logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
( 12 ) INSPEKTOR w DZIALE WINDYKACJI ZASOBÓW NIEMIESZKALNYCH - 1 etat

 DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH
JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
przy ul. Mariackiej 25 w Szczecinie
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
( 12 ) INSPEKTOR
w DZIALE WINDYKACJI ZASOBÓW NIEMIESZKALNYCH
1 etat
 
Zakres zadań na stanowisku: windykacja należności z tytułu opłat za pomieszczenia gospodarcze, dzierżawy gruntów pod pojemniki na odpady i inne zajęcia terenów.
  1. Prowadzenie bieżącej analizy zaległości z tytułu opłat za korzystanie z nieruchomości  gruntowych oraz pomieszczeń gospodarczych.
  2. Podejmowanie czynności windykacyjnych związanych z zadłużeniem z tytułu opłat za wymienione wyżej nieruchomości.
  3. Przyjmowanie interesantów w sprawach regulacji zaległego czynszu, określenie wielkości zadłużenia wynikającego z opłat za nieruchomości wyżej wymienione.
  4. Sprawdzanie składanych przez dłużników wniosków o restrukturyzację oraz przygotowywanie projektów oświadczeń woli dotyczących restrukturyzacji zadłużenia.
  5. Prowadzenie rejestrów dotyczących restrukturyzacji zadłużenia.
  6. Przygotowywanie dokumentacji celem skierowania sprawy do sądu o zapłatę i wydanie.
  7. Wyjaśnianie spraw związanych z zadłużeniami.
  8. Ścisła współpraca z radcami prawnymi, adwokatami i komornikami przez cały okres trwania postępowania sądowego i egzekucyjnego.
  9. Merytoryczny nadzór nad wnoszeniem opłat dotyczących kosztów postępowania sądowego i komorniczego związanego z windykowaną należnością, postępowaniem o wydanie itp.
  10. Współpraca z właściwymi przedmiotowo wydziałami Urzędu Miasta w zakresie windykacji należności.
  11. Wykonywanie innych czynności na polecenie przełożonych, nie objętych niniejszym zakresem a nie będących w sprzeczności z zajmowanym stanowiskiem.
  12. Stosowanie aktualnie obowiązującej instrukcji windykacji.
  13. Występowanie w imieniu ZBiLK w ramach udzielonego mu  przez Dyrektora ZBiLK pełnomocnictwa.
 
Warunki pracy na stanowisku
Miejsce pracy; ZBILK, ul. Goszczyńskiego 4a w Szczecinie
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.
Praca przy monitorze ekranowym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie średnie i co najmniej 5 lata ogólnego stażu pracy lub wyższe i co najmniej 4 lata stażu pracy.
6. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku: dobra znajomość obsługi komputera, znajomość Kodeksu cywilnego w części dotyczącej najmu i dzierżawy, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami.
Wymagania pożądane:
1. Preferowane wykształcenie wyższe.
2. Doświadczenie zawodowe w pracy o podobnym charakterze.
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
4. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach ( kursy, szkolenia).
6. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
7. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego ( poświadczone własnoręcznym podpisem).
8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (poświadczone własnoręcznym podpisem).
9. Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (poświadczone własnoręcznym podpisem).
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczenie, że udziela zgody dobrowolnie oraz ze został/a poinformowany/a o przysługującym prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie ( poświadczone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczeniekandydata załącznik nr 1 - dostępny do pobrania się na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „ Zgłoś naruszenie”.
 
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz.Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) – dalej RODO− informujemy, że:I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisyprawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO;e) prawo do przenoszenia danych;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
 
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 22 lutego 2023 r.
(uwaga: liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)
na adres :Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
sekretariat, pok. 16
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko (12 ) INSPEKTOR w Dziale Windykacji Zasobów Niemieszkalnych”
Uwagi:
Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych” jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynków i lokali Komunalnych w zakładce „ Zgłoś naruszenie”
 
Oferty, które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2023-02-09 o godzinie: 13:09:11 przez użytkownika Kamil Doering
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2023-02-09 o godzinie: 13:09:41 przez użytkownika Kamil Doering

Publikacja treści wykonana dnia: 2023-02-09 o godzinie: 13:09:41 przez użytkownika Kamil Doering

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 839 razy.

Historia wersji: