logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
OGŁOSZENIE TABLICOWE 92/2019 - sprzątanie wolnych lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi

OGŁOSZENIE  TABLICOWE Nr 92/2019

 

z dnia 12.11.2019 r.

 

Ogłoszenia dla zamówień o wartości do 30 000 euro

 

USŁUGI

 

Sprzątanie wolnych lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami do nich przynależnymi, zarządzanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie

 

1.    Zakres świadczonych usług obejmuje:

1)         dojazd do wskazanego przez przedstawiciela Zamawiającego miejsca,

2)         sprzątanie wskazanego wolnego lokalu wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi w tym:

                             a)     zamiatanie, zmywanie zabrudzeń z użyciem środków doczyszczających,

                             b)     wycieranie kurzu

                             c)     zamiecenie i umycie podłóg, ścian,

                             d)     sprzątanie i dezynfekowania pomieszczeń WC

                             e)     mycie i dezynfekowanie glazury (podłogi i ściany),

                              f)     mycie i dezynfekowanie wszystkich urządzeń sanitarnych (ceramicznych),

                             g)     mycie drzwi do wszystkich pomieszczeń

                            h)     mycie okien (szyb i ram okiennych) oraz parapetów zewnętrznych i wewnętrznych

3)    usunięcie luźnych elementów znajdujących się na podłogach i ścianach (np. odspojona tapeta, podarte kawałki wykładziny),

4)    usunięcie drobnego wyposażenia lokalu wskazanego przez Zamawiającego (np., firan, obrazów na ścianach).

5)    po realizacji usługi, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zgłaszania upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego, wykonania usługi i uzyskiwania protokolarnego potwierdzenia jej należytego zrealizowania.

 

2. Sposób świadczenia usługi:

1) Wykonawca wyznaczy osobę (koordynatora), z którą Zamawiający będzie mógł się kontaktować bezpośrednio w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do godziny 15.30, a w pierwszy poniedziałek miesiąca od 9.00 do 17.00. Koordynator Umowy odpowiedzialny będzie za nadzorowanie i koordynowanie wykonywania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia,

 2) Wykonawca na zgłoszenie Zamawiającego, zobowiązany będzie do podjęcia działań związanych z gruntownym wysprzątaniem wolnego lokalu wraz z pomieszczeniami do niego przynależnymi, 

3)   Wykonawca zobowiązany będzie:
a)     wykonać przedmiot umowy z zachowaniem należytej staranności, oraz zgodnie z obowiązującymi w czasie realizacji przedmiotu Umowy przepisami prawa,
b)     zawiadomić przedstawiciela Zamawiającego w przypadku stwierdzenia awarii, aktów wandalizmu, prób włamania itp. niezwłocznie po ich ujawnieniu,
c)     w sposób należyty i terminowy świadczyć usługi stanowiące przedmiot umowy,
d)     przestrzegać przepisów BHP i przepisów p.poż. podczas świadczenia usług,
e)     zapewnić Pracownikom świadczącym usługi odzież ochronną i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP
f)   wykonywać przedmiot Umowy przy użyciu własnych: środków czystości i środków higienicznych oraz narzędzi  i urządzeń technicznych.
g)  środki czystości i środki higieniczne muszą być odpowiedniej jakości, skuteczne w stosowaniu, powszechnie dostępne i używane na rynku, posiadające atest PZH, bezpieczne dla każdej zmywalnej powierzchni, rozkładalne, nietoksyczne, posiadające właściwości odtłuszczająco - myjące.

 

3.      Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca który wykaże, że:

 

1)     wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę, polegającą na świadczeniu usług utrzymania czystości (sprzątaniu) powierzchni wewnętrznych o łącznej wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto z tytułu jednego kontraktu, z zastrzeżeniem, że jeżeli Wykonawca wykaże usługę będącą w trakcie realizacji, na dzień składania ofert, usługa ta powinna być wykonywana na kwotę min. 25.000 zł brutto. 

 

2)     którzy  wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia.

 

 

4.      Dokumenty wymagane od Wykonawcy:

1)    wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

 

2)    dokument/dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.

Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem

 

 

5.      Termin  wykonania – od podpisania umowy do 31.12.2020r.

1)     Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, na podstawie pisemnych zgłoszeń składanych przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w czasie nieprzekraczającym 5 dni kalendarzowych od chwili otrzymania zgłoszenia Zamawiającego.

2)       W szczególnie pilnych przypadkach określonych przez przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zlecenia w czasie nie przekraczającym 3 dni kalendarzowe, od chwili jego otrzymania.

 

6.     Osobą do kontaktu w sprawie przedmiotu zamówienia jest:

Pan Rafał Misiuna tel. 91 48 86 305 ZBiLK Dział Techniczno-Eksploatacyjny ul. Jagiellońska 34C  Szczecin

 

 

Termin składania ofert 19.11.2019r. do godz. 09:00 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9. Dział Zamówień Publicznych, Marta Michalska tel. 91 48 86 346

Termin otwarcia ofert – 19.11.2019r. o godz. 09:10 Szczecin, ul. Mariacka 25 w pokoju nr 9.

 

7. Forma oferty

a)   Na ofertę składa się oferta cenowa (wg załączonego poniżej wzoru), dokumenty wskazane w ustępie 4.

b)   Oferta winna być złożona w zamkniętej kopercie z oznaczeniem „oferta na  …………………… (wskazane usługi z ogłoszenia).”

 

8.   Kryterium oceny

a)        Jedynym kryterium oceny ofert jest cena, określona jako ryczałt. Wynagrodzenie ryczałtowe oznacza, że wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.

b)       Cena ryczałtowa oferty musi wynikać z wypełnionej przez Wykonawcę tabeli w ofercie cenowej.

 

 

UWAGA!

Zamawiający zastrzega sobie prawo:

1) przeprowadzenia negocjacji, dotyczących zaoferowanej ceny,

2) unieważnienie postępowania bez podania przyczyny. 

 

Zamawiający nie będzie ponosić odpowiedzialności, za nieterminowe złożenie oferty, w szczególności w sytuacji, gdy oferta nie zostanie złożona do pokoju nr 9 w ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie, lecz wpłynie do Biura Obsługi Klienta.

 

W przypadku nieuzasadnionej odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę którego oferta została wybrana do realizacji prac, Wykonawca będzie wykluczony z ubiegania się o realizację zamówień ogłaszanych zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. (Dz. U. z 2019r. poz. 1843.)

 

 

INFORMACJA RODO

 

Zgodnie z art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO

− informujemy, że:

 

I. Administrator danych osobowych

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin jest Administratorem Pana/Pani danych osobowych.

 

II. Inspektor Ochrony Danych

Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym może się Pan/Pani skontaktować w

sprawach ochrony swoich danych pod adresem iod@zbilk.szczecin.pl

 

III. Cele i podstawy przetwarzania

Określono cele przetwarzania Pana/Pani danych. Jako administrator będziemy przetwarzać

Pana/Pani dane w celu:

-  zawarcia z Panią/Panem umowy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

-  wykonania umowy, której Pani/Pan jest stroną (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

- ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

-  w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

IV. Prawo do sprzeciwu

W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych, z przyczyn związanych z Pana/Pani szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pana/Pani dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pana/Pani danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pana/Pani interesów, praw i wolności lub Pana/Pani dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

 

V. Okres przechowywania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy zawartej z Panem/Panią, a także po jej zakończeniu, w celach:

- dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania, rozliczeniem umowy,

-  wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa,

- statystycznych i archiwizacyjnych,

 

 

VI. Odbiorcy danych

Pana/Pani dane mogą być udostępniane podmiotom i organom, którym Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom  uprawnionym do otrzymania od Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

 

Odbiorcami danych osobowych będą również:

1)  podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu uczestniczącym w naszym imieniu w wykonywaniu naszych czynności:

a)  podmiotom obsługującym nasze systemy informatyczne i teleinformatyczne,

b)  podmiotom świadczącym nam usługi audytowe, pomoc prawną i usługi doradcze;

2) innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym imieniu:

a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską,

b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze) w celu rozliczenia umowy.

 

Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.

 

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:

a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;

c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;

d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

VIII. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne do zawarcia z Panią/Panem umowy lub wykonywania umowy, której jest Pani/Pan stroną.

 

IX. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych

gdy Pan/Pani uzna, że przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)

 

X. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

Lista załączników: OGŁOSZENIE TABLICOWE 92/2019 - sprzątanie wolnych lokali mieszkalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
1oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika53.5 kB2019-11-12 13:29:41
2wykaz usługikona rozszerzenia załącznika33 kB2019-11-12 13:34:59
3wzór umowyikona rozszerzenia załącznika110.5 kB2019-11-12 13:32:13
4załącznik nr 1 do umowyikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2019-11-12 13:32:30
5odpowiedź na pytanie Wykonawcy z dnia 15.11.2019r.ikona rozszerzenia załącznika94 kB2019-11-15 13:25:45
6odpowiedź na pytania Wykonawcy z dnia 18.11.2019r.ikona rozszerzenia załącznika98.5 kB2019-11-18 15:04:19