17/10/2018 S200 - - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
· I.
· II.
· III.
· IV.
· VI.
Polska-Szczecin: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
2018/S 200-454730
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
Szczecin
70-546
Polska
Osoba do kontaktów: Emilia Bielak
Tel.: +48 913516405
E-mail: bielak@zbilk.szczecin.pl
Faks: +48 914886346
Kod NUTS: PL
Adresy internetowe:
Główny adres: www.zbilk.szczecin.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://zbilk.szczecin.pl/?type=auction&action=list&categoryid=2
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Jednostka budżetowa
I.5)Główny przedmiot działalności
Budownictwo i obiekty komunalne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w zasobach Gminy Miasto Szczecin w podziale na trzy części
Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.EB.171-90-PN/18
II.1.2)Główny kod CPV
50700000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Usługi
II.1.4)Krótki opis:
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie wykonywał:
1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie,
2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c.o. i instalacji gazowych,
3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych,
4) usługi stolarskie, szkalrskie i ślusarskie,
5) usługi dekarsko-blacharskie,
6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,
7) naprawy terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w zasobach Gminy Miasto Szczecin, w rejonie miasta Północ, wg. zleceń jednostkowych wystawianych przez Dział Techniczno-Eksploatacyjny
Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
50720000
50711000
50870000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Szczecin
II.2.4)Opis zamówienia:
1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie,
2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c.o. i instalacji gazowych,
3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych,
4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie,
5) usługi dekarsko-blacharskie,
6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, napraw nawierzchni,
7) napraw terenów wokół budynków w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 02/01/2019
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium w wysokości – 5 322,00 PLN.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w zasobach Gminy Miasto Szczecin w rejonie miasta Śródmieście -Niebuszewo wg. zleceń jednostkowych wystawianych przez Dział Techniczno-Eksploatacyjny
Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
50720000
50711000
50870000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Szczecin
II.2.4)Opis zamówienia:
1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie,
2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c.o. i instalacji gazowych,
3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych,
4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie,
5) usługi dekarsko-blacharskie,
6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,
7) napraw terenów wokół budynków, w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 02/01/2019
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium w wysokości – 3 935,00 PLN.
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
Świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw w zasobach Gminy Miasto Szczecin w rejonie miasta Południe wg. zleceń jednostkowych wystawianych przez Dział Techniczno-Eksploatacyjny
Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
50720000
50711000
50870000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Miasto Szczecin
II.2.4)Opis zamówienia:
1) usługi murowe, tynkowe i posadzkarskie,
2) usługi instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan, c.o. i instalacji gazowych,
3) usługi elektryczne w zakresie instalacji elektrycznych,
4) usługi stolarskie, szklarskie i ślusarskie,
5) usługi dekarsko-blacharskie,
6) naprawy placów zabaw zarządzanych przez ZBiLK, w zakresie napraw i remontów urządzeń, ogrodzenia, naprawy nawierzchni,
7) napraw terenów wokół budynków, w zakresie napraw i remontów chodników, krawężników, jezdni osiedlowych itp.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Początek: 02/01/2019
Koniec: 31/12/2020
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Wadium w wysokości – 4 534,00 PLN.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200 000,00 PLN.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zmawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedną usługę główną, polegającą na świadczeniu usług remontowo – konserwacyjnych (tzw. bieżąca konserwacja techniczna) w zasobach mieszkaniowych, o łącznej wartości minimum 200 000,00 PLN brutto.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości;
b) dysponuje lub będzie dysponować minimum:
— jedną osobę z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowych,
— jedną osobę z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji gazowych,
— jedną osobę z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
— jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji energii elektrycznej,
— jedną osobą z uprawnieniami do zajmowania się dozorem w zakresie obsługi, napraw i konserwacji urządzeń i instalacji elektrycznych.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek mogą spełniać wykonawcy łącznie.
Zamawiający dopuszcza łączenie stanowisk, tylko pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji dla danych stanowisk.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Warunki realizacji umowy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 23/11/2018
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 21/01/2019
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 23/11/2018
Czas lokalny: 09:15
Miejsce:
Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin pok. nr 14 I piętro (sala konferencyjna), POLSKA
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert jest jawne. podczas otwarcia ofert zostaną odczytane informacje zgodnie z art. 86 ustawy Pzp.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Listopad 2020 r.
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, którzy nie podlega wykluczeniu z postępowania, w okolicznościach o których mowa w:
1) art. 24 ust.1 pkt 12)-13) ustawy,
2) art. 24 ust.5 pkt 1), 2), 4) i 8) ustawy,
i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Wykonawcom, którzy mają lub mieli interes w uzyskaniu zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Krajowa Izba Odwoławcza
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587701
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: www.uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
12/10/2018
· I.
· II.
· III.
· IV.
· VI.
Informacje: treść opublikowana dnia: 2018-10-17 o godzinie: 10:53:01 przez użytkownika Emilia Bielak
Informacje:
Pozycja wytworzona dnia: o godzinie: przez użytkownika Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2018-10-17 o godzinie: 10:53:01 przez użytkownika Emilia Bielak