logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Uwaga !
Zarchiwizowana wersja publikowanej treści z dnia: 2009-05-15
Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 4 przy al. Wyzwolenia 111 w Szczecinie

 O G Ł O S Z E N I E


Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych (ZBiLK)

Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

Strona internetowa: www.zbilk.szczecin.pl

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30



na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych

(t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.)


ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach

wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy na:



Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego nr 4 przy al. Wyzwolenia 111 w Szczecinie

 

Kod CPV - 45211341-1

45333000-0

 I. Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w lokalu mieszkalnym w zakresie prac: 

a) ogólnobudowlanych : przebudowa WC na łazienkę ,wykonanie nowego kanału wentylacyjnego łazienki, wzmocnienie ścianki wydzielającej lokal, zerwanie tapet, szpachlowanie tynków, wymiana stolarki okiennej z parapetami i stolarki drzwiowej łącznie z drzwiami zewnętrznymi, malowanie ścian i sufitów, ułożenie glazury przy zlewozmywaku w kuchni, przy wannie i umywalce w łazience, wymiana posadzek 

b) elektrycznych : wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu.

c) instalacji sanitarnych: zmiana sposobu ogrzewania na gazowe -instalacja gazowa, instalacja zimnej wody, cieplej wody użytkowej i instalacja kanalizacji sanitarnej 

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 

4. Wymagany przez zamawiającego termin wykonania zamówienia - nie dłuższy niż 70 dni 

kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.

 

II. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy:

1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;


1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,

1.5. spełniają następujące warunki dodatkowe:

1.5.1. dysponują minimum kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. Osoba ta powinna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, 

1.5.2. wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną pracę podobną do objętych przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna wykonanie przez wykonawcę robót ogólnobudowlanych w budynku wielorodzinnym lub wykonanie prac remontowych w jednym budynku wielorodzinnym ( w tym: przebudowa pomieszczeń, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie instalacji wod-kan, elektrycznej, c.o. - gazowego, roboty murarskie, tynkarskie, malarskie) o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto. 

Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, metodą spełnia/nie spełnia.

 

III. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ustawy,

W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu składających ofertę wspólną.

2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców

składających ofertę wspólną.

3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów.

3.1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt. 3 posiadają wymagane uprawnienia tj. stwierdzenie przygotowania zawodowego do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, aktualne na dzień składania ofert oraz zaświadczenie o wpisie w/w osób na właściwą listę samorządu zawodowego.

 

4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (prac podobnych) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, a także dokumenty- np referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 

W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.

 

IV. Formularz zawierający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać ze strony internetowej Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie www.zbilk.szczecin.pl - od dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych albo można otrzymać w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25, pok. nr 9 w godz. 800 - 1300 po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej w banku lub na poczcie na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 105015591000002243552706 cena kpl. - 30 zł. (słownie: trzydzieści złotych).

 
Do kontaktów z Wykonawcami upoważnieni są :

1. Eugeniusz Gwiazda tel. (091) 48 88 318 fax (091) 48 93 832 czynny w 

poniedziałek godz. 9.00 - 17.00, od wtorku do piątku w godz. 7.30 - 15.30.

2. Anna Tyszka tel. (091) 48 86 348 w godz. 7.30 - 11.30 ( wtorek, środa, czwartek).

 
Termin złożenia pisemnej oferty, wg formularza zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w terminie do dnia 19 maja 2009 r. do godziny 10.00 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie, ul. Mariacka 25 pok. nr 9 

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 19 maja 2009 r. o godzinie 1015 w pokoju nr 14 w Zarządzie Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie. 

V . Wadium 

1. Wadium należy wnieść w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 

2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19 maja 2009 r. do godziny 1000. 

3. Wadium może być wnoszone:

1) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 105015591000002243552706, 

Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w pkt 3.ppkt. 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pok. nr 9

VI. Kryterium oceny ofert: cena - 100 %

VII. Termin związania ofertą : 30 dni.

VIII. Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 22.04.2009 r. pod numerem 65235-2009.

 

 

 

 

Szczecin, dnia 22.04.2009 r.



 

Informacje: treść opublikowana dnia: 2009-05-15 o godzinie: 10:50:40 przez użytkownika Renata Romanowska

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: o godzinie: przez użytkownika
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2009-05-15 o godzinie: 10:50:40 przez użytkownika Renata Romanowska