logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
( 9 ) Podinspektor ds. zamian mieszkań – 1 etat w Dziale Gospodarowania Lokalami Mieszkalnymi

 Dyrektor Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

przy ul. Mariackiej 25

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

( 9 ) Podinspektor ds. zamian mieszkań – 1 etat

w Dziale Gospodarowania Lokalami Mieszkalnymi



Zakres zadań na stanowisku:

Do zadań pracownika będzie należało:

  1. Prowadzenie spraw związanych z zasiedlaniem lokali mieszkalnych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Szczecin oraz będących w dyspozycji Gminy Miasto Szczecin.

  2. Przygotowywanie ofert lokali, w szczególności lokali do zamiany na inny, wolny lokal.

  3. Kojarzenie ofert i rozpatrywanie wniosków dot. zamian międzylokatorskich.

  4. Prowadzenie baz wniosków o zamianę na inny, wolny lokal oraz o zamiany międzylokatorskie.

  5. Dokonywanie wizji w celu oceny sytuacji mieszkaniowej wnioskodawcy.

  6. Wydawanie skierowań oraz upoważnień do zawarcia umów najmu lokali.

  7. Prowadzenie rejestru prowadzonych spraw, wydanych skierowań i upoważnień.

  8. Udzielanie odpowiedzi na pisma.

  9. Przyjmowanie interesantów i czuwanie nad załatwianiem ich spraw w zakresie powierzonych obowiązków.

  10. Prowadzenie niezbędnej sprawozdawczości.

  11. Przygotowywanie projektów pism, w tym przygotowywanie odpowiedzi na skargi do akceptacji Dyrektora, Zastępcy Dyrektora ZBiLK w zakresie prowadzonych spraw.

  12. Przedkładanie materiałów niezbędnych do udzielania odpowiedzi na interpelację zapytania radnych oraz wystąpienia komisji Rady Miasta.

  13. Przygotowywanie projektów uchwał Rady Miasta Szczecin, zarządzeń i oświadczeń woli Prezydenta Miasta oraz ich realizacja.

 

Warunki pracy na stanowisku

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.

Praca przy monitorze ekranowym.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.

  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z

oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

  1. Nieposzlakowana opinia.

  2. Wykształcenie średnie i co najmniej 4 lata ogólnego stażu pracy lub wyższe i co najmniej 4 lata stażu pracy.

  3. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku: - biegła obsługa komputera i podstawowych systemów (ze szczególnym

uwzględnieniem pakietu MS Office, Lex).

.

Wymagania dodatkowe:

1. Umiejętność czytania umów cywilno – prawnych.

2. Umiejętność redagowania pism.

3. Samodzielność w pracy na zajmowanym stanowisku.

4. Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole.

5. Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

6. Rzetelność, sumienność, dokładność.

7. Umiejętność analitycznego myślenia.

8. Dobra organizacja pracy własnej.


Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).

  2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.

  3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.

  4. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.

  5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i

umiejętnościach (kursy, szkolenia).

  1. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,

zaświadczenia).

  1. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego

(poświadczone własnoręcznym podpisem).

  1. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (poświadczone własnoręcznym podpisem).

  2. Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (poświadczone własnoręcznym podpisem).

  3. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZbiLK. Jednocześnie oświadczenie, że udziela zgody dobrowolnie oraz że został/a poinformowany/a o przysługującym prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie (poświadczone własnoręcznym podpisem).

  4. Oświadczenie kandydata załącznik nr 1 – dostępny do pobrania na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.



KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE. L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.


Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do 16 lutego 2023

(uwaga liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)

na adres:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

sekretariat, pok. 16

ul. Mariacka 25,

70-546 Szczecin

w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ ( 9 ) Nabór na stanowisko - Podinspektor ds. zamiany mieszkań w Dziale Gospodarowania Lokalami Mieszkalnymi -1 etat”


Uwagi:

Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.

Oferty, które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

 


Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2023-02-03 o godzinie: 12:35:58 przez użytkownika Kamil Doering
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2023-02-03 o godzinie: 12:35:58 przez użytkownika Kamil Doering

Publikacja treści wykonana dnia: 2023-02-03 o godzinie: 12:35:58 przez użytkownika Kamil Doering

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 614 razy.

Historia wersji: