logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
(79) INSPEKTOR w DZIALE INWESTYCJI 1 etat (umowa na zastępstwo)

DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

przy ul. Mariackiej   25 w Szczecinie

ogłasza

nabór na wolne stanowisko urzędnicze

                                          (79)   INSPEKTOR w  DZIALE   INWESTYCJI

1 etat (umowa na zastępstwo)

 

Zakres zadań na stanowisku:

  1. Przygotowywanie dokumentacji dla lokali w zamian za remont, a w szczególności sporządzanie ofert wynajmu lokali po uprzednim przeprowadzeniu prac remontowych wraz z rzutem i opisem.
  2. Przygotowywanie ofert wynajmu lokali gotowych do zasiedlenia po przeprowadzonej przez ZBiLK modernizacji i przebudowy lokali mieszkalnych wraz ze sporządzeniem rzutu i opisu lokali.
  3. Przygotowywanie dokumentacji dla lokali, w których zostały przeprowadzone przez najemców legalizacje polegające na przebudowie i wydzieleniu łazienki w lokalach, sporządzanie rzutu i opisu lokali.
  4. Weryfikowanie dokumentacji odtworzeniowej oraz technicznej dotyczącej przeprowadzonych remontów lokali oraz legalizacji wykonanych przez najemców.
  5. Prowadzenie rejestru przygotowanych ofert dla wszystkich lokali w wersji elektronicznej.
  6. Obsługa urządzeń biurowych.
  7. W terminie ustawowym udzielanie pisemnej odpowiedzi  na otrzymaną korespondencję.
  8. Ciągła bieżąca współpraca z wszystkimi pracownikami z działu  inwestycji, działu techniczno-eksploatacyjnego, działu gospodarowania lokalami mieszkalnymi i działu czynsze-media.

Warunki pracy na stanowisku

Miejsce pracy; ZBILK, ul. Jagiellońska 34 C w Szczecinie.

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.

Praca przy monitorze ekranowym, praca w terenie.

Umowa o pracę na czas zastępstwa.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagania niezbędne:

1. Obywatelstwo polskie.

2. Pełna zdolność do czynności prawych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia

    publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

4. Nieposzlakowana opinia.

5.  Wykształcenie średnie i co najmniej  6  lat stażu pracy na stanowisku inspektora nadzoru branży

     architektonicznej lub konstrukcyjno – budowlanej lub wyższe i co najmniej 4  lata pracy na

     stanowisku inspektora nadzoru.

6. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:  

    - znajomość aktualnych przepisów prawa budowlanego oraz warunków technicznych jakim  

      powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,

    - dobra znajomość obsługi komputera.

Wymagania pożądane:

Doświadczenie zawodowe w pracy o podobnym charakterze, znajomość ogólnych programów komputerowych.

Wymagane dokumenty:

1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).

2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.

3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.

4. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.

5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach   

    ( kursy, szkolenia).

6. Kserokopie  dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,  zaświadczenia).

7. Oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego ( poświadczone własnoręcznym podpisem).

8. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (poświadczone własnoręcznym podpisem).

9. Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (poświadczone własnoręcznym podpisem).

10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby rekrutacji  prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczenie, że udziela zgody dobrowolnie oraz ze został/a poinformowany/a o przysługującym  prawie  dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie ( poświadczone własnoręcznym podpisem).

11. Oświadczenie kandydata załącznik nr 1 - dostępny do pobrania się na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „ Zgłoś naruszenie”.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 2016, Nr 119, s. 1) – dalej RODO− informujemy, że:I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych; f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

 

Ofertę należy złożyć osobiście  lub przesłać w terminie  do dnia 5 października 2023 r.

(uwaga: liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)

na adres : Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

sekretariat, pok. 16

ul. Mariacka 25

70-546 Szczecin

 w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej  kopercie  z dopiskiem: Nabór na stanowisko  (79  ) INSPEKTOR   w Dziale Inwestycji” (umowa na zastępstwo)

Uwagi:

Regulamin dotyczący  przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych  oraz podejmowania działań następczych”  jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynków i lokali Komunalnych w zakładce „ Zgłoś naruszenie”

 

Oferty, które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

 

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2023-09-21 o godzinie: 10:33:32 przez użytkownika Artur Mozolewski
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2023-09-21 o godzinie: 10:33:32 przez użytkownika Artur Mozolewski

Publikacja treści wykonana dnia: 2023-09-21 o godzinie: 10:33:32 przez użytkownika Artur Mozolewski

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 391 razy.

Historia wersji: