JEDNOSTKI BUDŻETOWEJ
przy ul. Mariackiej 25 W Szczecinie
ogłasza
nabór na wolne stanowisko urzędnicze
(35) Inspektor w Dziale Inwestycji - 1 etat
Zakres zadań na stanowisku:
1. Przygotowywanie dokumentacji dla lokali do sprzedaży, a w szczególności sporządzanie rzutów i opisów lokali na podstawie dokumentacji odtworzeniowej wraz z uzyskaniem zaświadczeń o samodzielności lokali.
2. Przygotowywanie dokumentacji dla lokali po przeprowadzonej modernizacji i przebudowie lokali mieszkalnych, a w szczególności sporządzanie rzutów i opisów lokali na podstawie dokumentacji po wykonanej przebudowie.
3. Przygotowywanie dokumentacji dla lokali w zamian za remont, a w szczególności sporządzanie rzutów lokali, pi uprzednim przeprowadzeniu prac remontowych.
4. Przygotowywanie dokumentacji dla lokali gotowych do zasiedlenia po przeprowadzonej przez ZBiLK modernizacji i przebudowie wraz ze sporządzeniem rzutu.
5. Przygotowywanie dokumentacji dla lokali, w przypadku regulacji stanu prawnego, a w szczególności sporządzanie rzutów i opisów lokali na podstawie dokumentacji odtworzeniowej.
6. Weryfikacja i aktualizacja dokumentacji odtworzeniowej budynku po sporządzonych rzutach.
7. Sporządzanie kompletnych wniosków na wykonanie inwentaryzacji lokali i budynków do Działu Zamówień Publicznych.
8. Współpraca z Działem Zamówień Publicznych w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej.
9. Udział w pracach komisji przetargowej.
10. Egzekwowanie od wykonawców dobrej jakości wykonania dokumentacji, oraz terminowego ich wykonania.
11. Terminowe rozliczanie faktur przejściowych i końcowych.
12. Przeprowadzanie wizji lokalnych.
13. Współpraca z właściwymi jednostkami organizacyjnymi Urzędu Miasta.
14. W terminie ustawowym udzielania pisemnej odpowiedzi na otrzymaną korespondencję.
15. Ciągła, bieżąca współpraca ze wszystkimi pracownikami z działu inwestycji, działu techniczno – eksploatacyjnego, działem czynsze media i działem nadzoru właścicielskiego.
Warunki pracy na stanowisku
Miejsce pracy; ZBILK, ul. Jagiellońska 34 C w Szczecinie.
Podstawowy system czasu pracy, 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo, pięciodniowy tydzień pracy.
Praca przy monitorze ekranowym, praca w terenie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Nieposzlakowana opinia.
5. Wykształcenie średnie i co najmniej 5 lat ogólnego stażu pracy lub wyższe i co najmniej 3 lata
stażu pracy.
6. Kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku.
Wymagania pożądane:
1. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
2. Wykształcenie min. średnie z zakresu budownictwa branży architektonicznej lub
konstrukcyjno – budowlanej.
3. Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w warunkach stresowych, pod presją
czasu,
4. Dyspozycyjność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
5. Znajomość ogólnych programów komputerowych
Wymagane dokumenty:
1. Życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV).
2. List motywacyjny poświadczony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie.
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia).
5. Kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i
umiejętnościach ( kursy, szkolenia).
6. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.
7. Oświadczenie kandydata (poświadczone własnoręcznym podpisem) potwierdzające
posiadanie obywatelstwa polskiego.
8. Oświadczenie kandydata, że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( poświadczone własnoręcznym podpisem).
9. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
korzystaniu z pełni praw publicznych, poświadczone własnoręcznym podpisem.
10. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie jego danych
osobowych na potrzeby rekrutacji prowadzonej przez ZBiLK. Jednocześnie oświadczenie, ze udziela zgody dobrowolnie oraz ze został/a poinformowany/a o przysługującym prawie dostępu do treści danych oraz ich poprawiania, jak również wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie.(poświadczone własnoręcznym podpisem).
11. Oświadczenie kandydata załącznik nr 1 – dostępny do pobrania na stronie
internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce” Zgłoś naruszenie”.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13, 14 i 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE .L. 2016, Nr 119, s. 1) , dalej RODO− informujemy, że: I. Administrator danych osobowych Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie , ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin będzie Administratorem Pani/Pana danych osobowych. II. Inspektor Ochrony Danych Został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym Pani/Pan może skontaktować się w sprawach ochrony swoich danych pod adresem poczty elektronicznej: iod@zbilk.szczecin.pl lub listownie na adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, 70-456 Szczecin III. Cele i podstawy przetwarzania Określono cele przetwarzania Pani/Pana danych. Jako Administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu postępowania rekrutacyjnego i zawarcia umowy o pracę (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a i b oraz f RODO). Pani/Pana dane na wolne stanowisko urzędnicze przetwarzane są w oparciu o przepisy prawa (w szczególności Kodeksu pracy i/lub innych przepisów szczególnych). IV. Kategorie przetwarzanych danych osobowych W Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie przetwarzane są dane osobowe wrażliwe oraz dane osobowe niewrażliwe w zależności od celu i podstawy przetwarzania. V. Źródło pochodzenia danych osobowych Dane osobowe pozyskane są od interesantów, osób trzecich i innych organów oraz instytucji publicznych na potrzeby prowadzonej sprawy. VI. Prawa osób, których dane dotyczą: Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu:) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopi; b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych ;d) prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a lub art. 9 ust. 2 lit a RODO; e) prawo do przenoszenia danych ;f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Prawo do sprzeciwu W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. VIII. Odbiorcy danych Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa umowy powierzenia przetwarzania danych lub innego instrumentu prawnego. Administrator nie będzie przekazywał Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych. IX. Okres przechowywania danych Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z odrębnych przepisów - tj. przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Administrator może przetwarzać dane osobowe zawarte w ofercie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji, w związku z wykonywaniem umowy, zakończeniem jej obowiązywania. W tym celu Administrator będzie przetwarzać dane osobowe w oparciu o swój prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi. X. Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych Podanie danych jest konieczne w celu wypełnienia obowiązku prawnego, jakim jest zgodne z przepisami zatrudnianie pracownika w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych z siedzibą w Szczecinie oraz prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnieniem. Niepodanie danych w zakresie wymaganym przez Administratora będzie skutkować niemożnością realizacji procesu zatrudnienia. Pozostałe dane osobowe przetwarzane są na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody. XI. Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Gdy Pani/Pan uzna, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu ta-kich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych. XII. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.
Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać w terminie do dnia 6 maja 2024 r.
(uwaga: liczy się data wpływu do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych)
na adres : Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
sekretariat, pok. 16
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin
w opisanej imieniem i nazwiskiem zamkniętej kopercie z dopiskiem: „ Nabór na stanowisko (35) Inspektor w Dziale Inwestycji – 1 etat”
Uwagi:
Regulamin dotyczący przyjmowania, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń wewnętrznych oraz podejmowania działań następczych jest dostępny do zapoznania się na stronie internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w zakładce „Zgłoś naruszenie”.
Oferty które wpłyną do Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty niewykorzystane w naborze zostaną zniszczone zgodnie z Instrukcją kancelaryjną.
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: 2024-04-16 o godzinie: 12:49:27 przez użytkownika Kamil Doering Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2024-04-16 o godzinie: 12:49:27 przez użytkownika Kamil Doering
Publikacja treści wykonana dnia: 2024-04-16 o godzinie: 12:49:27 przez użytkownika Kamil Doering
Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 165 razy.