logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i gospodarczych wraz z pracami porządkowymi przy ul. Kościelnej 29, ul. Kościelnej 31 i ul. Kościelnej 33 w Szczecinie
data publikacji: 2011-03-22, termin otwarcia ofert: 2011-04-06

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – roboty budowlane

 

Gmina Miasto Szczecin Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych

Samorządowy Zakład Budżetowy

ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin

Tel. (0-91) 48 86 333 Faks (0-91) 48 93 832

NIP 852-18-54-341 REGON 810481679

Godziny pracy: pn 09.00 - 17.00, wt-pt 07.30 - 15.30

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 na:

Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i gospodarczych wraz z pracami porządkowymi przy ul. Kościelnej 29, ul. Kościelnej 31 i ul. Kościelnej 33 w Szczecinie

 

 

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.03.2011 r. pod numerem  51098 - 2011

 

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 4886301, faks 91 48 93 831, 4893832.

Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbiórki budynków mieszkalnych i gospodarczych wraz z pracami porządkowymi przy ul. Kościelnej 29, ul. Kościelnej 31 i ul. Kościelnej 33 w Szczecinie.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Charakterystyka obiektów do rozbiórki: 1)budynek ul. Kościelna 29 (nr działki 8/16 ark. 3008) - przedmiotowy obiekt posiada piwnice i trzy kondygnacje nadziemne oraz część strychową. Budynek wybudowany został w latach przedwojennych, w konstrukcji tradycyjnej murowej. Od strony ulicy dach stromy kryty dachówką , od strony podwórza dach płaski kryty papą. Na działce przynależnej do budynku występuje fragment zabudowań gospodarczych. Budynek obecnie nie jest użytkowany. Dane liczbowe: a) powierzchnia zabudowy - 250,99 m², b) powierzchnia użytkowa - 468,60 m², c) kubatura - 3 697,4 m³. 2)budynek ul. Kościelna 31 (nr działki 8/16 ark. 3008) - przedmiotowy obiekt posiada piwnice i trzy kondygnacje nadziemne oraz część stropodachu nieużytkowego. Budynek wybudowany został w latach przedwojennych, w konstrukcji tradycyjnej murowej. Od strony ulicy dach stromy kryty dachówką , od strony podwórza dach płaski kryty papą. Na działce przynależnej do budynku występuje fragment zabudowań gospodarczych. Budynek obecnie nie jest użytkowany. Dane liczbowe: a) powierzchnia zabudowy -153,60 m², b) powierzchnia użytkowa - 487,32 m², c) kubatura - 1 950.72 m³. 3) budynek ul. Kościelna 33 (nr działki 8/16 ark. 3008) - przedmiotowy obiekt posiada piwnice i trzy kondygnacje nadziemne oraz część strychową. Budynek wybudowany został w latach przedwojennych, w konstrukcji tradycyjnej murowej. Od strony ulicy dach stromy kryty dachówką , od strony podwórza dach płaski kryty papą. Na działce przynależnej do budynku występuje fragment zabudowań gospodarczych. Budynek obecnie nie jest użytkowany. Dane liczbowe: a) powierzchnia zabudowy - 379,96 m², b) powierzchnia użytkowa -1 422,6 m², c) kubatura - 5 198,4 m³. 4) zabudowania gospodarcze zabudowania gospodarcze, parterowe, murowane, usytuowane na działce nr 8/16, należące do poszczególnych w/w budynków a przeznaczone do wyburzenia przedstawia załącznik nr 18 do siwz. Dane liczbowe: a) powierzchnia użytkowa - około 104 m², b) kubatura - około 238 m³..

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1.

 

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Okres w dniach: 90.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1 ) Wadium należy wnieść w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł ) w terminie do dnia 06 kwietnia 2011 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 1.2) Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w ppkt b) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju

nr 9..

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

 

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku

 

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże ,że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotę budowlaną podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za robotę budowlaną podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonaniu rozbiórki budynku o kubaturze budynku nie mniejszej niż 1000,00 m3, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

 

III.3.3) Potencjał techniczny

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku

 

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie dokonuje oceny spełnienia tego warunku

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

 

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

 

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

III.6) INNE DOKUMENTY

 

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

 

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca akceptuje 21 dniowy termin płatności 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

 

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

 

Zmianie może ulec zakres i termin realizacji umowy w przypadku: 1. wystąpienia nieprzewidzianych robót , których realizacja jest niezbędna do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy a termin ich realizacji wpłynie na termin wykonania, określony w umowie, 2. zmian w dokumentacji projektowej, których konieczności wprowadzenia nie dało się przewidzieć na etapie podpisania umowy, 3. zmiany osób przewidzianych do realizacji umowy ,w szczególnych przypadkach losowych, których wystąpienie uniemożliwi realizację umowy przez te osoby.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBiLK Szczecin, ul. Mariacka 25, pok. 9 godz. 8:00-12:00 po okazaniu dowodu wpłaty na konto ING Bank Śląski O/Szczecin 9310 1050 1559 1000 0022 4355 2706.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2011 r  ,godzina 10:00, miejsce: ZBiLK Szczecin, ul. Mariacka 25, pok.9.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

 

 

  

 

Szczecin, dnia  22.03.2011 r.   



Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

 

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 51098 - 2011  data  22.03.2011 r.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy, ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, fax. 91 48 93 831, 91 489 38 32.

 

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

 

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2)

W ogłoszeniu jest:

Czas trwania zamówienia  lub termin wykonania :

Okres w dniach : 90

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1)

W ogłoszeniu jest:

Wadium należy wnieść w wysokości 12 000,00 zł ( słownie : dwanaście tysięcy zł)  do dnia  06.04.2011 r.

 

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).

W ogłoszeniu jest:

Termin składania ofert: 06.04.2011 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 9.

 

W ogłoszeniu powinno być:

Czas trwania zamówienia  lub termin wykonania :

Okres w dniach : 120

 

Wadium należy wnieść w wysokości 12 000,00 zł ( słownie : dwanaście tysięcy zł)  do dnia  12.04.2011 r.

 

Termin składania ofert: 12.04 2011 r. godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, pokój nr 9

 

 

Niniejsza modyfikacja stanowi integralną część siwz,

Pozostałe zapisy siwz nie ulegają zmianie.

 

 

 

Szczecin, dnia 30.03.2011 r.

 

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2011-03-22 o godzinie: 14:59:26 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-06-30 o godzinie: 13:56:57 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2011-06-30 o godzinie: 13:56:57 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 5000 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Ogłoszenie o zamówieniu
1
Ogłoszenie o zamówieniu
 .doc
58.5 Kb
2011-03-22, 15:00:24
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika180.5 kB2011-03-22, 15:00:54
Załączniki
1Załącznik nr 01 - oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika41.5 kB2011-03-22, 15:01:42
2Załącznik nr 02 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika33 kB2011-03-22, 15:02:03
3Załącznik nr 03 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2011-03-22, 15:02:26
4Załącznik nr 04 - wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika35 kB2011-03-22, 15:02:48
5Załącznik nr 05 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówieniaikona rozszerzenia załącznika32.5 kB2011-03-22, 15:03:35
6Załącznik nr 06 - oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33 kB2011-03-22, 15:04:06
7Załącznik nr 07 - oświadczenie osób fizycznych w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyikona rozszerzenia załącznika26.5 kB2011-03-22, 15:04:36
8Załącznik nr 08 - wzór umowy ikona rozszerzenia załącznika124.5 kB2011-03-22, 15:04:58
9Załącznik nr 10 - przedmiar robót - branża budowlana - budynek ul. Kościelna 29ikona rozszerzenia załącznika180.9 kB2011-03-22, 15:05:26
10Załącznik nr 11 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ul. Kościelna 29ikona rozszerzenia załącznika113 kB2011-03-22, 15:05:54
11Załącznik nr 13 - przedmiar robót - branża budowlana - budynek ul. Kościelna 31ikona rozszerzenia załącznika171.6 kB2011-03-22, 15:06:26
12Załącznik nr 14 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ul. Kościelna 31ikona rozszerzenia załącznika112 kB2011-03-22, 15:06:49
13Załącznik nr 16 - przedmiar robót - branża budowlana - budynek ul. Kościelna 33ikona rozszerzenia załącznika182.6 kB2011-03-22, 15:07:31
14Załącznik nr 17 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ul. Kościelna 33ikona rozszerzenia załącznika112 kB2011-03-22, 15:08:09
15Załącznik nr 09 - projekt rozbiórki budynku przy ul. Kościelna 29 ikona rozszerzenia załącznika23576 kB2011-03-22, 15:15:13
16Załącznik nr 12 - projekt rozbiórki budynku przy ul. Kościelna 31 ikona rozszerzenia załącznika35933 kB2011-03-22, 15:17:01
17Załącznik nr 15 - projekt rozbiórki budynku przy ul. Kościelna 33ikona rozszerzenia załącznika29141 kB2011-03-22, 15:16:42
18Załącznik nr 18 - budynki gospodarcze - dokumentacja fotograficznaikona rozszerzenia załącznika2742 kB2011-03-22, 15:17:42
Wyjaśnienia i modyfikacje
1Pytania i odpowiedzi z dnia 30.03.2011ikona rozszerzenia załącznika87.5 kB2011-03-30, 15:30:00
2modyfikacja siwz z dnia 30.03.2011 r.ikona rozszerzenia załącznika80 kB2011-03-30, 15:39:29
Wynik postępowania
1ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 28.04.2011 r.ikona rozszerzenia załącznika185 kB2011-04-28, 11:35:37