logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
(64) Podinspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych - 2 etaty

 DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH
JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
 w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 
(64) Podinspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych - 2 etaty
 
Zakres zadań na stanowisku:
 Do głównych zadań pracownika będzie należało:
 
1.    Przyjmowanie zgłoszeń awarii, usterek i potrzeb remontowych, dokonanie oceny pilności i sposobu ich wykonania. Zlecanie napraw i pilnowanie terminowości ich wykonania.
2.    Rozpatrywanie wniosków ustnych i pisemnych oraz kwalifikacja poszczególnych lokali i elementów ich wyposażenia do remontu, naprawy lub wymiany.
3.    Kontrola jakości usług świadczonych przez firmy porządkowe, remontowe, serwisowo -techniczne obsługujące nieruchomości, odpowiedzialność za właściwy stan techniczny oraz sanitarny budynków i ich otoczenia oraz estetykę (częste wyjścia poza biuro).
4.    Odpowiedzialność za dokumentację nieruchomości.
5.    Regularna lustracja nieruchomości.
6.    Prowadzenie rejestrów i wykazów zarządzanych nieruchomości, nadzór nad realizacją umów dot. obsługi nieruchomości i prowadzonej polityki mieszkaniowej.
 
Warunki pracy na stanowisku:
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.
Praca przy monitorze ekranowym.
Częste wyjścia w teren z racji wymogów stanowiska pracy.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
 
Wymagania niezbędne:
1.    Obywatelstwo polskie.
2.    Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3.    Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4.    Nieposzlakowana opinia.
5.    Wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy ogólnego lub wyższe.
6.    Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
a)    znajomość obsługi komputera,
b)    podstawowa znajomość przepisów regulujących zarządzanie nieruchomościami( Kodeks cywilny, ustawa o własności lokali, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego)
 
Wymagania pożądane (mile widziane):
1.       Wykształcenie z zakresu budownictwa i/lub zarządzania nieruchomościami.
2.       Doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub licencja zarządcy.
3.       Podstawowa znajomość przepisów regulujących zarządzanie nieruchomościami (Kodeks cywilny, ustawa o własności lokali, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego).
4.       Płynna obsługa komputera w środowisku windows.
5.       Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
6.       Prawo jazdy kat. B i własny samochód z możliwością użycia do celów służbowych – opcjonalnie, nie jest to wymóg formalny.
 
Wymagane dokumenty:
 
1.    Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
2.    List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem,
3.    Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4.    Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego
5.    Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
i umiejętnościach ( kursy, szkolenia),
6.    Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia),
7.    Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy,
8.    Oświadczenie kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, poświadczone własnoręcznym podpisem,
9.    Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczam, ze udzielam zgody dobrowolnie oraz ze zostałam/em poinformowana/y o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie. poświadczone własnoręcznym podpisem
KLAUZULA INFORMACYJNA       
Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii ;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych ;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych ;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia 22 sierpnia 2023 r
(uwaga liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)
 
lub przesyłać na adres:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
sekretariat, pok. 16
ul. Mariacka 25,
70-546 Szczecin
w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Nabór na stanowisko (64) Podinspektor ds. techniczno – eksploatacyjnych 2 etaty
 
Uwagi:
1.    Oferty które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
2.    Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
 
 
 
 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2023-08-08 o godzinie: 14:50:36 przez użytkownika Kamil Doering
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2023-08-08 o godzinie: 14:50:36 przez użytkownika Kamil Doering

Publikacja treści wykonana dnia: 2023-08-08 o godzinie: 14:50:36 przez użytkownika Kamil Doering

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 460 razy.

Historia wersji: