logo ZBiLK
Wpisz szukany tekst...
Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBiLK w Szczecinie, w podziale na sześć części
data publikacji: 2011-04-29, termin otwarcia ofert: 2011-05-16

„Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBiLK w Szczecinie, w podziale na sześć części”

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu
29 kwietnia 2011 r.,
pod numerem 126369-2011.

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Samorządowy Zakład Budżetowy,
ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 48 86 333, 91 48 86 301, faks 91 489 38 31, 91 489 38 32.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZBiLK w Szczecinie, w podziale na sześć części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlano – remontowych (prac zduńskich) w lokalach mieszkalnych administrowanych przez Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, Samorządowy Zakład Budżetowy w Szczecinie zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, na przestawienie i postawienie pieców oraz przedmiarami robót.

2.    Zamówienie podzielono na następujące części:

1)   Część I obejmująca Rejon 2 – około 30 sztuk postawień i 22 sztuk przestawień pieców kaflowych,

2)   Część II obejmująca Rejon 3 i 10 - około 9 sztuk postawień i 54 sztuk przestawień pieców kaflowych,

3)   Część III obejmująca Rejon 4, 5 i 15 - około 6 sztuk postawień i 50 sztuk przestawień pieców kaflowych,

4)   Część IV obejmująca Rejon 6 i 8 - około 27 sztuk postawień i 46 sztuk przestawień pieców kaflowych,

5)   Część V obejmująca Rejon 7, 9 i 14 - około 14 sztuk postawień i 45 sztuk przestawień pieców kaflowych,

6)   Część VI obejmująca Rejon 13 - około 3 sztuk postawień i 59 sztuk przestawień pieców kaflowych.

Wykonawca może składać ofertę tylko i wyłącznie na jedną lub dwie części.

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1.    Wadium należy wnieść dla każdej z części w następujących kwotach:

1)   dla Części I zamówienia, obejmującej Rejon 2 - 2 509,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset dziewięć złotych);

2)   dla Części II zamówienia, obejmującej Rejon 3 i 10 - 2 808,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset osiem złotych);

3)   dla Części III zamówienia, obejmującej Rejon 4, 5 i 15 - 2 535,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset trzydzieści pięć złotych);

4)   dla Części IV zamówienia, obejmującej Rejon 6 i 8 - 3 411,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta jedenaście złotych);

5)   dla Części V zamówienia, obejmującej Rejon 7, 9 i 14 - 2 678,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset siedemdziesiąt osiem złotych);

6)   dla Części VI zamówienia, obejmującej Rejon 13 - 2 723,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset dwadzieścia trzy złote);

Uwaga! W przypadku złożenia oferty na 2 części zamówienia kwoty wadium ulegają zsumowaniu.

2.    Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.05. 2011 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

3.    Wadium może być wnoszone:

1)   w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski Oddział Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706,

2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25
w pokoju nr 10 przed upływem terminu składania ofert.

 

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że wykonali należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną pracę podobną (robotę budowlaną) do objętych przedmiotem zamówienia. Za pracę podobną zamawiający uzna robotę budowlaną polegająca na rozbiórce istniejących pieców kaflowych i budowie nowych pieców kaflowych oraz przestawień w lokalach mieszkalnych, o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 35 m3, bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.3.3) Potencjał techniczny

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować minimum (bez względu na ilość części na jaką złożą ofertę):

a)    jedną osobą przeznaczoną do wykonania przedmiotu zamówienia, która posiada kwalifikacje zawodowe rzemieślnika w rzemiośle zduńskim zgodnie z ustawą z dnia 22 marca 1989 r.
o rzemiośle (Dz. U. z 2002 r. Nr 112, poz. 979),

b)    jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

 

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 000,00 zł, bez względu na ilość części na jaką złoży ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1)    wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

2)    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

3)    oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

4)    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

1)    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

2)    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)    kosztorysy ofertowe zawierające pełen zakres robót niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, ujęty w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz siwz.

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

2)    ofertę cenową zgodnie z godnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz,

W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

3)    odpowiednie pełnomocnictwo,

tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej Rozdział III ust. 1 siwz.

4)    oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców).

       W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców,
u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących okolicznościach:

a)    stronom umowy przysługuje prawo odstąpienia od realizacji zleconej roboty budowlano - remontowej (pracy zduńskiej) w lokalu mieszkalnym w przypadku braku możliwości jej wykonania z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego (np. brak dostępu do lokalu mieszkalnego). Strony umowy zobowiązane są na tę okoliczność sporządzić stosowną notatkę podając faktyczną przyczynę niemożności wykonania zlecenia,

b)    w trakcie realizacji niniejszej umowy podana ilość pieców kaflowych do postawienia i przestawienia może ulec zmianie. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Wykonawcy zmieniony wykaz pieców kaflowych do postawienia i przestawienia

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pokój nr 10, po okazaniu dowodu wpłaty dokonanej na konto Nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706 na kwotę 20,00 zł.

IV.4.4) Termin składania ofert: 16.05.2011, godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin pokój nr 10.

Termin otwarcia ofert: 16.05.2011, godzina 10:15, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy ul. Mariacka 25, 71-546 Szczecin, pokój nr 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: .

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rejon 2.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w Rejonie 2, w liczbie około
30 sztuk postawień i 22 sztuk przestawień pieców kaflowych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rejon 3 i 10.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w Rejonie 3 i 10 - w liczbie około 9 sztuk postawień i 54 sztuk przestawień pieców kaflowych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rejon 4, 5 i 15.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w Rejonie 4, 5 i 15 - w liczbie około 6 sztuk postawień i 50 sztuk przestawień pieców kaflowych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rejon 6 i 8.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w Rejonie 6 i 8 - w liczbie około 27 sztuk postawień i 46 sztuk przestawień pieców kaflowych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rejon 7, 9 i 14.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w Rejonie 7, 9 i 14 - w liczbie około 14 sztuk postawień i 45 sztuk przestawień pieców kaflowych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rejon 13.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zduńskie w zakresie przestawienia istniejących i postawienia nowych pieców kaflowych w Rejonie 13 - w liczbie około
3 sztuk postawień i 59 sztuk przestawień pieców kaflowych.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.30-6, 45.45.30.00-7.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.

4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

 

 

 

Szczecin, dnia 29 kwietnia 2011 r.

Informacje:

Pozycja wytworzona dnia: 2011-04-29 o godzinie: 09:26:23 przez użytkownika Paweł Pacała
Ostatnia modyfikacja treści wykonana dnia: 2011-06-30 o godzinie: 13:57:50 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Publikacja treści wykonana dnia: 2011-06-30 o godzinie: 13:57:50 przez użytkownika END: Renata Romanowska

Licznik odwiedzin: pozycję odwiedzono 3143 razy.

Lista załączników
NrTytuł załącznikaTypRozmiarZmodyfikowany
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
1Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówieniaikona rozszerzenia załącznika208 kB2011-04-29, 09:27:25
Załączniki
1Załącznik nr 01 do SIWZ - Oferta cenowaikona rozszerzenia załącznika46.5 kB2011-04-29, 09:28:01
2Załącznik nr 02 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaikona rozszerzenia załącznika36 kB2011-04-29, 09:28:29
3Załącznik nr 03 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuikona rozszerzenia załącznika33 kB2011-04-29, 09:29:03
4Załącznik nr 04 do SIWZ - Wykaz prac podobnychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2011-04-29, 09:29:28
5Załącznik nr 05 do SIWZ - Wykaz osóbikona rozszerzenia załącznika33 kB2011-04-29, 09:30:03
6Załącznik nr 06 do SIWZ - Oświadczenie o posiadaniu uprawnieńikona rozszerzenia załącznika33.5 kB2011-04-29, 09:30:43
7Załącznik nr 07 do SIWZ - Wzór umowyikona rozszerzenia załącznika113 kB2011-04-29, 09:31:03
8Załącznik nr 08 do SIWZ - Oświadczenie osób fizycznychikona rozszerzenia załącznika34.5 kB2011-04-29, 09:31:35
9Załącznik nr 09 do SIWZ - Przedmiar robór. Przestawienie pieca kaflowegoikona rozszerzenia załącznika26.6 kB2011-04-29, 09:32:21
10Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robór. Postawienie pieca kaflowegoikona rozszerzenia załącznika31.7 kB2011-04-29, 09:33:00
11Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna. Prace zduńskieikona rozszerzenia załącznika67 kB2011-04-29, 09:33:27
Wynik postępowania
1Ogłoszenie o wyniku postępowania z dnia 02.06.2011r.ikona rozszerzenia załącznika71.5 kB2011-06-02, 09:26:15