieruchomościach wskazanych w załączniku nr 1 do umowy nastąpi w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy.
W razie nieprzewidzianych trudności z dotrzymaniem terminu wykonawca zobowiązany będzie do ochrony obiektu na własny koszt, do czasu zamontowania zabezpieczenia.

 

 

 9.     Wykonawca przed podpisaniem umowy wniesie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 5% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy.

 

 10.   Osoba do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia: 

- Krzysztof Litwiński - tel. 693 808 016, litwinski@zbilk.szczecin.pl 

 

 11.   O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

 

1)   sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Minimalny poziom zdolności:

-    zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 zł,


2)   zdolności technicznej lub zawodowej:

Minimalny poziom zdolności:

-   zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:

 

a)    wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę w zakresie zabezpieczenia technicznego min. 3 obiektów jednocześnie, poprzez montaż, eksploatację, konserwację i naprawę,  przez okres co najmniej 6 miesięcy.

Wykaz usług (wg załączonego wzoru) wraz z dokumentami poświadczającymi  ich  należyte wykonanie.

 

b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma systemami alarmowymi z własnym  zasilaniem, podłączonymi do stacji monitorującej.

Wykaz narzędzi (wg załączonego wzoru).

 

 12.   Terminy:
- składania ofert -   04.11.2019r. do godz. 10:00, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 10, 
  Dział Zamówień Publicznych,  Arleta Charabin tel. 91 48 86 353.
- otwarcia ofert -   04.11.2019r. o godz. 10:15, Szczecin, ul. Mariacka 25 w pok. nr 14.

 

 13.   Forma oferty:

1)     Na ofertę składa się: 

- oferta cenowa  (załącznik nr 1 do ogłoszenia), 

- wykaz usług  (załącznik nr 2 do ogłoszenia) wraz z referencjami

- wykaz narzędzi  (załącznik nr 3 do ogłoszenia),

-  odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.

- dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (np. polisa OC).

 

2)  Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem ”oferta na zabezpieczenie techniczne obiektów”.

 

 14.   Kryterium oceny :

1)   Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

2)     Na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej, Wykonawca zobowiązany jest podać cenę brutto (maksymalne wynagrodzenie), obliczoną w oparciu o tabelę zawartą w ust. 1 oferty cenowej, stanowiącej załącznik nr 1 do ogłoszenia.

3)     Określenie kolejności wypełniania tabeli o której mowa w ust. 2 oraz dokonywania obliczeń matematycznych przez Wykonawcę:

a)     w kolumnie nr 1, Zamawiający wpisał orientacyjną ilość m2 zabezpieczenia/miesiąc tj. 350 m2,

b)     w kolumnie nr 2, należy wpisać proponowaną cenę ryczałtową brutto za 1m2 zabezpieczenia/miesiąc,

c)     w kolumnie nr 3, Zamawiający wpisał orientacyjną ilość miesięcy świadczenia usługi tj. 12 m-cy.

d)     w kolumnie nr 4, należy wpisać łączną cenę brutto, obliczoną w wyniku przemnożenia orientacyjnej ilość m2 zabezpieczenia/miesiąc
tj. 350 m2 (kolumna nr 1) przez zaoferowaną cenę ryczałtową brutto za 1m2 zabezpieczenia/miesiąc (kolumna nr 2) i przemnożoną przez ilość miesięcy świadczenia usługi tj. 12 m-cy (kolumna nr 3).

4)     Cena obliczona w sposób określony w ust. 3 będzie podlegała kryterium oceny ofert.

5)     Podana cena musi obejmować wszelkie prace i wydatki, jakie wykonawca może ponieść w  związku z realizacją przedmiotu zamówienia (m.in.: dostarczenie, montaż, a po zakończeniu umowy demontaż środków zabezpieczenia oraz instalacji alarmowych, serwis, dojazd).

 

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo:
1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,
2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny.
Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 10 w  siedzibie  ZBiLK przy    ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1843).

 


 

 

INFORMACJA RODO

 

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z

27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO

− informujemy, że:

 

I. Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

 

II. Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w

sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl

 

III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać

Pana/Pani dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

V. Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

- statystycznych i archiwizacyjnych,

 

VI. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

 Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

 

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

 

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

Lista załączników: (ACH) Zabezpieczenie techniczne obiektów poprzez montaż i wynajem środków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacją alarmową we wskazanych obiektach (pustostanach)
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1Zalacznik nr 1 do ogłoszenia - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika54.5 kB2019-10-28 09:43:19
2Zalacznik nr 2 do ogłoszenia - wykaz usługikona rozszerzenia załącznika39 kB2019-10-28 09:43:42
3Zalacznik nr 3 do ogłoszenia - wykaz narzędziikona rozszerzenia załącznika36.5 kB2019-10-28 09:44:09
4Zalacznik nr 4 do ogłoszenia - wzor umowyikona rozszerzenia załącznika106 kB2019-10-28 09:44:31
5Zalacznik nr 1 do umowy - wykaz adresowy obiektowikona rozszerzenia załącznika34 kB2019-10-28 09:46:14