logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Pozycja archiwalna.
Niżej wymienione informacje mogą nie być już aktualne.
(2) Podinspektor ds. techniczno-eksploatacyjnych - 1 etat

DYREKTOR ZARZĄDU BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH

JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ

 w Szczecinie przy ul. Mariackiej 25

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

 

(2) Podinspektor  ds. techniczno-eksploatacyjnych -  1 etat

 

Zakres zadań na stanowisku:

 Do głównych zadań pracownika będzie należało:

  1. Przyjmowanie zgłoszeń awarii, usterek i potrzeb remontowych, dokonanie oceny pilności i sposobu ich wykonania. Zlecanie napraw i pilnowanie terminowości ich wykonania.
  2. Rozpatrywanie wniosków ustnych i pisemnych oraz kwalifikacja poszczególnych lokali i elementów ich wyposażenia do remontu, naprawy lub wymiany.
  3. Kontrola jakości usług świadczonych przez firmy porządkowe, remontowe, serwisowo – techniczne obsługujące nieruchomości, odpowiedzialność za właściwy stan techniczny oraz sanitarny budynków i ich otoczenia oraz estetykę (częste wyjścia poza biuro).
  4. Odpowiedzialność za dokumentację nieruchomości.
  5. Regularna lustracja nieruchomości.
  6. Prowadzenie rejestrów i wykazów zarządzanych nieruchomości, nadzór nad realizacją umów dot. obsługi nieruchomości i prowadzonej polityki mieszkaniowej.

Warunki pracy na stanowisku

 

Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.

Częste wyjścia w teren z racji wymogów stanowiska pracy.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagania niezbędne:

  1. Obywatelstwo polskie.
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  4. Nieposzlakowana opinia.
  5. Wykształcenie średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy ogólnego lub wyższe.
  6. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku:
    1. znajomość obsługi komputera,
    2. podstawowa znajomość przepisów regulujących zarządzanie nieruchomościami( Kodeks cywilny, Ustawa o własności lokali, ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i zmianie Kodeksu Cywilnego)

 

Wymagania pożądane (mile widziane):

 

    1. Wykształcenie z zakresu budownictwa i/lub zarządzania nieruchomościami.
    2. Doświadczenie na podobnym stanowisku i/lub licencja zarządcy.
    3. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją czasu, dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
    4. Gotowość do częstego wykonywania obowiązków poza biurem.
    5. Płynna obsługa komputera w środowisku WINDOWS.
    6. Prawo jazdy kat. B i własny samochód z możliwością użycia do celów służbowych – opcjonalnie, nie jest to wymóg formalny.

 

Wymagane dokumenty:

 

  1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
  2.  List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
  3.  Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
  4.  Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy,

                         zaświadczenia).

  1.  Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach
                 i umiejętnościach ( kursy, szkolenia).
  2.  Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
  3.  Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem)

                        potwierdzające posiadanie obywatelstwa polskiego.

  1.  Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu

                        za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne

                        przestępstwo skarbowe,( poświadczone własnoręcznym podpisem).

  1. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz

                        korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem

  1. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych

                        osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie

                        oświadczenie, ze udziela zgody dobrowolnie oraz ze został/a

                        poinformowany/a o przysługującym prawie dostępu do treści danych

                        oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w

                        każdym czasie.(poświadczone własnoręcznym podpisem).

  1. Oświadczenie kandydata załącznik nr 1 – dostępny do pobrania na stronie

                        internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce” Zgłoś

                        naruszenie”.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA       

Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE.L. 2016, Nr 119, s. 1) ,  dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych ;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji,  w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych  Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie: do dnia 16 stycznia 2024 r. r

(uwaga liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)

 

lub przesyłać na adres:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

sekretariat, pok. 16

ul. Mariacka 25,

70-546 Szczecin

 

w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem:

Nabór na stanowisko:  (2) Podinspektor ds. techniczno – eksploatacyjnych 1 etat

 

Uwagi:

Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.

 

Oferty które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.

Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.

 

 

 

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2024-01-04 o godzinie: 08:33:26 przez użytkownika Artur Mozolewski
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2024-01-04 o godzinie: 08:33:26 przez użytkownika Artur Mozolewski

Publikacja treści wykonana dnia: 2024-01-04 o godzinie: 08:33:26 przez użytkownika Artur Mozolewski

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 211 razy.